Twee vragen ivm Orange TV

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Hoi iedereen,

Ik heb twee vragen i.v.m. TV van Orange.

1) Ik zou graag Orange TV verbinden aan mijn one for all-afstandsbediening. Nu kan ik de instelcode daarvan niet vinden. Ik heb al geprobeerd met merken 'Orange' of 'Siligence zonder succes. Heeft iemand dit al werkend gekregen op een universele afstandsbediening? Hebben jullie een code van een ander merk gebruikt eventueel?

2) Is Orange Live TV, net zoals Yelo en Proximus TV Overal opengesteld voor de hele EU?

Alvast heel erg bedankt! :wink:
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

1) Hangt er natuurlijk vanaf wat voor AIO afstandsbediening die je hebt, maar zou normaal geen probleem mogen zijn. Ik meen hier ergens eens gelezen te hebben dat er van Logitech alleszins ondersteuning is.

2) Orange live TV werkt via mobiel internet overal in de EU. Via WIFI werkt het bizar genoeg alleen via een Orange-netwerk. Ik omzeil dit met een VPN naar mijn NAS of gebruik de Yelo App van mijn ouders.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

wouter5 schreef:1) Hangt er natuurlijk vanaf wat voor AIO afstandsbediening die je hebt, maar zou normaal geen probleem mogen zijn. Ik meen hier ergens eens gelezen te hebben dat er van Logitech alleszins ondersteuning is.
Klopt, ik gebruik een Logitech harmony icm de orange decoder.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”