booking.com €15 bij gebruik van link

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 218 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 205 keer

booking.com €15 bij gebruik van link

Berichtdoor on4bam » 03 Mei 2017, 22:36

Hi,

Misschien interessant voor mensen die al eens via booking.com iets reserveren.

Wie via deze link iets reserveert en ook daadwerkelijk verblijft krijgt na dat verblijf €15 teruggestort. Diegene die de link aanbied krijgt ook €15.
Er is een "catch", de usernaam en datum van verblijf zijn zichtbaar voor beide partijen. Je kan max. €150 (terug)krijgen.

Mijn persoonlijke link is: https://www.booking.com/s/m0029741

Let op, je kan dezelfde link maar twee keer gebruiken met hetzelfde e-mailadres (of account)

ldw
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 25 keer
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer

Re: booking.com €15 bij gebruik van link

Berichtdoor ldw » 04 Mei 2017, 08:52

on4bam schreef:Let op, je kan dezelfde link maar twee keer gebruiken met hetzelfde e-mailadres (of account)

Ik vind die restrictie niet meteen terug, kan je daar effe een quote van geven? (Ik dacht dat het gewoon tot een max van 150 euro was...)
https://www.booking.com/content/referra ... en-gb.html

ditCh
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 43 keer
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer

Berichtdoor ditCh » 04 Mei 2017, 08:58

FYI: booking.com is alles behalve de goedkoopste, vaak kom je goedkoper uit door rechtstreeks te boeken of zelfs hotel te contacteren met prijs op booking.com. Ze gaan daar nagenoeg altijd onder (want ze moeten dan geen commissie afgeven).
Instant human. Just add coffee.

heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 392 keer
Uitgedeelde bedankjes: 297 keer

Berichtdoor heist_175 » 04 Mei 2017, 09:05

Heb ik ook al gelezen, maar niet zelden hebben de hotels een deal met booking.com dat ook de hotels niet lager mogen afficheren dan wat booking.com weergeeft. De enige truuk is dan om te bellen, per telefoon mogen de hotels wel afwijken :).

Overigens vind ik booking.com handiger dan de websites van elke hotel apart.
Ik zoek een hotel in een bepaalde regio, dat beantwoordt aan bepaalde criteria. Of dat IHG of Accor is, maakt weinig uit.

Probeer maar eens een hotel te vinden dat toelaat om 2 kinderen op de kamer te hebben
IHG/Accor: per hotel zoeken
Booking.com: regio aanduiden en klaar

johcla
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 126 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 563 keer

Berichtdoor johcla » 04 Mei 2017, 09:15

Ik heb zelf een vakantieappartement dat ook op booking.com staat. Als je booking.com de laagste prijs garandeert, wordt je inderdaad hoger in de lijst getoond. Ik vermoed dat ze wel controles doen om dat na te gaan.

Om zelf iets te boeken, is het inderdaad de ideale zoekmachine. Eens de keuze gemaakt is, kijk ik ook eens op de site van het hotel zelf. Onlangs nog iets geboekt dat op de site van het verblijf 22% goedkoper was dan booking.com

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 218 keer
Uitgedeelde bedankjes: 205 keer

Berichtdoor on4bam » 04 Mei 2017, 09:20

ldw schreef:
on4bam schreef:Let op, je kan dezelfde link maar twee keer gebruiken met hetzelfde e-mailadres (of account)

Ik vind die restrictie niet meteen terug, kan je daar effe een quote van geven? (Ik dacht dat het gewoon tot een max van 150 euro was...)
https://www.booking.com/content/referra ... en-gb.html

Ik heb het mogen ondervinden. Eén booking werd reeds verrekend (€15 gekregen wegens verblijf + €15 omdat we link van vrienden gebruiken toen we samen in NL logeerden) en er staat nog €30 te wachten (één eigen boeking via dezelfde link van vrienden en een omdat die vrienden via onze link boekten).

Omdat we de laatste weken nog enkele bookings deden zagen we plots "not eligible" staan, gemaild waarom dit was, geen antwoord na 4 dagen, gebeld en ze wisten het niet maar gingen navragen, 2 weken geen antwoord dus teruggebeld en dan de melding gekregen dat je dezelfde link maar 2 keer kan gebruiken. Ik zie het ook niet in hun voorwaarden staan trouwens. Onze vrienden, die eergisteren nog iets reserveerden gaan dit nu ook nakijken en navragen want ik zag dat hun boeking bij ons ook al als "not eligible" staat.

@ditCh klopt soms. Wij reserveren deels rechtstreeks, deels via booking omdat we als "genius" soms 10% korting krijgen t.o.v rechtstreeks en er dikwijls "free cancellation" in zit terwijl dat bij rechtreekse booking niet zo is.
Verleden jaar hadden we in Nieuw Zeeland accommodatie die bij reservering direct volledig moest betaald worden en waarbij minder dan 1 maand op voorhand annuleren geen refund was, bij booking geen voorafbetaling en geen kosten bij annulering... Ook voor dit jaar (Ecuador) hebben we een paar van deze probleemgevallen waarbij booking dus voordelen heeft.

Zoals altijd... vergelijken... het is niet zo dat booking ALTIJD het interessantste is. BTW, één van onze B&Bs voor dit jaar staat op booking >$9000 terwijl het rechtstreeks een fractie is. Foutje? Er waren er alvast nog een paar in dezelfde buurt die serieus duurder waren op booking.

Terug naar “Goede deals”