Van Wigo naar Orange: avontuur is gestart

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mij maakt dat echt niet uit om zelf alles op te zeggen. Maargoed ik begrijp sommige mensen wel dat het makkelijker werkt.
Ik heb eens 3 dagen zonder mobiel netwerk gezeten door een overstap met nummeroverdracht dat was vorig jaar en daarom vertrouw ik niet meer in die automatische diensten. Heb graag controle over die dingen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

fluppie schreef:Sorry,ik heb mijn vraag niet goed geformuleerd,mijn bedoeling was of er een verschil was t.o.v. een Telenet Whop(die toch ook bijna 70€ p/m kost) de antwoorden zijn ondertussen wel duidelijk.
Nee daar is totaal geen verschil op ! je krijgt dezelfde snelheden of telenet .
Met de boost is het dan een whoppa
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een normaal gezin heeft geen 200/20 nodig.Ik vroeg het gisteren nog aan mijn vrouw: "merk je iets van verschil bij internet?" "nee", antwoordde ze. Ik: "ja het is de helft trager dan bij Telenet" :lol:

Dan nog te weten dat Telenet al een aantal keer zijn klanten nog eens 15€ probeert aan te rekenen voor 400/40... :roll:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik merk toch duidelijk verschil tussen 100/10 en 200/20 ;)

Websites laden echt sneller en games downloaden ook :D
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Bij downloaden/uploaden merk je dat zeker, maar bij gewoon surfen merk je dat amper hoor. Dat is ook de reden waarom ik een dubbele vdsl heb : die 60Mbps upload is wel handig. Maar of ik nu 100Mbps, 200Mbps of 1000Mbps heb als downloadsnelheid : dat merk je amper tijdens het surfen

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Over de easyswitch. Ik hoor van mensen die Orange verkopen dat ze het afraden omdat er te veel problemen zijn bij het te vroeg afsluiten van de oude provider. Meestal bij niet goed lopende installaties. Bij mij persoonlijk liep het goed. Installatie overdag, s'avonds al automatisch afgemeld bij Telenet, geen overlap.

Bij mijn overstap van Whoppa naar Orange had ik de indruk dat het surfen sneller ging. Maar waarschijnlijk had dit te maken met de betere wifi ac in de Orange modem en de slechtere n wifi in de oude Telenet modem. Als gewone gebruiker merk je geen verschil. Als techneut misschien wel. Maar dat is de meerprijs niet waard.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”