Foute prijszetting Bol of niet?

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

gm123 schreef:
meon schreef:Jullie kennen het gemak van NFC blijkbaar niet.
Eerder Sony die het niet weet ;) Met deze headset is pairen met NFC meer werk dan gewoon via het BT menu. Je moet een aparte app downloaden voor het pairen, dat doet het voordeel van NFC totaal teniet.
App? Windows Phone was tap en connected :) (kan moeilijk anders, de app zou er toch niet geweest zijn voor Windows Phone :P)
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 9 keer

Na enige vertragingen, en meldingen dat de leveringstijden niet gehaald konden worden, deze steal ook ontvangen.

Best 17 euros ever spent !

Thanks aan de topicstarter :-)
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Ik begin meer en meer het vermoeden te krijgen dat ze inderdaad snel van een voorraad af wilden zijn. Misschien om een partner verkoper voorrang te geven ofzo?
Vreemd dat meer dan een week later ze toch nog versturen, ze moeten het ondertussen toch al lang gezien hebben?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Geen idee of dat opvalt tussen zo veel orders (ken niet veel van die verkoopsystemen). Mogen ze daar eigenlijk verkopen onder kostprijs? Want da zou wel aantonen hoeveel marge ze daar op hebben :p.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Nee, volgens mij mag dat niet, enfin, toch niet in Belgie.
Maar een "typfout" is een makkelijk excuus daarvoor, uiteraard. Zeker op online systemen.
XIII
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 dec 2006, 21:06
Locatie: groot kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Nu toch al wat ervaring met die deal van 17€, met de Samsung S4 direct verbinding, met de moto G 4 plus moet ik de koptel. resetten, mijn Ipod met de oneu
https://www.amazon.de/gp/product/B011RC ... UTF8&psc=1 is het een ramp de eerst maal verbinden, de volgende maal zonder dat er verbinding is gemaakt met een ander toestel ook direct verbinding.
luistergenot veel meer comfortabel dan met mijn AKG van rond de 500€,dat spul kan ik geen 15 min. op mijn hooft houden :-( , die spant veel te veel. dus mijn besluit is dat het een perfecte koop was :-D , DANK U WEL bolcom.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Hier ook ontvangen, dankje topic starter, en pluim voor Bol :)
Black is the colour of my true love's hair
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ook tevreden. Maar toen het aan het motregenen was durfde ik die niet te gebruiken. Daarvoor is een heel eenvoudige hoofdtelefoon met kabel aangewezen.
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”