21% BTW weg ermee bij MediaMarkt tot zondag

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Het boerenbedrog gaat weer beginnen.

http://www.klachtenkompas.nl/media-mark ... chting-dus

Met hun dagprijzen weet je echt niet waar je aan toe bent, ik kocht recent een Nikon D750 aan 1799,- en toen ik terugkwam met mijn set lenzen om te testen, stond hij plots 1949,-

't ja zo kan ik dan ook 17,4% korting geven (dat is de werkelijke korting, dus niet 21% want het finaal bedrag is 100/121 van de normale prijs)
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Was geïnteresseerd in WD REDs, maar deze doen ook niet mee met de 21%-actie. Bij amazon.de zij ze sowieso al veel goedkoper.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

ik heb recent een SSD gekocht bij MM, omdat hij dezelfde prijs stond als alternate, het was maar 90 euro ofzo
de enige reden was dat ik daar passeerde

voor de grote orders koop ik niet meer in België

zelf koop ik alles aan BTW 0 in Duitsland, daar kunnen zelfs groothandels/distributeurs niet aan (ik heb een account bij een groothandel), dus concreet de prijs van bvb een laptop 2 TB schijf is in Duitsland goedkoper retail dan wat de computerboer/dealer hier betaalt bij copaco/ingram micro/tech data

op sommige onderdelen zoals moederborden scheelt het 1 a 2 euro in het voordeel van de lokale groothandel, maar verwacht een MOQ van 20 en rekent 17 euro shipping, dus daar gaat je voordeel want stockeren kost ook geld

en WD red: koop HGST NAS DRIVE, veel beter dan de WD en seagate rommel
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Goh, voor "fixed price" produkten (Apple, Sonos, Philips Hue, enz.) is dit nog wel interessant, al worden deze meestal uitgesloten bij deze acties. Hopen op een "foutje" dus (heb vorige actie zo toch Sonos met 21% korting kunnen kopen :) ).
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

cloink schreef:Goh, voor "fixed price" produkten (Apple, Sonos, Philips Hue, enz.) is dit nog wel interessant, al worden deze meestal uitgesloten bij deze acties.
Tja, daar kan men moeilijk eerst de prijs verhogen... logisch dus dat ze deze uitsluiten.
cloink schreef:Hopen op een "foutje" dus (heb vorige actie zo toch Sonos met 21% korting kunnen kopen
Keep me posted... ben nog aan het overwegen een Sonos Connect aan te schaffen.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Och bij een andere winkel was de prijs voor Nikon geafficheerd met cashback-actie in mindering gebracht.

Ik had geluk, kreeg de goedkopere prijs en kon de cashback toch nog innen bij Nikon. 2x korting dus.

Dat was door onervaren verkoper die de cashback bon niet had ingehouden. Op het moment zelf had ik dit nog niet door maar toen ik later nog eens inde winkel met cashback wenste te kopen werd de bon ingehouden aan de kassa en korting direct gegeven. Dus 1x korting.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ze hebben recent nog maar in Nederland zo'n actie gedaan, ook bedrog volgens meerdere getuigen:

http://kassa.vara.nl/media/352741
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Bij de vorige 21% BTW actie heeft mijn vader een Sonos Play 5 kunnen kopen. Dus normaal gezien zit Sonos in het pakket (althans verleden jaar).
warpozio
Pro Member
Pro Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 18 keer

heist_175 schreef:Het is een mooie promocampagne, want je krijgt geen 21% BTW, hoewel dat wel zo lijkt, maar 17,36%.
Maar het aantal producten is heel beperkt, maar ik misgun hen de aandacht niet :).
Een produkt van 100€ (met 21% BTW) komt dan op 82,64€ (100/1.21)
Dus 17,36€ korting (17,36%)

Proef op de som: 82,64+21%=100
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

heb zo vorig jaar mijn Bose boksen gekocht.

niet vergeten dat MM ook een laagste prijsgarantie heeft..kan in dit geval goed van pas komen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

een goede printer/scanner valt hier zeker ook niet onder? :-(

soit, met die korting nog duurder als in de online shops. :eek:

"Uitzonderingen
Alle accessoires (zoals computer accessoires, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)"
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Argon schreef:Bij de vorige 21% BTW actie heeft mijn vader een Sonos Play 5 kunnen kopen.
Ik ook hoor (enfin, een Play:1 dan), maar een dag later was Sonos plots "excluded". Denk foutje toen.
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sonos toestellen doen mee met de 21% BTW actie !
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Advies: snel zijn. Vorige keer was dat na 1 dag gedaan die korting op Sonos en Apple enz. :mrgreen:
ooh. shiny.
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Juist een IPhone 6 kunnen kopen met de btw-korting :)
6S is uitgesloten vd actie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

cloink schreef:Advies: snel zijn. Vorige keer was dat na 1 dag gedaan die korting op Sonos en Apple enz. :mrgreen:
Op hun website staan ze duidelijk aangeduid met het "BTW voordeel inbegrepen" label... dus een vergissing lijkt het me niet meteen.

Langs de andere kant heb je dezelfde prijzen bij Art & Craft.

Nu ja, heb nog de cadeau bon bij Mediamarkt dus dan is het alsnog meegenomen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Vandaag de uitzondering op de regel gevonden? Lens voor de helft van webshop bij MM.

Recent een fullframe nikon D750 gekocht en nu wat lenzen aan het scoren, heb nog een kistje met 10 lenzen waaronder een aantal F/2.8 primes en een F/1.8 50mm, dus niks is dringend. Heb ook een 35-70 2.8D, een toplens uit de jaren 90, en dan nog een viertal zoomlenzen die geen pro zijn maar consumerspec (f3.3-5.6, niks bijzonders).

Vandaag zag ik in MM Brasschaat de AF-S NIKKOR 50mm 1:1.4G voor 276,85 € staan, een lens die ik al een tijdje wil gezien ik zelf een 40 jaar oude 50mm F/1.8 bezit die perfect op de D750 werkt en superscherp is, maar geen AF heeft. De AF-S versie is een echte pro lens voor low light.

Dus deze lens is een koopje voor 276,85 € gezien de meeste webshops rond de 500 zitten!

Maar nu komt het : ik heb ook lenzen gezien die duurder zijn geworden, ondanks de 21% BTW actie.

Zo is de 24-70mm 2.8 zonder VR de beste lens die ze tot nu toe gemaakt hebben, beter dan de nieuwe VR versie die 2500 kost.
http://tweakers.net/pricewatch/209977/n ... 8g-ed.html

Adviesprijs 1899,- . Van deze lens heb ik een voorloper uit de jaren 90, dus ook niks dringend. Hier heeft MM de nieuwe verhoogde 2016 prijs als basis gezet, en dan er de 21% BTW op gedaan zodat de lens 1569,42 € kost. Netto is dit de prijs van december!! Nikon heeft een prijsstijging doorgevoerd, en de MM aanbieding is dus een nuloperatie voor deze lens. Nu komt het: deze lens gaat vermoedelijk door velen gedumpt worden omwille van de VR versie, dus zelfs 1569,- is niet echt scherp te noemen. Als zaak trek ik de BTW terug, dus aan 1297 ex-btw is het dan weer een koopje tov veel tweedehands aanbiedingen die nog 1100,- vragen waar je de btw niet kan terugtrekken. Ik gebruik deze lenzen voor product fotografie.

Bizar wel dat de 50mm gebaseerd was op een prijs van ongeveer 335 euro voor de actie, wat al 165 euro goedkoper is dan de meeste resellers, terwijl de 24-70 2.8 gebaseerd is op de normale verhoogde adviesprijs.

Dus ja, er zijn duidelijk twee maten en gewichten, maar MM verhoogt niet altijd de prijs van alle items net voor de BTW actie. Worst case zetten ze als basisprijs voor de berekening de volle adviesprijs. Ik heb een mooie lens voor een prikje, maar je moet dus serieus uitkijken en op de hoogte zijn van courante prijzen.

De erg vriendelijke verkoper van de fotoafdeling vertelde dat ze normaal gezien de laagste prijs van alle shops in hun buurt gebruiken als basisprijs (en gaf toe dat er in de regio zeer veel echte concurrenten zitten), alvorens ze prijs verlagen naar 100/121 tijdens de BTW actie. Misschien stond de 24-70mm nergens scherp en hebben de fullprice als basis gebruikt.

Het is allemaal zo dubbel. Wie goed oplet en prijzen kent/vergelijkt kan een koopje doen, maar niet alle artikelen met de 21% BTW actie zijn echt scherp. Ik keek ook naar Asus laptops en vond de deal niet beter dan een vorige folderaanbieding. Het ging om een i7 asus laptop met 12GB ram, prijs was vrijwel idem als een folder van enkele weken geleden.
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

ub4b schreef:Dus ja, er zijn duidelijk twee maten en gewichten
Of we moeten Hanlon's scheermes boven halen; het is niet onlogisch dat een winkel koffiezet, dvd's wafelijzers en fototoestellen verkoopt ergens foutjes maakt?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Bij een vorige actie heb ik eens een condensdroogkast met warmtepomp gekocht bij MM. We zijn toen zowel in Oostakker als in Zwijnaarde gaan kijken, en was een enorm verschil op de basisprijs en dus met 21% BTW er af nog een grotere meevaller. Dus in Oostakker gekocht. Is niet 1e keer dat Zwijnaarde duurder is.

En fouten: die kunnen ook in het voordeel van de klant uitdraaien. In Oostakker stond de prijs van mijn nikon body 1800 terwijl hij bij alle concurrenten 1950 stond, toen ik hem kocht hebben ze direct de prijs geupdate naar die van Zwijnaarde. De niet zo vriendelijke verkoopster van Oostakker had er weet van gekregen dat de prijs te scherp was, en toen ik 2 uur later terugkwam met mijn lenzenset, stond hij ook 1950, heb hem uiteraard aan de oude prijs gekregen.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Eerst en vooral over die btw aktie; vorig jaar keek ik zowat op hunne site rond en zag ik een sony soundbar staan aan meende ik 230 euro.
Wat ik eerst doe? bol en coolblue gaan kijken en nog meerdere andere online sites die ik ken die ook mss diezelfde soundbar verkopen en zo ben ik meerdere afgegaan om te kijken of die op de MM effectief goedkoper uitkwam dan op andere sites door die 21% btw deraf en ik heb toen geluk gehad, op dat moment stond die soundbar het goedkoopste op de MM site en ik ben der zeer tevreden van.
Maar ik verschiet er zeker niet van dat er heel wat producten opstaan die ondanks de btw deraf is dan toch nog duurder staat dan bv op bol of coolblue of een andere online site.

Overlaatst kocht ne maat van me een identieke zelfde radio met cd en usb derop voor zijn ma en die koste in de MM 169 euro, op bol en art & craft kosten die 120 euro en ja twas identiek hetzelfde, 50 euro zeg goedkoper, toch niet niks. Mijne maat ging dat eerst in de MM kopen maar ik zei dat tegen hem, de kans is groot dat je elders der een stukje goedkoper kan aangeraken en zo weze het, die was natuurlijk heel content dat ik hem geholpen heb en die 50 eurokes in zijn zakken kunnen houden geeft.


Maar ik ben wat anders tegen gekomen met MM, ook deels mijn eigen domme fout maar dan nog; ik zie daar op een tafelke producten staan die mooi afgeprijsd staan. Een sony tablet, maar er zou ne stek in de achterkant zitten, ik zeg toon me dat eens, ik zeg oke ,als het dat maar is dat kan mij niet schelen. Ik zeg wel tegen die medewerker stel er straks toch wat aan is, ik heb er toch garantie op e? Dien gaat dat gaan vragen aan zijne chef, tis goed zegt em, ge hebt 2j garantie, alleen diene stek dat natuurlijk niet, ik zeg oke dat begrijp ik.

Lap; de dag nadien begon het al ; de tablet tot 100% opladen ging al niet, die bleef op 60% hangen, de software flipte ook al, ik schuifde een app naar de voorpagina, nog geen paar minuten later foetsie, ik verander wat instellinge,korte tijd later sprongen die terug.
Ik ga dermee terug naar de MM, ik leg dat allemaal uit, ook van dienen stek dat dat er al was en dat dat niks mee het probleem had te maken..........zucht, zo'n domme snotter die ik voor me had die maar wat beu deed en echt niet goed luisterde naar wat ik te zeggen had, ongeloofelijk toch. Dan eindelijk na een goeie 3 weken bellen ze mij; ze hadden het toestel bekeken en ze zegden mij; om het toestel te repareren moede betalen? Kzeg wtf, ik naar den MM opnieuw haha en twas een andere medewerker, krijg ik weer zo'n pummel voor me, jongens toch. IK zeg tegen dienen dat moet niet gemaakt worden, kheb kik da nie gezegd zeg ik tegen hem, ja maar zegt die, da staat hier zo op en ik zegde tegen hem uwe collega had stront in zijn orens, kwaad dat ik was. Die wilden mij dus laten opdraaien voor dienen stek achteraan, lol, dikke lol ja. Kzeg tege die kerel ik teken da papier niet en ik betaal ook niet. Dan weken later zeg ik van allee, die laten weer noppes weten e. Weer naar de MM, zucht, weer een andere medewerker, den diene was al beter dan de vorige 2 en die zegde me ge krijgt uw geld terug, ze hebben gezegd dat het niet meer te repareren was. Dus uiteindelijk is het dan toch goed gekomen ppffff maar die hunne service is rampzalig en ze geven niks om hun eigen klanten, dat is andere koek bij coolblue ze, ik betaal soms liever wat meer door bij coolblue iets te kopen dan, ik weet als er wat aan is ik een betere service zal krijgen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Als iets goed is, mag het ook gezegd worden. Gelukkig heb ik mij de laatste maanden geïnformeerd over prijzen van Nikon.

Ik heb een Nikon prime 50mm 1.4 gekocht die overal rond de 500 staat in Brasschaat voor 276 euro. Mooie deal.

De 24-70mm 2.8 betaalde ik 1569 euro (oude prijs zoals eind 2015) terwijl hij nu overal 1899,- staat (sites zoals rhinocamera en digitaland die met grijze import werken buiten beschouwing gelaten) en in MM Gent zelfs 2199 ! .

Nog steeds geen slechte deal maar zeker niet onderste uit de kan, gezien de lens vermoedelijk nog in stock zat bij MM en ik gewoon de oude prijs betaald heb, dus daarop hebben ze nog steeds netjes verdiend. Ik heb dus dankzij de MM actie mijn aankoop kunnen uitstellen, vorig jaar was 1550 ongeveer de scherpste prijs op internet.

Uiteraard steek ik mijn kaart niet in hun EID lezer
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Mediamarkt onder vuur voor 21-procent-btw-reclame

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... lame.dhtml
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Wel hilarisch dat de klacht uiteindelijk vooral gaat of het ethisch verantwoord is om BTW in een slecht daglicht te stellen. Al zeker in volle Panama Papers tijden.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

En dan wordt er niets gezegd over dat het geen 21% korting is, maar minder. Wat mogelijk wel verwarrend is voor sommige mensen.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Lees de reacties op HLN maar na :).
"ik krijg 21% korting, hoe ze het ook noemen"
Voor MM is het natuurlijk missie geslaagd, hoe maak ik van 17% plots 21%
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

En ondertussen maken we weer reclame ..... en MM wint altijd.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Ik heb het niet meer gevolgd maar zoals ik al zei; die 21% btw weg dat klopt wel maar je moet dan nog altijd gaan kijken of het product elders niet goedkoper staat.
Mijne soundbar die ik kocht vond ik op dat moment nergens goedkoper dus ik heb toen op dat moment een leuke slag gedaan, uiteraard een paar maanden later stond die wel evenduur als toen ik die kocht toen die 21% weg was.
Je moet dus idd goed opletten.

Maat kocht zo'n radio keten en vond die bij bol.com zomaar eventjes aan meende ik 50 euro goedkoper en het was echt wel hetzelfde toestel. 50 euro is niet niks toch.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

ub4b schreef:En ondertussen maken we weer reclame ..... en MM wint altijd.
Yep, en zelfs jep (Jury voor eerlijke reclamepraktijken) ziet geen graten in de reclamecampagnes van MM voor deze btw-actie.
Toch wel vreemd want mensen zo duidelijk misleiden ...
Blijkbaar mag voor dit soort spelers vanalles als je er maar op let dat er in kleine lettertjes een verwijzing staat naar je website (niet eens naar de voorwaarden, die mag de klant zelf even gaan zoeken op de site).
Mocht een kruidenier op zo'n misleidende manier reclame maken en bij klacht reageren met : "de kleine lettertjes staan ergens op mijn website", denk niet dat die daar zou mee wegkomen.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

de kleine lettertjes bij MM zijn heel vies, zo wissen ze standaard elke computer die er binnen gaat ter reparatie

http://www.ontevredenklanten.be/klacht/ ... niet/29231

de CEO draait lekker rond de pot wanneer dit soort zaken wordt aangekaart


Ik heb al eens een zware aanvaring gehad met MM jaren terug, met een ar drone. Staat ergens in de topics hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ub4b schreef:de kleine lettertjes bij MM zijn heel vies, zo wissen ze standaard elke computer die er binnen gaat ter reparatie

http://www.ontevredenklanten.be/klacht/ ... niet/29231
Goh, simpele hardware problemen bestaan niet... zelfs niet een klein knopje (is tegenwoordig vaak software onderliggend). Het zou dus best kunnen dat ze een soort test image installeren (al zou men dat natuurlijk ook met een Live-Cd kunnen doen).

Ik kan dus wel begrijpen dat men dergelijke clausules vermeld... zo heeft men achteraf geen gezeur (maar blijkbaar wel op voorhand).
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 14 keer

Uitkijken en vergelijken is de boodschap:
De normale prijs van een LG G4 leather was 499 euro. Kwam door de actie naar 412 euro.
Ik stond op het punt hem te kopen tot ik de melding van VandeBorre tegenkwam: "anderen doen een actie, geen stress, wij hebben ook onze prijzen aangepast". En inderdaad, de VDB prijs was 400,83 euro. Snel mijn Beobank VISA bovengehaald, via internet besteld en betaald, en ter plaatse gaan afhalen en zo nog gauw 1% bijkomende korting meegepikt. Eindprijs: 396 euro.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

nete schreef:Uitkijken en vergelijken is de boodschap:
De normale prijs van een LG G4 leather was 499 euro. Kwam door de actie naar 412 euro.
Ik stond op het punt hem te kopen tot ik de melding van VandeBorre tegenkwam: "anderen doen een actie, geen stress, wij hebben ook onze prijzen aangepast". En inderdaad, de VDB prijs was 400,83 euro. Snel mijn Beobank VISA bovengehaald, via internet besteld en betaald, en ter plaatse gaan afhalen en zo nog gauw 1% bijkomende korting meegepikt. Eindprijs: 396 euro.
Die prijzen bij VDB kunnen echt meeswingen, enkele maanden terug een canon mx925 topmodel inktjet gekocht, stond erg goedkoop bij VDB, op internet nog iets goedkoper, maar heb een winkel hier op 1km vandaan dus ik had zelfs geen zin om het op internet te kopen. Dag nadien nog eens 20 euro er af bij VDB. Dus hun prijsgarantie ingeroepen, en die 20 euro als cadeaubon gekregen en laten terugstorten op privé rekening.

Ik weet zelfs niet of MM de cadeaubon uitbetaalt, denk het niet. Die moet je vermoedelijk bij MM besteden, en dan kost het hen uiteraard veel minder.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik zag weer de bedenkelijke actie op HLN:
hln mm.png
en dit op een site die zelf rapporteert dat ze onder vuur liggen:

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... lame.dhtml

Net zoals in de solden zullen ze hun prijzen weer duurder zetten, om dan te verlagen met 17,36 % korting (ipv 21%).
Ik was recent in een paar MM en zag de Nikon D750 aanzienlijk duurder staan dan wat ik hem zelf betaalde buiten zo'n actie.

In zo'n actie is het altijd nuttig een smartphone bij te hebben om prijzen te vergelijken op internet.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

LOL, van zodra ik zag dat er weer zo een actie kwam, wist ik al wat er hier weer ging volgen...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Yep

Ik steek niet weg dat ik

- telenet
- media markt

aan de kaak stel, en dit omwille van hun bedenkelijke praktijken. Tegenwoordig koop ik mijn cameragerief niet meer bij MM.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6287
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 505 keer
Bedankt: 609 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als dat laatste niet zo was, zou het wel heel erg zijn in uw geval...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Ben benieuwd.
Partner had 3 weken 600€ supreme awards gekregen. (25 jaar dienst)
Heb een playstation4 pro gekocht voor mijn neef zijn verjaardag 399€
Eens zien wat dit woensdag zal geven.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Dat lijkt niet overdreven:
Amazon DE: €395
Amazon FR: €389
Bol.com: €399
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Consoles doen nooit mee aan dit soort acties.
Ik heb mijn PS4 pro 389 betaald (10 € korting) bij Bartsmit.
Nog geen seconde spijt van, games zoals hitman & watch dogs II zien er nu veel beter uit zelfs in maar 1080p.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Vandaag in zwijnaarde:

Ze waren al bordjes aan het wisselen. Een hele berg producten stonden al tegen de nieuwe prijs.
Maar op apple, rare dingen, bvb de iphone SE met 21% actie zelfde prijs als normale prijs.
Maar tegelijkertijd al adverteren met early access 20:00 tot 24u vandaag .....
Bijlagen
mm bedrog.png
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”