Tempo Giga (geen internettoegang meer na 1 maand?)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2943
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 591 keer
Bedankt: 81 keer

Onlangs overgeschakeld naar Tempo Giga en vandaag een ganse dag zonder internet gezeten.
M'n pakket verviel vandaag maar ik had nog steeds belwaarde, eenmaal weer thuis en telefoon herladen kon ik opnieuw op internet.

Is hier iets aan te verhelpen? Vond het wel vervelend want zonder internet kon ik buitenshuis ook niet herladen natuurlijk. :-(
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vreemd. Vroeger was het alleszins zo dat je belwaarde aangesproken werd van zodra je geen gratis volume meer over had.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

neen klopt, je moet oftewel op tijd herladen, of tijdig met je belwaarde een databundeltje aanschaffen.

(Nu, ik vraag me af waarom je nièt tijdig zou herladen, want je data is toch cumuleerbaar tot 12 GB, dus je hebt er voordeel bij om elke maand tijdig te herladen.)
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Het is net wat je wil natuurlijk ....ik vind het dan weer handig dat je niet buiten bundel kan. Beter zou zijn dat je de keuze hebt natuurlijk ..
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2943
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 591 keer
Bedankt: 81 keer

Bij Mobile Vikings moest ik hier nooit naar kijken omdat op het einde van de maand automatisch werd herladen, dus nooit geen problemen.
Nu dien ik dus steeds die datum in het oog te houden want eenmaal zonder internet kan ik dus niet herladen onderweg.

Vind dit toch een beetje een raar systeem, geen berichtjes om te waarschuwen ook niet. :-(
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 75 keer

Misschien was je op dat vlak ook wel wat te verwend bij Mobile Vikings. Enkele maanden afkicken maar je went wel aan dat normale serviceniveau. :-)
EDPnet FIBER XS (150/50)
NL Ziet + VTM Go
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
danchrista
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 apr 2012, 14:35
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb ook Tempo Giga. Normaal kan je via de Orange app nog herladen als je datapakket verlopen is. Ook via de browser kom je op een pagina terecht die vermeld dat je datapakket is verlopen en via een link kan je dan herladen voor 5 of 10€ die dan wel van je belwaarde worden afgetrokken.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Wellicht onmogelijke vraag maar toch :-)

Heb 2 tempo giga nummers. Kan ik die beiden in 1 myorange app beheren? Want 2 instanties gaan niet. Heb dual-sim phone.

Probeer me ook online te registeren maar het laden blijft uren duren als ik mijn activatie-sms ingeef. Iemand idee?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2943
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 591 keer
Bedankt: 81 keer

danchrista schreef:Ik heb ook Tempo Giga. Normaal kan je via de Orange app nog herladen als je datapakket verlopen is. Ook via de browser kom je op een pagina terecht die vermeld dat je datapakket is verlopen en via een link kan je dan herladen voor 5 of 10€ die dan wel van je belwaarde worden afgetrokken.
Heb ook de Orange app en ik kon kiezen om te herladen online of via herlaadticket, als ik de online methode kies dien ik de Bancontact app of de app van mijn bank te starten. (heb geen van beide)
Maar pakket vervallen is denk ik toch echt geen internet meer hoor.

Enfin..zal er dan maar aan moeten wennen dat ik vanaf nu weer ettelijke jaren terug in de tijd geworpen word qua gebruiksgemak..
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Ben ook ex-vikking hoor ;)
Ben waarschijnlijk een van de weinige die het een voordeel vind van niet buiten bundel te kunnen gaan. Andere mensen zullen dan rapper herladen denk ik , vandaar de keuze van orange? Of zijn herlaadkaarten zo'n nichemarkt geworden dat men überhaupt weinig nadenkt ;)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
ubremoved_29612
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 dec 2018, 12:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Heb net een Tempo Giga SIM besteld voor mijn tablet. Maar vraag mij nu wel af, wordt ongebruikte data uit de bonus die je krijgt bij elke herlading (nog steeds) overgedragen naar de volgende maand als je tijdig herlaadt? Of was dit nooit het geval?
Ik zie dit vaak aangehaald worden in vele threads maar vind hier niets van terug op de site van Orange.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

vroeger nam je dat onbeperkt mee, ze hebben dat beginnen veranderen 1 jaar na roaming like home omdat er teveel opspaarden.
Was dan max 20gb is dan paar maanden later naar 15gb dan naar 12gb. ongeveer 07/2018
Ben ook eens benieuwd wat het tegenwoordig is.
Ik meen me te herinneren kaarten na een bepaald datum niet meer kunnen opsparen.
Waarschijnlijk daarom dat het niet meer op de site staat en als je wel nog kan opsparen zullen ze er nie te veel reclame meer maken :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tegenwoordig nog altijd 12GB en 12.000 SMSen. Doe ik nog altijd met mijn beide Tempo Giga SIMs. Ik heb die wel al een tijdje, dus het kan goed zijn dat dat voor nieuwe SIMs niet meer is.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”