Voetbal orange

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Eerst en vooral: super dat orange in het pakket ons eleven sports erbij geeft, hopelijk blijft dat ook zo.
Maar Orange zou toch met een groot probleem zitten; telenet doet er alles aan om Orange tegen te werken, ik heb horen waaien dat telenet ervoor ga zorgen dat Orange niet kan meebieden op het belgisch voetbal.

Ik vind dit triestig gedoe en ik hoop dat de politiek zich er terug mee gaat moeien.
Tttsss
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Aai , geen voetbalfans hier ;).
Tttsss
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

goh geen fans zou ik niet zeggen, maar ik denk zoals de meesten hier waarschijnlijk. Is dat al dat geld waard, want hoe je het ook draait of keert met de fans halen ze de kosten niet uit dus moet iedereen meebetalen. Dan heb ik zoiets van laat maar zitten en besteed het geld aan wat anders.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Persoonlijk mogen ze hun voetbal houden de meeste kijken vooral wanneer onze BE ploeg eens speelt tegen een ander land ( zoals vanavond ) deze worden uitgezonden op de normale zenders.

En anders kijk je gewoon naar buitenlandse zenders die ze aanbieden ( off-topic- de F1 ) kan je gewoon op la deux zien gratis ipv. 18,40 voor alle sport zoals bij tn
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Unicorn1 schreef:Eerst en vooral: super dat orange in het pakket ons eleven sports erbij geeft, hopelijk blijft dat ook zo.
Maar Orange zou toch met een groot probleem zitten; telenet doet er alles aan om Orange tegen te werken, ik heb horen waaien dat telenet ervoor ga zorgen dat Orange niet kan meebieden op het belgisch voetbal.

Ik vind dit triestig gedoe en ik hoop dat de politiek zich er terug mee gaat moeien.
Rechten van Belgisch voetbal zijn vorig jaar nog maar net verkocht voor 3 seizoenen en Telenet is daar inderdaad als grote winnaar uitgekomen. Volgens mij is het wel mede door hun dat het voor Orange momenteel onbetaalbaar is. Maar we kennen de details niet dus is moeilijk te zeggen en kunnen we alleen maar gissen.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Mij interesseert de belgische ploeg niets, maar ik zou het clubvoetbal wel graag zien. Ik ben echter niet bereid om er bijna 30 euro extra per maand voor op te hoesten.
De vraag is in hoeverre die 100.000 klanten die toch wel budgetbewust voor Orange hebben gekozen bereid zijn om hiervoor voldoende te betalen om de investering eruit te halen.
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

springfield schreef:
Unicorn1 schreef:Eerst en vooral: super dat orange in het pakket ons eleven sports erbij geeft, hopelijk blijft dat ook zo.
Maar Orange zou toch met een groot probleem zitten; telenet doet er alles aan om Orange tegen te werken, ik heb horen waaien dat telenet ervoor ga zorgen dat Orange niet kan meebieden op het belgisch voetbal.

Ik vind dit triestig gedoe en ik hoop dat de politiek zich er terug mee gaat moeien.
Rechten van Belgisch voetbal zijn vorig jaar nog maar net verkocht voor 3 seizoenen en Telenet is daar inderdaad als grote winnaar uitgekomen. Volgens mij is het wel mede door hun dat het voor Orange momenteel onbetaalbaar is. Maar we kennen de details niet dus is moeilijk te zeggen en kunnen we alleen maar gissen.
Ik dacht mij te herinneren dat Orange meer dan Telenet geboden had...maar er is toch maar voor het oude gekozen...je moet niet vragen dat er onder tafel ook wat envelopjes uitgedeeld zullen zijn...in zo een rotte wereld leven we wel!
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Belgisch voetbal was gewoon te duur voor Orange in vergelijking met het aantal TV klanten dat ze hebben. Orange heeft helemaal niet meer geboden. Ik veronderstel dat je Eleven bedoelt? Die staan los van Orange. Eleven wou exclusieve rechten hebben, uiteindelijk heeft Telenet de jackpot gewonnen (ook rechten op online streamen, replays etc) en Proximus heeft ook betaald om de matchen live te kunnen uitzenden. De voetbalbond heeft dus waarschijnlijk meer ontvangen dan dat ze alleen aan Eleven zouden verkopen. Orange had dus ook in principe de mogelhijd om de rechten te kopen, maar wellicht veel te duur, Telenet zou ook nooit willen dat het voor een relatief laag bedrag naar Orange ging terwijl zij daar heel veel voor betaald hadden.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik ben content dat orange wel gewoon eleven sports in het aanbod heeft en in de prijs zit, dat heeft me ook nog wat overtuigd om over te schakelen. De rest kijk ik via stream of via inlog account ouders die telenet voetbal hebben. ;).
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”