Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received

giolovin
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 Jun 2013
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received

Berichtdoor giolovin » 21 Dec 2016, 00:44

Al een hele tijd heb ik storingen op mijn internet, vaak 's nacht nu ook meer en meer tijdens de ochtend.

Volgens mij ligt het aan het signaal dat binnenkomt.

Zou iemand met meer verstand van dit soort zaken de logs en signalen willen bekijken?

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door giolovin op 21 Dec 2016, 00:44, 2 keer totaal gewijzigd.

steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 20 Sep 2005
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Re: Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received

Berichtdoor steve_jaspers » 22 Dec 2016, 11:03

staat bij mij ook in de logs. heb wel geen idee wat het juist betekent..

Net even met orange gebeld (voor ik dit in de logs gevonden had) vanwege VERSCHRIKKELIJK traag internet (0.8 Mbps) en daar hebben ze me vanalle tests laten doen, alles van de modem, enkel pc met kabel enz enz.. geen verschil. tot ik uiteindelijk de modem zelf maar eens opnieuw heb opgestart en nu is de snelheid weer normaal, maarja, voor hoe lang ???
Momenteel wordt mijn lijn gemonitord door technische dienst orange .. we zien wel..


Terug naar “Orange (Mobistar)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boonpwnz, Misj en 1 gast