Onterechte facturatie data na einde abbo...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Junior op het boekhoudkantoor van mijn vrouw heeft het volgende voor: ergens in jan '17 neemt ze een abbo op Telenet (internet + GSM + mobiele data). Contract eindigt 06/02/2017, wordt 07/02/2017 overgezet naar Telenet.

Ergens in maart 2017 krijgt ze een creditnota voor haar eindfactuur op 07/02/2017.

Een paar weken later krijgt ze een nieuwe factuur van Mobistar, betreffende de periode 08/02 t/m 07/03, voor 'mobiele diensten' ten bedrage van 72.63€. Ze zou zogezegd in die periode 1.5GB boven haar 'inbegrepen data' gegaan zijn, terwijl ze er toen al geen klant meer was?

Ze begrijpt het zelf niet hoe het zou kunnen, heeft naar de helpdesk gebeld maar daar wordt ze van het kastje naar de muur gestuurd, net zelf gebeld via het Corporate nummer maar als ze haar zélf niet aan de lijn krijgen willen ze niks veranderen?

Wie helpt ons even verder??

Factuurnummer en klantnummer evt via PM te verkrijgen!

Ben zélf enorm tevreden van Orange, echt in die +20 jaar tijd nooit enig issue gehad, maar ik help graag vrienden uit de nood!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

Stuur factuurnummer maar via PM, heb een klein vermoeden met haar facturatieperiode te zien
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Als je belt, lossen ze dat op (als het onterecht is).
Ze moet inderdaad zelf aan de lijn komen. Laat haar dan even aan de lijn komen, en handel het gesprek verder af als je dat wenst.
Verder gaat u niemand hier kunnen helpen, denk ik.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”