Onterechte facturatie data na einde abbo...

KRL100
Premium Member
Premium Member
Berichten: 501
Lid geworden op: 22 Sep 2008
Locatie: Diksmuide
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Onterechte facturatie data na einde abbo...

Berichtdoor KRL100 » 23 Mar 2017, 20:04

Junior op het boekhoudkantoor van mijn vrouw heeft het volgende voor: ergens in jan '17 neemt ze een abbo op Telenet (internet + GSM + mobiele data). Contract eindigt 06/02/2017, wordt 07/02/2017 overgezet naar Telenet.

Ergens in maart 2017 krijgt ze een creditnota voor haar eindfactuur op 07/02/2017.

Een paar weken later krijgt ze een nieuwe factuur van Mobistar, betreffende de periode 08/02 t/m 07/03, voor 'mobiele diensten' ten bedrage van 72.63€. Ze zou zogezegd in die periode 1.5GB boven haar 'inbegrepen data' gegaan zijn, terwijl ze er toen al geen klant meer was?

Ze begrijpt het zelf niet hoe het zou kunnen, heeft naar de helpdesk gebeld maar daar wordt ze van het kastje naar de muur gestuurd, net zelf gebeld via het Corporate nummer maar als ze haar zélf niet aan de lijn krijgen willen ze niks veranderen?

Wie helpt ons even verder??

Factuurnummer en klantnummer evt via PM te verkrijgen!

Ben zélf enorm tevreden van Orange, echt in die +20 jaar tijd nooit enig issue gehad, maar ik help graag vrienden uit de nood!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be

lanadekat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 23 Aug 2013
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: Onterechte facturatie data na einde abbo...

Berichtdoor lanadekat » 23 Mar 2017, 20:08


Quid pro quo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 22 Feb 2011
Bedankt: 48 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Onterechte facturatie data na einde abbo...

Berichtdoor Quid pro quo » 24 Mar 2017, 00:25

Stuur factuurnummer maar via PM, heb een klein vermoeden met haar facturatieperiode te zien

Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1452
Lid geworden op: 07 Jun 2006
Locatie: Limburg
Bedankt: 157 keer
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer

Re: Onterechte facturatie data na einde abbo...

Berichtdoor Sylvester » 24 Mar 2017, 06:42

Als je belt, lossen ze dat op (als het onterecht is).
Ze moet inderdaad zelf aan de lijn komen. Laat haar dan even aan de lijn komen, en handel het gesprek verder af als je dat wenst.
Verder gaat u niemand hier kunnen helpen, denk ik.


Terug naar “Orange (Mobistar)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast