Foute prijszetting Bol of niet?

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Splitter schreef:misschien moeten de mods volgende keer als er zo'n thread is gelijk 20 stuks bestellen en dan op UB verkopen aan 1 / UB'er voor 20 euro,
dan kan er nog per headset 3 euro in een UB-BBQ fonds gestoken worden :)

mss zou een apart subforum voor "goede deals" ook wel een goed idee zijn (dan kan men daar mss een notificatie voor instellen dat we zoiets niet missen)
Dit zou een top idee zijn.
jammer genoeg ernaast gepakt, had dit op me verlanglijstje staan nog grr!
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

net ontvangen, jonge kerel met zonnebril en idd geen handtekening nodig. (ik denk dat bol dat gewoon niet vraagt dan?)
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Interessant om te volgen is nl.pepper.com alleen wel wat te groot geworden waardoor dergelijke deals meestal niet doorgaan. Vandaar hier posten en niet op pepper dan maken we kans :wink:

P.S. ook hier net afgeleverd :beerchug: :bdaysmile:

PS2: ook hier niet moeten aftekenen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Tomby schreef:Toeme, voor ne keer dat ik vroeg in mijn bed gekropen ben :cry: ...
Ik had het gezien... maar dacht dan weer dan ligt dat ding hier weer te liggen.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik nog een hoofdtelefoon heb gebruikt.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

De mijne ook aangekregen, wat een koopje zeg. Had er ook beter 2 besteld, de familie is hier al jaloers. :lol:
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer

Hier nog steeds niet ontvangen is al onderweg sinds 9h44. Zal een van de laatste op zijn toer zijn zeker :bang:
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

:banana: Hier ook ontvangen uur of 2 geleden.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Gisteren ook 1 besteld, levering 24 februari :?
Black is the colour of my true love's hair
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer

Wuter schreef:Hier nog steeds niet ontvangen is al onderweg sinds 9h44. Zal een van de laatste op zijn toer zijn zeker :bang:
Kwartiertje geleden ontvangen.
gunther_v
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 feb 2013, 15:44
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer

post NL heeft hier nog 2uur en 45min om het op zaterdag af te leveren :-D
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb de hele dag zitten wachten en de leveringsdatum is zojuist aangepast naar maandag. Dom van mij. Ik was vandaag thuis maar nu gaan ze komen wanneer ik er niet ben om de deur open te doen. Ik moet leren het steeds te laten leveren bij een ophaalpunt.
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Hoe rot moet je je wel niet voelen als je er de week ervoor 129 euro voor betaald hebt!
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Stiaan schreef:Hoe rot moet je je wel niet voelen als je er de week ervoor 129 euro voor betaald hebt!
Als je met een American Express kaart betaald hebt kan je dan de "Beste Prijsgarantie" inroepen en het prijsverschil terugbetaald krijgen.

Een andere optie is een nieuwe bestellen voor de goedkopere prijs en die dan meteen terugsturen als retour onder de oude "129 euro"-bestelling (binnen de 2 weken na levering). Je stuurt dan een ongeopende box terug => 129 euro refund.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Nog niemand de vraag gekregen van bol.com om terug te sturen? :-)
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

postnl traag vandaag precies


ma 20 feb.10:04BEBezorger is onderweg

is ier nog niet :)
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Berichten: 702
Lid geworden op: 21 dec 2010, 10:17
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:

ze zijn terug te bestellen...
weliswaar aan de juiste prijs :-)
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Doktor Avalanche schreef:ze zijn terug te bestellen...
weliswaar aan de juiste prijs :-)
Gewoon een third party verkoper, niet bol.com zelf zoals eerder.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

tomw schreef:Nog niemand de vraag gekregen van bol.com om terug te sturen? :-)
Nope :)
Afbeelding
gunther_v
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 feb 2013, 15:44
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer

Gisteren (zondag) geleverd, blijkbaar had de PostNL zelfstandige bezorger er zaterdag tegen 22h00 genoeg van :)
Vandaag een uurtje of 2 gebruikt voor openbaar vervoer/wandelen .
Behoorlijk, niet extreem luid (moet niet van mij), geluid, zeker voor 17€ :beerchug: .
Buiten mee getelefoneerd, andere kant verstond mij zeer goed.

De "noise cancel" snapt blijkbaar wel niet veel van wind, zijwind in 1 van de micro's versterkt ie :)
Iemand ergens toevallig tegen gekomen hoe je die NC "by default" afzet?
Als je de headphone afzet en terug aanzet komt die NC bij mij altijd terug enabled.

edit: wat blijkbaar normaal is http://helpguide.sony.net/mdr/zx770bn/v ... 73525.html
ho well, knopje meer in te drukken elke keer...
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Ligt dat aan mij, of doet die noice cancelling eigenlijk niet veel?
Had al in reviews gelezen dat het maar matig zou werken, maar ik hoor helemaal geen verschil.
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

De Mijne juist binnen, is nu aan het opladen.
heeft er iemand al een gewone gsm of tablet oplader gebruikt, ik kan mij niet voorstellen dat dat kwaad kan, vooral op verlof kunt ge toch uw pc meepakken. ik hoop eb geen laptop alleen een tablet.
Laatst gewijzigd door XIII 24 feb 2017, 20:04, in totaal 2 gewijzigd.
Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

XIII schreef:heeft er iemand al een gewone gsm of tablet oplader gebruikt, ik kan mij niet voorstellen dat dat kwaad kan, vooral op verlof kunt ge toch uw pc meepakken. ik heb geen laptop alleen een tablet.
Ik heb hem al een paar keer probleemloos opgeladen via een Samsung lader met 0.7A output
Persoonlijk zou ik hem niet durven hangen aan een powerbank met 2.1A output, enkel 1A max
tomw schreef:Ligt dat aan mij, of doet die noice cancelling eigenlijk niet veel?
Had al in reviews gelezen dat het maar matig zou werken, maar ik hoor helemaal geen verschil
NC is inderdaad een minpunt van deze headset en geen toegevoegde waarde als je niet naar muziek luistert of een gesprek voert.
Wat enigszins een beetje helpt, is als je NC in AI modus zet maar verwacht geen wonderen

Using the AI noise cancelling function

AI noise cancelling is a useful function that automatically selects one of the noise cancelling modes. This function provides the most effective noise cancelling mode by immediately analyzing ambient sound components.

When the headset is on, press and hold the NC button until beep sounds come from the headphones.

The headset starts analyzing ambient sound components (about 3 seconds).

During analysis, sound volume from the headphones is lowered and the indicator (green) flashes.

When analysis is completed, the most effective noise cancelling mode is set automatically, and sound volume from the headphones returns to the normal.

Noise cancelling mode types

NC Mode A
Reduces noise containing a large amount of middle to low frequency sounds. Ambient noise in the environment is effectively reduced.

NC Mode B
Reduces noise containing a large amount of super low frequency sounds. For example, background noise heard mainly on a bus or a train is effectively reduced.

NC Mode C
Reduces noise of relatively quiet and wide range of frequency sounds. Background noise mainly present in an office environment (computers, copiers, etc.) is effectively reduced.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Quid pro quo schreef:Ik heb hem al een paar keer probleemloos opgeladen via een Samsung lader met 0.7A output
Persoonlijk zou ik hem niet durven hangen aan een powerbank met 2.1A output, enkel 1A max
Erm, stroom wordt getrokken door het toestel, niet gepusht door de lader. Dus het kan helemaal geen kwaad van een toestel dat maar 0.5A trekt te gaan opladen met een lader die 2A kan leveren. Omgekeerd kan wel kwaad, als de lader niet goed beveiligd is tegen overbelasting.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Quid pro quo schreef:
XIII schreef:heeft er iemand al een gewone gsm of tablet oplader gebruikt, ik kan mij niet voorstellen dat dat kwaad kan, vooral op verlof kunt ge toch uw pc meepakken. ik heb geen laptop alleen een tablet.
Ik heb hem al een paar keer probleemloos opgeladen via een Samsung lader met 0.7A output
Persoonlijk zou ik hem niet durven hangen aan een powerbank met 2.1A output, enkel 1A max
Mag toch niet uitmaken? Ook weer de klassieke discussie over iPhones opladen met iPad adapters etc. Je toestel neemt toch altijd maximaal binnen wat het aankan, de vraag komt van het toestel. Het is niet omdat je lader/powerbank 2.1A kan leveren dat je toestel die ook gaat binnen nemen. Vraagt het toestel maar 0.5A (max dat een normale USB2 poort geeft dacht ik?), zal die lader ook maar 0.5A leveren.
Voltages zijn een andere koek, maar USB power is normaal altijd 5V. Tenzij bij QuickCharge toestanden (20V dacht ik?), maar ook daarvoor zijn er speciale communicatieprotocollen die dit moeten activeren dacht ik.

EDIT: Tomby was me voor.
Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

Tomby schreef: Erm, stroom wordt getrokken door het toestel, niet gepusht door de lader. Dus het kan helemaal geen kwaad van een toestel dat maar 0.5A trekt te gaan opladen met een lader die 2A kan leveren. Omgekeerd kan wel kwaad, als de lader niet goed beveiligd is tegen overbelasting.
Ja dat weet ik, daarom dat ik er 'persoonlijk' bijzet
Ik laad mijn iPhone ook niet op met mijn iPad lader bijvoorbeeld, ook al wéét ik dat het eigenlijk geen kwaad kan
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

butskristof schreef:QuickCharge toestanden (20V dacht ik?), maar ook daarvoor zijn er speciale communicatieprotocollen die dit moeten activeren dacht ik.
Qualcomm Quick Charge 2.0 is 9v, 1,67 A volgens de lader.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Hier loopt het minder vlot, levering was voorzien voor vandaag, maar kreeg vanmorgen deze mail :

'Helaas kunnen we het volgende artikel uit je bestelling niet op tijd leveren. We hebben de levertijd van dit artikel namelijk te krap ingeschat. Onze excuses hiervoor.
Sony MDR-ZX770BN - Draadloze Over-ear koptelefoon - Blauw
We leveren je artikel uiterlijk 02 maart 2017 op het door jou gekozen bezorgadres.'

Ze brengen vandaag wel het potteke scheerzeep dat ik kocht om aan 20 euro te komen.
Nu, ik blijf er niet meer voor thuis, levering zal in 2 keren moeten gebeuren :x
Black is the colour of my true love's hair
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Bedankt aan iedereen die geantwoord heeft, ondertussen al verschillende keren aan de ankeroplader gelegen.
die NC. werkt inderdaad niet zo goed, nu voor 17 kunt ge er niet blijven op zagen.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2520
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

De NC is inderdaad niet zo geweldig. Maar persoonlijk heb ik deze veeeel liever dan die van Bose. Die van Bose vind ik te agressief en te vermoeiend.
Daarbij: bij gelijkmatige geluiden (bv. vliegtuig) doet deze NC het wel goed :)
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Wat blijkbaar ook een moeilijk punt is, is verbinden met verschillende toestellen.
heb Daar juist een B. T. adapter voor een ipop classic ontvangen en die koppelt tamelijk goed, wat niet gezegd kan worden van verschillende samsung toestellen (een S4, een note tablet GT 600, een moto G 4 plus moet er iedere maal een reset gedaan worden. nu voor 17euroke's gaan we niet moeilijk doen.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Gelijkaardige bemerking hier. Als je de powerknop ingedrukt houdt komt hij in pairing mode maar als je toestel al gepaird is doet dit redelijk lastig. Meest efficiënte manier is gewoon de verbinding verbreken van op het toestel waarmee hij verbonden is. Dan komt de koptelefoon terug 'vrij' en kan je er van op een ander toestel makkelijk mee verbinden.
In het begin vooral lastig omdat mijn Anker speaker een knop heeft waarmee hij zich gewoon loskoppelt.

Eens ik dit door had niet echt problemen meer :-) .
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Als je de powerknop en de playknop meer dan 7sec indrukt kan je pairen.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Pairen als in 'verbinden met een nieuw toestel' heb ik de indruk. Als ik opnieuw probeer te verbinden (switchen tussen iPhone en Mac bv) dan lukt het meestal niet als ik in pairing mode ga. Gewoon verbinding verbreken op de iPhone en dan verbinden op de Mac werkt dan wel direct.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Jullie kennen het gemak van NFC blijkbaar niet. Tik & paired/disconnected zonder in pairing mode te gaan (tenzij je een iPhone of iPad hebt natuurlijk :P).
Je kan trouwens ook multipoint verbinden: A2DP met laptop én bluetooth voice met je GSM tegelijk bijvoorbeeld, al is 't niet de meest geweldige headset om dat mee te doen.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ahzo ja inderdaad. Vergeten dat er NFC op zat. Zal de volgende keer eens m'n gsm tegen m'n oor houden :-D
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

meon schreef:Jullie kennen het gemak van NFC blijkbaar niet. Tik & paired/disconnected zonder in pairing mode te gaan (tenzij je een iPhone of iPad hebt natuurlijk :P).
Je kan trouwens ook multipoint verbinden: A2DP met laptop én bluetooth voice met je GSM tegelijk bijvoorbeeld, al is 't niet de meest geweldige headset om dat mee te doen.
da lukt hier niet met de koptelefoon, wel zonder problemen en direct met de Sony SRS-XB3 (https://www.sony.be/nl/electronics/draa ... rs/srs-xb3
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

meon schreef:Jullie kennen het gemak van NFC blijkbaar niet.
Eerder Sony die het niet weet ;) Met deze headset is pairen met NFC meer werk dan gewoon via het BT menu. Je moet een aparte app downloaden voor het pairen, dat doet het voordeel van NFC totaal teniet.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Euh, noch op m'n Samsung S7, noch op m'n Xperia Z4 tablet iets moeten installeren. Gewoon tikken en paired.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

gm123 schreef:
meon schreef:Jullie kennen het gemak van NFC blijkbaar niet.
Eerder Sony die het niet weet ;) Met deze headset is pairen met NFC meer werk dan gewoon via het BT menu. Je moet een aparte app downloaden voor het pairen, dat doet het voordeel van NFC totaal teniet.
Heu hier ook geen app nodig gehad hoor...
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Jup, had het ook gezien dat je zo kon combineren en 'One Touch' pairen. Maar die vrijheden kent iOS dus nog niet :-D .
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”