Orange(coax) & mobiel down te Oostende 4/12/2017

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Sinds deze ochtend omstreeks 9u15 plots geen verbinding meer met Orange via coax...

Geen werken in de straat, niks speciaals te zien dus... Vorige week was een onderaannemer (naam ontsnapt me) van Telenet wel overijverig bezig in de straat hier, en had zelfs betere latency na hun passage.

Wel sync op de modem, maar ipv 200/20 staat er bij snelheid : Down 2 Mbit/s & Up 0 Mbit/s

Ik veronderstel dat RADIUS en/of DHCP eruit ligt, ofwel de 'niet redundante' glasvezel ernaartoe :bang:
Ook mobiele data werkte eventjes op m'n smartphone nog, maar na een uurtje niet meer. DHCP lease was verlopen zekers...

Aan het aantal klachten te zien op de Orange fb pagina ligt het dus overal in België plat.

Al een geluk dat bellen wel werkt.

Gelukkig Telenet WiFree voor handen van de buren :bdaysmile:



Edit 17:20 : Nog steeds geen connectiviteit 3G/4G via LTE router, en nog altijd geen connectiviteit via Coax, op smartphone af en toe, onbruikbaar.
Volgens Orange klantendienst zou het pas morgenochtend opgelost worden.

Ik kan toch de enige niet zijn met die problemen?!

Op Facebook zijn er een aantal mensen die zagen, op Twitter niks te zien.

Kortom 0 transparantie.
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Hier in Roeselare geen problemen met Orange vast internet. Ook niet met Orange mobiel.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”