21% BTW weg ermee bij MediaMarkt tot zondag

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Zoals verwacht zijn de prijzen in aanloop hiervan weer gestegen, maar toch nog een koopje kunnen doen. Galaxy S6 gekocht voor €362, prijs was op voorhand wel gestegen van €429 naar €439, maar komt uiteindelijk nog €40 goedkoper uit dan eender welke andere webshop hem momenteel aanbiedt dus niet slecht.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Bij Bol staat de Samsung S7 nagenoeg even duur/goedkoop als bij Media Markt. Bij Bol stond die al enige dagen aan die prijs.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

ub4b schreef:Maar op apple, rare dingen, bvb de iphone SE met 21% actie zelfde prijs als normale prijs.
Ze heben geen 17,4% marge op iPhones. Meestal vallen Apple producten (of toch iPhones) buiten dit soort acties. De prijs optrekken zodat het op hetzelfde neerkomt is natuurlijk ook een mogelijkheid :-D .

Straks eens rondkijken op de website of ik iets interessant vind. Ik koop normaal nooit bij hen en verwacht ook niet echt iets te vinden eigenlijk.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Ik had gehoopt een NAS te kunnen kopen maar helaas doet niets van Synology mee :cry: Op Amazon gekocht dan maar.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

ub4b schreef:Vandaag in zwijnaarde:

Ze waren al bordjes aan het wisselen. Een hele berg producten stonden al tegen de nieuwe prijs.
Maar op apple, rare dingen, bvb de iphone SE met 21% actie zelfde prijs als normale prijs.
Maar tegelijkertijd al adverteren met early access 20:00 tot 24u vandaag .....
Bij Apple producten zijn er strenge prijs afspraken dus daar moet je nooit grote kortingen op verwachten. Zullen nog wel producten zijn.
Voor mensen die online shoppen is deze actie niet zo interessant, een goede deal is echt een uitzondering. Maar vergeet niet dat er nog altijd veel mensen liever in een fysieke winkel kopen en voor die mensen zitten er wel goede deals bij dan.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

springfield schreef: Bij Apple producten zijn er strenge prijs afspraken dus daar moet je nooit grote kortingen op verwachten. Zullen nog wel producten zijn.
Voor mensen die online shoppen is deze actie niet zo interessant, een goede deal is echt een uitzondering. Maar vergeet niet dat er nog altijd veel mensen liever in een fysieke winkel kopen en voor die mensen zitten er wel goede deals bij dan.
Prijsafspraken zijn wettelijk verboden. Als fabrikant zit ik zelf met dat probleem. Ik mag mijn resellers niet opleggen dat ze een minimumprijs moeten hanteren. Ze kunnen mijn product dus om zeep helpen door veel korting te geven, zodat het product devalueert. Anderzijds kan ik ze wel buitengooien als reseller. Vermoedelijk zal apple wel zoiets toepassen.

Vandaag in MM, ipads en en phones niet in promo.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

gezien ik niet altijd even content ben van de service van MM heb ik vorig jaar aan Krefel en VandenBorre gevraagd of ze me ook 21% korting gaven, Krefel ging mee, VandenBorre niet. Deze week stelde ik zelfs spontaan vast dat een gekende electrozaak hier om de hoek zelf spontaan afverteert met eenzelfde actie dat ze zelf de btw betalen, maar idd ook niet op Apple producten...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

In het verleden heb ik nog kunnen profiteren van de 17,xx% korting op Apple (computers, niet iPhone) in fysieke MM winkels.
Misschien een fout in het systeem, maar soms werkt het dus.
Misschien ligt de marge -iets- hoger op computers, je krijgt nl. ook korting als je EDU of Business bent.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Op FB zag ik toch reclame passeren met korting op een MacBook en iMac, maar mogelijk zijn dat oudere modellen.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Tomby schreef:Op FB zag ik toch reclame passeren met korting op een MacBook en iMac, maar mogelijk zijn dat oudere modellen.
Ja op de oudere producten, nooit op de nieuwste modellen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Interesse in deze, gezien in MM Oostakker, gezien Vandenborre de prijs volgt, zou ik hem niet bij MM kopen. VBD = wijk uitrijden en klaar. MM = 20km rijden. Nu zit er op LG wel een vrij hoge marge dus met hun korting komen ze er nog steeds uit.

Heb er aparte topic voor aangemaakt, alle discussies over scherm zelf, graag daar aub:

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=53&t=49576
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”