Only Internet voor 34 € (+ min. abbo van 8 €)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

Als ik de eerste berichten mag geloven is 34 € (of 42 € te zien hoe je het bekijkt :) concurrentieel te noemen. Ik heb de indruk dat ze Scarlet en Edpnet in het vizier hebben.

Ik hoop dat er snel nog meer details komen (snelheid, limiet?)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

jawadde, weeral die abboverplichting. en ik betaal 33€ vr edpnet 100/40, orange 100/10 en mijn eigen modem/router

Goed dat ik begin dit jaar overgestapt ben. Wist wel dat het nooit zo interessant kon zijn als mijn config.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Als je dicht genoeg bij een rop woont en op een goede zit aangesloten.

Als ik EPDnet zou nemen heb ik max 50/10mbit.
nog steeds geen vectoring en ik zit om 1 of andere reden aangesloten op een verre ROP terwijl er 3 andere veel dichter in de buurt zijn (die zaten vermoedelijk vol ofzo)

met Orange zou ik effectief 100/10mbit hebben (en mijn privé abonnement zit al bij orange, dus het zou mij 34€ kosten...)
Greetz cyberbug

Afbeelding
demenne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2011, 19:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 9 keer

Bedankt voor de roddel.
Klinkt zeer geloofwaardig, had zelf op €35 geschat (zoals EDPNET).
Enige idee vanaf wanneer ze gaan lanceren?
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Ik dacht dat de prijs nog scherper zou zijn. Nu krijg je 26 euro korting voor het internet abonnement dat normaal 40 euro bedraagt in de love formule , dus internet aan € 14 in die formule (Love met arend tv + internet = 79 euro) ,
Hoopte op prijs variërend tussen de 25 & 30 euro, naargelang het genomen gsm abonnement
demenne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2011, 19:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 9 keer

€34 lijkt me toch logisch.
Perfect tussen Scarlet en EDPnet, normaal gezien hogere snelheden (allé bij mij toch).
Andere rekensom is 69€ voor de LOVE koala. Veronderstel 15€ voor TV en 20€ voor Koala, dan kom je ook op 34€ uit.

Ik ben klaar om in te tekenen ;-)
34€ ipv 54€ (fibernet 200) bij Telenet.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 27 keer

de boost blijft op dit type ook nog een optie. 10 € meer heb je 200 Mb / s.
KafkaTamura
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2019, 13:13

waarvan komt die info?
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

vanwaar de prijzen komen weet ik niet.

maar de CEO heeft in januari aangekondigd dat ze deze zomer met internet only komen en dat zij dit als eerst echt zonder limiet zullen aanbieden.
verder de beloften dat ze hun prijzen niet zullen verhogen en dat er binnenshuis een beter bereik zal zijn.

https://www.netweters.be/t5/Entertainme ... td-p/58418
https://www.techzine.be/nieuws/26973/or ... ement.html
https://tweakers.net/nieuws/148356/oran ... en-tv.html
https://www.smartbiz.be/nieuws/177585/o ... bonnement/
Greetz cyberbug

Afbeelding
Fentimento
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 feb 2018, 18:14
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

*-*
Laatst gewijzigd door Fentimento 20 sep 2020, 14:09, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Sorry maar dit aanbod is gewoon goed zelfs met een gekoppeld gsm abonement, (en als je er al een hebt kost het zelfs niets extra)
Of je kan ook een gsm abo nemen en daar de belminuten en sms niet van gebruiken, dan heb je (vast en mobiel) internet only 8) : phun intended:

En het is niet gezegd dat je bij de nieuwe formules nog een gsm abo moet nemen. en ook van de prijzen die hier vermeld worden is eigenlijk nog niets geweten (althans vind ik daar toch nergens iets van terug buiten in dit topic)

het zal dus nog afwachten zijn tot Orange zijn nieuw aanbod bekend maakt.

één statement van hen klopt alvast wel niet, namelijk dat zij de eerste zijn die echt onbeperkt ineternet leveren.
1) op VDSL leverd EPDnet dit bijvoorbeeld al.
2) op kabel zijn ze ook niet de eerste want telenet bied dit ook al aan voor 97.4€ https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Een correct statement zou zijn, Orange bied als eerste echt onbeperkt internet voor consumenten over Kabel.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Vanwaar komen deze roddels? url?
Ik vind nog er voorlopig nog niets van terug.
cyberbug schreef: één statement van hen klopt alvast wel niet, namelijk dat zij de eerste zijn die echt onbeperkt ineternet leveren.
1) ...
2) op kabel zijn ze ook niet de eerste want telenet bied dit ook al aan voor 97.4€ https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Een correct statement zou zijn, Orange bied als eerste echt onbeperkt internet voor consumenten over Kabel.
Als je enkel op kabel bekijkt klopt het wel. Telenet kan het wel onbeperkt noemen maar daarom is het nog niet zo. Net zoals ze hun abonnementen fiber noemen maar daarmee de coax niet op magische wijze in glasvezel veranderd.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Doorheen de jaren zijn er meerdere die ongelimiteerd aanboden inderdaad. Waaronder Dommel bv (welke nu dus spijtig genoeg wel moest stoppen).
Ze zijn dus verre van de eerste. Al helemaal als je wat terug in de tijd gaat en kijkt naar de vergane ADSL providers als A2F e.d..
Zelfs Scarlet deed dat tot 2015 ergens ofzo.

Heck, Telenet zelf bood in het begin ook ongelimiteerd aan. En ervoor op de 56k tijden zat je ook vaak zonder limiet.

Maar ach, als de provider het zelf in het nieuws brengt zal het wel waarheid zijn zeker, waarom nog research doen als journalisten. Het is niet alsof je daarvoor betaald wordt he.
Makkelijk werk zo gewoon dingen wat bedrijven je toegooien als press event copy pasten als artikel en niet nakijken of WAT ze zeggen wel klopt...

MaT, kijk de URL's na welke gegeven zijn in deze topic, de eerste dat ik bekeek zegt al genoeg.
https://www.smartbiz.be/nieuws/177585/o ... bonnement/

Tweakers heeft het deel niet overgenomen omdat ze wel beter weten, maar techzine klaarblijkelijk niet...
https://www.techzine.be/nieuws/26973/or ... ement.html dus
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

GuntherDW schreef: Heck, Telenet zelf bood in het begin ook ongelimiteerd aan.
Hmmm bij mijn weten was er een limiet van 10GB per maand?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

nope, redelijk ver in het begin, voor die 10gb, was er effectief geen limiet.
de tijd van de motorola cybersurfr, een schijnbaar vrij onbeveiligd netwerk waarmee je kon "gluren bij de buren", en nadien de 10gb limiet maar "nog steeds ongelimiteerd op dezelfde node" (of toch ongeveer zoiets)

ik vond de cybersurfr wel een leuk ding destijds... maargoed, was waarschijnlijk omdat het het symbool van breedband was op dat moment :P
Laatst gewijzigd door philippe_d 18 jul 2019, 23:02, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

GuntherDW schreef: MaT, kijk de URL's na welke gegeven zijn in deze topic, de eerste dat ik bekeek zegt al genoeg.
https://www.smartbiz.be/nieuws/177585/o ... bonnement/
Dat zijn de artikels van januari 2019, die heb ik indertijd al gelezen.
Dit topic is 9uur oud en benoemd prijzen, waarom nu dus een nieuw topic en vanwaar komen die prijzen?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Splitter schreef:ik vond de cybersurfr wel een leuk ding destijds... maargoed, was waarschijnlijk omdat het het symbool van breedband was op dat moment :P
Hahaha ik heb de Cybersurfr ook nog gekend hoor, die platte modem met een gegolfde voorkant.
Bij mijn weten was traffic binnen het TN netwerk toen ongelimiteerd?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 33 keer

34 euro en 15 euro voor dolfijn vind ik wel heel degelijk. Dan ga ik wel over. Enige is dat de nieuwe modem niet in bridge mode kan.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

MaT schreef:Dat zijn de artikels van januari 2019, die heb ik indertijd al gelezen.
Daar heb je gelijk in, toen had je dat vrij belabberde videotje welke ook nogal wat liberties nam met de waarheid spijtig genoeg. Maakt het niet opeens correct though. De post zelf zegt dat het artikels van begin januari zijn.

Ik bedoelde dus inderdaad wat splitter vernoemde wat betreft TN :D .
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

krisken schreef:Bij mijn weten was traffic binnen het TN netwerk toen ongelimiteerd?
idd, binnen het TN netwerk bleef het nog een redelijke tijd unlimited, tot ze ook daar geld (of overbelasting van nodes) roken.
maar die 10gb limiet werd een maand of 3-4 nadat ik klant werd ingevoerd... ik weet niet meer exact hoeveel maand maar ik weet nog goed hoe ik erop reageerde, niet zozeer omdat er een limiet kwam, maar omdat die er zo snel nadat ik klant was geworden kwam :)

spijtig dat je zover niet terug kan, als telenet in de pandora tijd uberhaupt prijzen online zette.
maar toch:

https://web.archive.org/web/19981212022 ... andora.be/

en samen met die 10gb limiet was er nog een leukere, remember that one? "waarvan maximaal 20% upstream"

https://web.archive.org/web/20010124072 ... ontent.htm

de mooie tijd waarin je voor een 37tal euro met 1 pc online mocht aan 10/128 en 10gb mocht verbruiken.
wat was het internet toen klein :D
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 422
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 17 keer

:oops: Weer met mobiel verplicht? En ze adverteren met alleen betalen voor wat je gebruikt.
cyberbug schreef:Als je dicht genoeg bij een rop woont en op een goede zit aangesloten.

Als ik EPDnet zou nemen heb ik max 50/10mbit.
nog steeds geen vectoring en ik zit om 1 of andere reden aangesloten op een verre ROP terwijl er 3 andere veel dichter in de buurt zijn (die zaten vermoedelijk vol ofzo)

met Orange zou ik effectief 100/10mbit hebben (en mijn privé abonnement zit al bij orange, dus het zou mij 34€ kosten...)
Is dat de reden? Ik vroeg me al af waarom de max bij mij 16 mbit is op vdsl2. Is namelijk best een grote woonwijk met veel woningen dicht op elkaar. Lijkt me vrij simpel om het dan te versnellen.
Laatst gewijzigd door marzman 28 jun 2019, 22:19, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Waar adverteren ze?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

nergens... geruchten... ik kan morgen ook een topic open doen en geruchten van telenet personeel vertellen, ze zijn zelden accuraat, maar als je lang geneog wacht dan komen ze vermoedelijk wel eens uit.

In oktober vorig jaar las ik een gerucht dat de snelheid omhoog ging bij telenet, we zijn nu juni... nog niks gezien...
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Nexus1980 zegt dat er 'eerste berichten' zijn en noemt prijzen...
Marzman zegt dat ze adverteren...

Zelfs al zijn het geruchten, dat moet toch ergens staan dan? Op zen minst de url's geven mag dan wel, dan kunnen we op zen minst mee kijken wat er eventueel van aan is. Anders is het inderdaad een nutteloos roddeltopic.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Al is het maar een (gedeelte van) een screenshot ... Volledig akkoord met het bovenstaande!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 422
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 17 keer

MaT schreef:Waar adverteren ze?
Dat is misschien niet het juiste woord, maar zo omschreven ze het toch op hun eigen website bij een eerdere aankondiging? Maar ik vind het ook niet meer terug.

Edit: teruggevonden, dit bedoelde ik, punt 3. https://www.orange.be/nl/wetrekkenhetrecht
Roobi
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2019, 15:36

Laten we hopen dat ze hun woord houden en effectief internet only gaan aanbieden.
Dus niet in verplichte combinatie met een ander abonnement.

Anders is het toch een gezichtsverlies voor hun ceo.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

Roobi schreef:Laten we hopen dat ze hun woord houden en effectief internet only gaan aanbieden.
Dus niet in verplichte combinatie met een ander abonnement.

Anders is het toch een gezichtsverlies voor hun ceo.
Er is nooit gezegd dat je geen abonnement zou nodig hebben... Dat hebben mensen er van gemaakt.
Roobi
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2019, 15:36

Orange website schreef:Vrij kunnen kiezen
Betalen voor diensten en producten die je niet gebruikt? Zetten we recht!
Afbeelding Afbeelding

Lijkt me overduidelijk ...
Fentimento
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 04 feb 2018, 18:14
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

*-*
Laatst gewijzigd door Fentimento 20 sep 2020, 14:09, in totaal 1 gewijzigd.
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Fentimento schreef:
dragonflo schreef:Er is nooit gezegd dat je geen abonnement zou nodig hebben... Dat hebben mensen er van gemaakt.
Internet-ONLY, het zegt het toch zelf?
Edit: of het zou het zelf moeten zeggen.

@hierboven: jammer dan dat je wél een gsm abonnement MOET nemen voor Love.
Hebben ouders ook niet nodig, vaste dan wel en dan is het nóg eens duurder.
(Maar dat is even off-topic, begrijp dat ze het doen om wat winst te maken maar toch...)
Speculaties op roddels...
Staat op geen enkele website dat je verplicht gaat zijn om een gsm abonnement te moeten nemen, ook de prijs is nog niet gecommuniceerd.
Deze topic is pure speculatie, die Orange onterecht in een slecht daglicht brengt.
demenne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2011, 19:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 9 keer

Oorverdovende stilte...

Niemand nog nieuws of een lanceringsdatum?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Hoe kan je betrouwbaar nieuws of een lanceringsdatum krijgen als er een heel topic is dat bestaat uit roddels en speculaties?
Als je persé een datum wilt : 32 juli 2019 om klokslag 4u17, Internet Only voor 85 euro per maand met 50 euro maandelijkse korting indien je kan aanduiden dat je man of vrouw bent en een halve euro extra korting als ze vinden dat je mooie ogen hebt ...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
sdke
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:43
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer




Het is maar een twitter vraag en antwoord natuurlijk..
demenne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2011, 19:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 9 keer

sdke schreef:
Het is maar een twitter vraag en antwoord natuurlijk..
Bedankt voor het antwoord.
Krisken heeft precies al wat last van de warmte. :lol:
Is het niet normaal dat mensen ongeduldig beginnen worden als ze op 24/01/2019 aankondigen dat ze met een internet only formule aankomen in de zomer:
https://twitter.com/MichaelTrabbia/stat ... 1064210438

Op 14/02/2019
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... g/10097662
Veel wou Trabbia er gisteren nog niet over kwijt. ‘We houden er nog even de spanning in. In de zomer zullen we de eerste bestellingen opnemen. Dan volgen de details. De prijs zal in elk geval flink onder 49 euro liggen.’


Op 25/06/2019
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... f/10139891
Alleenstaande diensten
Door de lancering van alleenstaande diensten, zoals internet, verwacht UBS dat Orange Belgium klanten bijwint. Daarnaast zal het profiteren van de goedkopere toegang tot de kabel, schaalvoordelen en een besparing door nog met één onderaannemer in zee te gaan voor de installaties.
Als UBS op de hoogte is, zou het toch ook kunnen dat sommige mensen hier al iets meer weten?
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Ah, je moet "hun sociale media kanalen" in de gaten houden. Laat me raden dat dat best kan dmv een pakketformule ipv internet only :-D
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

krisken schreef:50 euro maandelijkse korting indien je kan aanduiden dat je man of vrouw bent
Ja lap, kan al naar de ombudsdienst :|
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 422
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 17 keer

fredo66 schreef:Ah, je moet "hun sociale media kanalen" in de gaten houden. Laat me raden dat dat best kan dmv een pakketformule ipv internet only :-D
Je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Als je Social media gebruikt moet je daar natuurlijk wel voor betalen :-D
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 71 keer

https://www.hln.be/geld/orange-pakt-uit ... ~a923fcbf/

Orange Belgium pakt met Love Duo, een combinatie van een mobiel abonnement naar keuze met vast internet in een pack die tussen 42 en 64 euro kost, afhankelijk van hoeveel belminuten en data de gebruiker wenst. Daarmee legt Orange naar eigen zeggen de keuze bij de gebruiker, die ook in de toekomst alleen betaalt voor de diensten die hij echt nodig heeft.
Love Duo is vooral bedoeld voor zogenaamde cord-cutters, klanten die van hun tv-abonnement af willen. Steeds meer gebruikers kijken nog maar zelden of zelfs helemaal niet meer naar de klassieke televisie. In plaats daarvan bekijken ze hun programma’s meestal online, via videoplatforms of streamingdiensten zoals VTM GO, Stievie, VRT.nu of Netflix.

De consument wordt volgens Orange dus niet langer gedwongen om een pack te nemen met diensten die hij toch niet of zeer zelden gebruikt (zoals traditionele televisie of vaste telefonie). Je kan Love Duo al krijgen voor een prijs vanaf 42 euro per maand.

Om de consumenten die videoplatformen of abonnementsdiensten gebruiken tegemoet te komen, biedt Orange Belgium zijn Love Duo-klanten de Google Chromecast aan, waarmee ze elk type videomateriaal op een groot televisiescherm kunnen afspelen via een smartphone, tablet of pc, voor 20 euro.

[Mod] Topics samengevoegd
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

De prijzen:

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”