Nieuw Love Unlimited

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Na de lancering van Arend, het eerste onbeperkt mobiele aanbod in België – met onbeperkt bellen, sms'en en mobiel internet –, stelt Orange Belgium vandaag de onbeperkte versie voor van zijn convergent aanbod Love. Abonnees met Love Unlimited kunnen onbeperkt mobiel surfen, sms'en, bellen, internetten en tv-kijken. Op die manier blijven ze altijd en overal verbonden, thuis én onderweg, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over hun verbruik.

Cristina Zanchi, Chief Consumer Officer van Orange Belgium, legt uit: 'Als bold challenger op de Belgische telecommarkt focussen we op wat de klant écht belangrijk vindt. Een eerste mijlpaal was de unieke lancering van ons onbeperkte tariefplan Arend in februari 2018, dat een groot succes is. Veel klanten waren positief verrast door onze formule waarmee we tegemoetkomen aan de vraag naar extra mobiele data als gevolg van het toenemende succes van verschillende sociale media, video- en streamingdiensten. We hebben geluisterd naar wat onze klanten wilden en ze dat gegeven. Het resultaat is het allereerste volledig onbeperkt mobiel aanbod in België op ons toonaangevend 4G-netwerk. Met Love Unlimited zetten we de eerste volledige onbeperkte convergente aanbieding (mobiele telefonie, internet en tv) op de markt in de schijnwerpers. Het is de geknipte oplossing voor klanten die zorgeloos willen tv-kijken of surfen, zowel thuis als onderweg. Moeten we overigens nog zeggen dat we deze ‘uninterrupted experience’ aanbieden aan de scherpste prijs op de markt?"

De klant beschikt over een Love Unlimited pakket als hij internet en tv toevoegt aan een Arend of Arend Premium abonnement. Dan kan hij onbeperkt bellen en sms'en, alsook genieten van mobiel en vast internet, met premium-tv.

Orange blijft de functies en content van zijn Love-pakket uitbreiden. Zo voegt het geregeld sport-, thema- en kinderzenders toe aan zijn aanbod, zonder dat de klant daar extra voor hoeft te betalen.

Een uniek ‘unlimited’ aanbod op een kwalitatief netwerk van topniveau

Sinds jaar en dag investeert Orange Belgium non-stop in zijn mobiel netwerk om zijn klanten een topervaring te garanderen. Investeringen die niet alleen dienen als voorbereiding op de toekomst, maar ook om de snelheid en capaciteit te garanderen die nodig zijn voor de toenemende vraag naar mobiel internet. Dankzij die investeringen kan Orange de vereiste netwerkcapaciteit voor een onbeperkte kwalitatieve ervaring garanderen.

Vandaag dekt het 4G-netwerk van Orange 99,8 % van het Belgische grondgebied. De dekkingskaarten van telecomregulator BIPT, het recente rapport van OpenSignal (State of the mobile networks: Belgium – March 2018) en de recente resultaten van BeCover+ naar aanleiding van een test van consumentenorganisatie Test-Aankoop erkennen de superieure kwaliteit van het 4G-netwerk van Orange.

Meer informatie op www.orange.be/nl/onbeperktsurfen.
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Wat is er nu anders dan wat reeds in februari was aangekondigd en sinds maart een feit is?
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Dus de prijs is nog steeds hetzelfde en er is nog steeds een mobiele FUP van 20GB (sorry maar 512kbps is geen unlimited, dat is limited in speed) en het vaste internet heeft nog dezelfde FUP van 750GB (goed aanvaarbaar om dit onbeperkt te noemen).
Of mis ik iets?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik denk dat het nu gewoon algemeen aangekondigd is ipv 1 stukje.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

ik ben ook benieuwd, als dat nieuw is dan kunnen ze alle dagen nieuwe formules brengen !

morgen love koala
volgende week love panter

en zo kunnen alle operatoren beginnen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

proximusboyke schreef:ik ben ook benieuwd, als dat nieuw is dan kunnen ze alle dagen nieuwe formules brengen !
en zo kunnen alle operatoren beginnen
Breng hen niet op gedachten hé ... :beerchug:
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Is idd een raar artikel.
Tttsss
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 534
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ligt het nu aan mij of is de site gewoon nog niet up-to-date?

Origineel artikel: https://corporate.orange.be/nl/news-med ... p-de-markt

Dit zou de link moeten zijn: http://www.orange.be/nl/onbeperktsurfen
Maar ik kom automatisch op deze: https://www.orange.be/nl/arend-onbeperkt-surfen
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Eigenlijk is er niets nieuw, alleen nog eens in de kijker zetten van het “unlilted mobiel abonnement” in combinatie met het tv en het vast internet love aanbod.

Website inmiddels aangepast:

https://www.orange.be/nl
CaptainDirk
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jan 2015, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Zucht, nog altijd die 750GB limiet. Zit ik dus nog steeds vast aan vdsl :?

Ik vraag mij toch af waarom die limiet er moet zijn. Als er echt heel lokaal even zeer veel gedownload zou worden zouden ze toch dynamisch kunnen throttelen? Nu zit je op een huilbuienwekkende 1mbps voor de rest van de maand tijdens de piekuren als je over de limiet gaat. Het zou hen sowieso weer wat nieuwe klanten opleveren (waaronder mij).
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

De throttling is naar 10mbps als je aan de FUP geraakt op het kabel internet stuk, en dat is nog steeds een mooie snelheid om verder te blijven surfen zonder limiet. En zelfs 512 kbps is nog steeds acceptabel als je weet dat je geen euro bij hoeft te betalen om toch mooi te kunnen blijven verder surfen, imessagen, whatsappen, facebooken, etc... Dat je er geen mega downloads mee gaat doen dat weet ik ook wel, maar je kan er perfect mee Netflixen (been there, done that).

Trouwens, ook al gaat je snelheid lager gezet worden voor mobiel en vast internet bij het bereiken van de FUP, ze zetten je niet dicht. Dus wel degelijk unlimited. Bij de enkele concurrenten van Orange die geen FUP toepassen MOET je herladen of een pack bijnemen (gratis of niet, je MOET een actie ondernemen).

Ter info, deze mening is mijn persoonlijke mening, en op geen enkele manier gelinkt aan wie mijn werkgever is ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Dat het een mooi snelheid is om nog 90% van de dingen deftig te kunnen doen doet er niet toe: het is geen unlimited. Je betaalt toch voor de specificaties die vermeld staan of niet? Als er dan staat 100/5Mbps en unlimited, dan verwacht ik ten alle tijde 100/5Mbps ongeacht hoeveel GB ik door de pijp jaag. Ook als er toepassingen zijn die meer nodig hebben dan 10Mbps (en die zijn er), kan je toch echt niet spreken van een ‘uninterrupted experience’?

Met die redenering hebben we altijd al unlimited gehad trouwens, want op vast internet werd je bij mijn weten nooit volledig afgesloten en kon je altijd op (sterk) verlaagde snelheid verder. Het is dus nog steeds een flagrante leugen en het ergste is dat ik dat bij orange niet eens kan terugvinden.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

passen ze eigenlijk de fup toe ?
ik heb er nog niks van gemerkt.
Mijn eerste maand bij orange hebben ze mij gebeld ik heb hen gevraagd waar ik controleren (bij mij werkt het nog steeds niet) en ze hebben mij gerust gelaten.

Maar om daar nu zo een poespas van de maken en een persbericht de wereld in te sturen is mij compleet een raadsel.
Want ik zie totaal geen verschil deze formule en de formule die bvb maandag of vorige week vorige maand te krijgen was.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 21 apr 2018, 16:18, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ze passen die niet toe. Jaag makkelijk soms 2TB er door

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

wel dat denk ik ook, ze bellen u 1x op maar als je die uitleg geeft laten ze u met rust.
Het zal natuurlijk een ander paar mouwen zijn als er nu heel veel gebruikers zijn die veel data verstoken tijdens de piek.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
CaptainDirk
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jan 2015, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

krisken schreef:Ze passen die niet toe. Jaag makkelijk soms 2TB er door
Je bent nog nooit op 10mbps gezet dan? In dat geval zou ik een overstap wel overwegen.

Zijn er mensen die wel de FUP in hun gezicht hebben gekregen bekend op het forum?
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Niet tot nu toe
Sommige maanden 900gb ..
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

krisken schreef:Jaag makkelijk soms 2TB er door
Beepee schreef:Sommige maanden 900gb ..
Is dat dan je verbruik in de hele maand of tel je daarmee enkel het verbruik in de piekuren. Dat laatste is van belang natuurlijk, ook bij telenet kan je 2TB in de daluren verbruiken zonder problemen.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

misschien wil orange het niet met zoveel woorden zeggen, maar is hun internet ook unlimited zonder het stomme klokje van telenet :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Piek , maar is geen P2P verkeer


De maximale snelheid van P2P-verkeer kan beperkt worden tijdens de piekuren. Het dataverkeer peer-to-peer (P2P) is het delen van bestanden tussen internetgebruikers. Het zijn applicaties zoals bv BitTorrent, Vuze, eMule, Gnutela,… Dit heeft niets te maken met het gebruik van Youtube, Facebook, surfen, emails, skype, web radio/TV, Spotify, iTunes, Netflix Usenet,… die geen P2P applicaties zijn.
Picobel
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2016, 20:36
Bedankt: 3 keer

Eerlijk gezegd ik gebruik Netflix dagelijks, online radio, en meer van die dingen en werk soms van thuis uit.
Maar ik kom op een maand nooit boven de 750 Gig.

Dan stel ik me de vraag om aan 2 TB te komen dan kan het alleen maar voor illegale zaken zijn.
Ik denk dat door de illegale zaken (mensen die dit doen) hierdoor met een Fub zitten.

En zeg niet voor backup, dus dan ben je slecht bezig als je iedere dag hd volledig moet heruploaden.
En voor updates, dan eens kijken voor andere programma als je zoveel moet updaten.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Picobel schreef:Eerlijk gezegd ik gebruik Netflix dagelijks, online radio, en meer van die dingen en werk soms van thuis uit.
Maar ik kom op een maand nooit boven de 750 Gig.

Dan stel ik me de vraag om aan 2 TB te komen dan kan het alleen maar voor illegale zaken zijn.
Ik denk dat door de illegale zaken (mensen die dit doen) hierdoor met een Fub zitten.

En zeg niet voor backup, dus dan ben je slecht bezig als je iedere dag hd volledig moet heruploaden.
En voor updates, dan eens kijken voor andere programma als je zoveel moet updaten.

TOTAAL NIET

asl je veel dingen online bekijkt hier bvb partner dagelijks programmas van RTL4 SBS nederland dat ge niet kunt snacht downloaden om s'avonds te bekijken
je hebt dan nog wa back ups enz ga je al aardig in de buurt va 750 komen als je dan nog een aantal kids hebt ben je zeker gezien en zo heb je NIKS illegaals gedaan
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Zolang het geen P2P verkeer mag je zonder problemen over de 750gb tijdens de piekuren gaan..
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Beepee schreef:Zolang het geen P2P verkeer mag je zonder problemen over de 750gb tijdens de piekuren gaan..

dus :

http://speedtest.telenet.be/

is volgens U P2P
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Denk dat ik de fair use policy verkeerd gelezen heb,
https://www.orange.be/nl/hulp/internet- ... use-policy

De 750 gb limiet piek geldt voor alle verkeer, enkel kan het dat de bandbreedte voor P2P beperkt wordt in upstream tijdens de allerdrukste momenten. Zo kan iedereen een minimum aan upstream bandbreedte gebruiken
Picobel
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2016, 20:36
Bedankt: 3 keer

proximusboyke schreef:
Picobel schreef:TOTAAL NIET

asl je veel dingen online bekijkt hier bvb partner dagelijks programmas van RTL4 SBS nederland dat ge niet kunt snacht downloaden om s'avonds te bekijken
je hebt dan nog wa back ups enz ga je al aardig in de buurt va 750 komen als je dan nog een aantal kids hebt ben je zeker gezien en zo heb je NIKS illegaals gedaan
Ik zeg niet dat illegaal bezig zijt.
Ik begrijp ook wel met meerdere personen dat je veel data hebt.
Maar je zegt RTL4 SBS deze kan je toch niet legaal ontvangen op de kabel of proximus. Tenzij van wel wil je dan eens uitleggen hoe je naar deze zenders kan kijken.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Bij mijn weten passen ze nog geen limiet toe maar ze zijn er wel met bezig om dit in te voeren.

Sent from my ZTE Axon 7 using Tapatalk
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Picobel schreef:Ik zeg niet dat illegaal bezig zijt.
Ik begrijp ook wel met meerdere personen dat je veel data hebt.
Maar je zegt RTL4 SBS deze kan je toch niet legaal ontvangen op de kabel of proximus. Tenzij van wel wil je dan eens uitleggen hoe je naar deze zenders kan kijken.
<snip>

kijk je hebt vrt gemist vtm heeft dat ook kortom alle zenders hebben dat.
Eb kan je perfect goede tijden slechte tijden bekijken via hun site en vele programmas
Laatst gewijzigd door philippe_d 24 apr 2018, 23:10, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: off-spec passage verwijderd
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Wat een ander thuis doet , who cares lol.
Weet je wat me kotsbeu is hier in dit apenland: al die moraalridders, constant wijzen naar een ander, de ander met de vinger wijzen in van alles en nog wat.
Maar neemt eens een verborgen camera; je moet eens zien dan wat die zelf uitsteken ttss.
Tttsss
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Wij hebben een abbo op NLZIET en dat is streaming. De Nederlandse kanalen zijn perfect legaal te ontvangen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hoe heb jij die apps geïnstalleerd? Want blijkbaar moet je toch een fysiek adres in NL hebben?

Zou er ook zoiets als NLZIET voor Duitse posten bestaan?
Binnen de EU zou dit dan ook legaal moeten zijn.

Ik weet het wel, we wijken af, don't shoot me :nono:
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

hardyscript schreef:Wij hebben een abbo op NLZIET en dat is streaming. De Nederlandse kanalen zijn perfect legaal te ontvangen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Legaal als je in Nederland woont, anders niet meer.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb op nlziet een account aangemaakt en dat ging perfect. Adres staat in België. Ik stream via pc of iPhone naar tv. Werkt goed en volgens mij vanaf 1 april legaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Volgens de FAQ niet

Werkt NLZIET in het buitenland?
Vanaf april 2018 is NLZIET te gebruiken in heel de EU. Om NLZIET in de EU te kunnen gebruiken, dient het hoofdverblijf van de kijker in Nederland gevestigd te zijn. Dit kan bijvoorbeeld gecontroleerd worden aan de hand van het (Nederlandse) bankrekeningnummer bij het afsluiten van het abonnement.

Let op: sommige programma's van RTL zijn mogelijk nog niet beschikbaar in het buitenland. Hier wordt op dit moment hard aan gewerkt.

https://www.nlziet.nl/nl/over-nlziet/ve ... de-vragen/
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Achzo,

Ik betaal via Paypal mss daardoor.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

hardyscript schreef:Achzo,
Ik betaal via Paypal mss daardoor.
Er is geen adres voor inschrijving nodig en inderdaad betaling kan via PayPal.
Streaming en dan casten naar Chromecast gaat perfect.
Maar de apps dus niet.
Bij contact melden ze dat het gewoon de eerste keer in Nederland geïnstalleerd moeten worden en daarna zou blijven werken.
Denk het niet, de Apple Store zal die wel verwijderen vermoed ik.
Vermoed ook niet dat ze "zo" streng zullen zijn, geoblocking mag toch niet, dus een controlemiddel bij PayPal hebben ze niet.

Als je bijvoorbeeld Videoland neemt en daarbij navraagt, vragen ze een Nederlands rekeningnummer.
Dit kan niet via PayPal of een ander betaalmiddel.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb ook een Nederlandse Apple store account en daar de app kunnen installeren. Hij zit niet in de Belgische store


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

ben eens benieuwd wat ze met die love unlimited gaan doen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Heeft orange wat nieuws ofzo?
5G en noem maar op?
Vind nergens een duidelijk artikel over.
Tttsss
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

MaT schreef:
krisken schreef:Jaag makkelijk soms 2TB er door
Beepee schreef:Sommige maanden 900gb ..
Is dat dan je verbruik in de hele maand of tel je daarmee enkel het verbruik in de piekuren. Dat laatste is van belang natuurlijk, ook bij telenet kan je 2TB in de daluren verbruiken zonder problemen.
Dat is wel degelijk de totale traffic die ik tel, dit met librenms.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”