€10 korting @ takeaway.com (pizza.be)

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Zou het niet te lang ongebruikt laten liggen want beperkt tot 1600 vouchers! Net een pizza en lookbroodjes t.w.v. €10 besteld, enkel €0,60 paypal transactiekosten betaald. (edit: mijn pizzeria had dan ook maar een minimum bestelbedrag van €10, ik zie dat sommigen veel meer vereisen)
:beerchug:

https://www.paypal.com/be/webapps/mpp/o ... FJXW4Q9JXG

Code: Selecteer alles

De korting is geldig tot 29 juni, 2017. U kunt de 10 euro alleen besteden op Takeaway.com. U kunt de korting slechts eenmaal opslaan in uw Belgische PayPal-rekening. Beperkte hoeveelheid beschikbaar. Voor de volledige voorwaarden kunt u in onderstaande sectie meer informatie vinden.

Deze speciale aanbieding ("Aanbieding") geeft u een kortingsvoucher t.w.v. 10 euro te gebruiken voor 29 juni 2017 voor uw volgende aankoop met PayPal op Takeaway.com/belgium. De Aanbieding kan tot de maximale waarde worden gebruikt en kan niet in zijn geheel of deels worden ingewisseld tegen cash. Om van de Aanbieding gebruik te maken, dient u: a) een PayPal-rekening te hebben of te openen, b) een email te hebben ontvangen van Takeaway.com/belgium met de Aanbieding of via An-Katrien de Aanbieding te hebben gezien, c) de Aanbieding te activeren in u PayPal-rekening, d) een aankoop te doen met uw PayPal-rekening op Takeaway.com/belgium voor 29 juni 2017. De Aanbieding kan slechts een keer worden geactiveerd per gebruiker in zijn of haar PayPal-rekening en wordt vervolgens verrekend in de check-out van de totale aankoop op Takeaway.com/belgium. De Aanbieding kan alleen worden toegepast indien u Euro als valuta gebruikt. De Aanbieding zou mogelijk niet beschikbaar kunnen zijn indien er geen netwerk verbinding beschikbaar is tussen de verkoper en PayPal. PayPal behoudt zich het recht voor om de Aanbieding op elk moment aan te passen of te annuleren. Er is een beperkt aantal kortingsvouchers beschikbaar (1.600 vouchers) en dit wordt gehanteerd aan de hand van: 'Wie het eerst komt, het eerst maalt'. Deze Aanbieding wordt georganiseerd door PayPal Pte. Ltd (geregistreerd in Singapore onder nummer 200509725E).
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Ik krijg:
Unfortunately you may not be eligible for this offer.
No pizza for me. :(
ooh. shiny.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Idem, not eligible :-( .
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Idem.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

cloink schreef:Ik krijg:
Unfortunately you may not be eligible for this offer.
No pizza for me. :(
Idem dito...
En dat voor iemand die quasi wekelijks besteld bij hun. :-(
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

In de voorwaarden staat volgende:
b) een email te hebben ontvangen van Takeaway.com/belgium met de Aanbieding
Misschien een persoonlijke link waarbij jouw code dan uiteraard al geclaimd is? Hier in ieder geval niets van hen ontvangen spijtig genoeg.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Misschien zijn ze allemaal geclaimed, ik heb zelf geen e-mail of dergelijke gekregen maar enkel op de link geklikt via https://nl.pepper.com/aanbiedingen/grat ... orgd-43882 (lijkt mij geen persoonlijke link). :-(

edit:
serenacloos 5m
Kreeg bericht op Twitter dat het maximum aantal vouchers al geclaimd is. Helaas, jullie zijn waarschijnlijk te laat.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”