Wijzigingen Easy Internet @ Home

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Digiboy100
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 nov 2016, 14:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

25Mbps is erg goed...ik haal maximaal 12Mbps en vaak onstabiel, zakkend tot 6Mbps. Ontvangst is ook niet ideaal waar ik woon: in de steden merk ik meteen een verdubbeling van de snelheid.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Digiboy100 schrijft: Met de 100GB die de klant 's nachts moet gebruiken heeft weinig zin.

tenzij deze mogelijkheid wordt benut om de nodige Netflix films te downloaden :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Digiboy100
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 nov 2016, 14:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Inderdaad, maar nog niet alle Netflix films kan je downloaden. Naar het schijnt kan je de films niet opslaan op extern geheugen, enkel intern geheugen van pc of laptop of tablet?...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

juist, dit staat zo vermeld op hun website. Zelf doe ik echter nooit moeite om vooraf te downloaden...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Digiboy100 schreef:30GB is dus veel te weinig data wat de klant krijgt.
"De klant" heeft zijn verbruik vooral verkeerd ingeschat vrees ik.
Er zullen heel veel mensen zijn (die bijvoorbeeld niet elke dag internet gebruiken) waarvoor dit wel een goed product is met een goedkope prijs. Voor dagelijks gebruiks (met streaming van YouTube etc dan nog) is dit gewoon niet voldoende en dat had je kunnen weten alvorens je een contract aanging.
Zit je voor een jaar vast door aankoop van je router?
Digiboy100
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 nov 2016, 14:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ja inderdaad ik kan mijn contract wel eerder stopzetten maar dan moet ik de restwaarde van de router betalen (120 euro) omdat ik in de winkel maar 9 euro betaalde voor de router (bij een jaarabonnement). De factuur klopt ook al niet: eerste maand gratis "optie boost" (tot 31/12) werd toch aangerekend! 20 euro betalen ipv 15 euro! Ben benieuwd wat de klantendienst daarover te zeggen heeft.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Digiboy100 schreef:Ja inderdaad ik kan mijn contract wel eerder stopzetten maar dan moet ik de restwaarde van de router betalen (120 euro) omdat ik in de winkel maar 9 euro betaalde voor de router (bij een jaarabonnement). De factuur klopt ook al niet: eerste maand gratis "optie boost" (tot 31/12) werd toch aangerekend! 20 euro betalen ipv 15 euro! Ben benieuwd wat de klantendienst daarover te zeggen heeft.
Fon en Homespots in overvloed hier met mijn goedkoop abbo. :oops:
Digiboy100
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 nov 2016, 14:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Telenet Basic Internet vandaag stopgezet! Een zeer onvriendelijke medewerker van Telenet belde me om mee te delen dat hij de afsluiting vandaag ging uitvoeren "ik zal u dan maar afsluiten zeker"? geen dank u wel of dank u dat ik 16 jaar klant ben geweest...niets! Gaan jullie zo kortzichtig om met trouwe klanten, Telenet?




* Internet Orange 4G Flybox Internet @ home
* Satelliet Tv Astra19/23/28 Hotbird 13° Tv Vlaanderen
Anton87
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2016, 01:27

Vaganzza schreef:Mobile Vikings heeft daar ook nog mee getest begin dit jaar (als ik mij niet vergis met die timing :) ). Alleen hebben we na die test er niets meer van gehoord...
Afgelopen weken was MV in Leuven (pop up store). Heb het ze nog gevraagd. Ze gaan het niet aanbieden want het zou te duur worden voor de klant... Tevens blijkt dat ze 'internet @ home' van orange niet kennen. Lijkt me een bevestiging dat het project is gestopt.

Ben afgelopen zomer (2016) van Telenet overgestapt naar Mobistar (nu orange). Was helemaal klaar met het veel te dure internet vergeleken met andere Europese landen! Het maakte de Telenet medewerker niets uit dat ik vertrok, "oh u bent student, dus zoveel internet heb je niet nodig, ik begrijp uw keuze...". Volgens mij gebruiken studenten juist zeer veel internet... Maar oké... Het wad duidelijk dat ze er niet moeilijk om doen...

Ik was een van de eersten welke internet @ home kon gebruiken. Heb dan nog de witte (oude) modum. En sinds gister namiddag de double boost optie online toegevoegd. Kreeg binnen 15 min een SMS dat alles is geactiveerd, maar... tot nu heb ik enkel een paar KB per seconde... Had mijn basis (15GB) al opgebruikt...

Heeft iemand anders dit probleem ook?
LANterfant
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 dec 2016, 13:43
Locatie: Gent

Wat is de maximum uploadsnelheid met deze formule? Staat nergens vermeld op de site, vreemd hoor... Veronderstel dat deze rond de 30 Mb/s is na wat kijken in deze thread? Zit hier op een kleine 300 meter van een Orange-zendmast en haalde 33 Mbps up met een Orange prepaidkaart, was wel met 250 MB die ik gratis kreeg om te testen én op een smartphone (met zijn kleine antennes)... Ben van plan om deze formule met een load balancing-router te combineren met EDPnet VDSL XL om sneller te downloaden (100+50 Mbps down), iemand al geprobeerd? Verder ook handig als je eens een huisje of appartement in de Ardennen/aan de zee huurt :-)
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Max is 25, met boostpack 50.
Een surfvolume op maat van jouw behoeften
15 GB is meer dan voldoende voor een basic gebruik van het internet: mails, sociale netwerken, … Je surft tegen een comfortabele snelheid tot 25 Mbps.
LANterfant
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 dec 2016, 13:43
Locatie: Gent

Ja, dat heb ik gezien hoor :wink:
Maar specifiek upload staat nergens he? Waarschijnlijk is upload ook gecapt op 50 Mbps, maar wat is zo de snelheid die je in de praktijk kan halen. Mijn dekking is hier uitstekend.
Met de optie Double Boost krijg je een nationaal surfvolume van 15 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 0.00 uur en 6.00 uur) en haal je een maximum downloadsnelheid van 50 Mbps.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Krijg je een publiek ip? Kan je de poorten open zetten?
Iemand ervaring mee?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Tim.Bracquez schreef:Krijg je een publiek ip? Kan je de poorten open zetten?
Iemand ervaring mee?
Denk het niet Tim had al ergens in een topic gezien dat je CGN ip's krijgt, weet niet of je via de helpdesk een public kan krijgen.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

LANterfant schreef:Ja, dat heb ik gezien hoor :wink:
Maar specifiek upload staat nergens he? Waarschijnlijk is upload ook gecapt op 50 Mbps, maar wat is zo de snelheid die je in de praktijk kan halen. Mijn dekking is hier uitstekend.
Met de optie Double Boost krijg je een nationaal surfvolume van 15 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 0.00 uur en 6.00 uur) en haal je een maximum downloadsnelheid van 50 Mbps.
Oeps. Verkeerd gelezen. Afbeelding Upload is toch op heden onbekend dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Tomsworld schreef:
Tim.Bracquez schreef:Krijg je een publiek ip? Kan je de poorten open zetten?
Iemand ervaring mee?
Denk het niet Tim had al ergens in een topic gezien dat je CGN ip's krijgt, weet niet of je via de helpdesk een public kan krijgen.
Dankje, dan maar via VPN een punlic IP. Ga het hier eens bestellen (als test)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

decat schreef:
LANterfant schreef:Ja, dat heb ik gezien hoor :wink:
Maar specifiek upload staat nergens he? Waarschijnlijk is upload ook gecapt op 50 Mbps, maar wat is zo de snelheid die je in de praktijk kan halen. Mijn dekking is hier uitstekend.
Met de optie Double Boost krijg je een nationaal surfvolume van 15 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 0.00 uur en 6.00 uur) en haal je een maximum downloadsnelheid van 50 Mbps.
Oeps. Verkeerd gelezen. Afbeelding Upload is toch op heden onbekend dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Upload is zeer geod in de praktijk. Op dit eigenste moment een speedtest gedaan en kreeg als resultaat: 41,16 Mbps down en 36,10 Mbps up. Meestal krijg ik ongeveer deze snelheden (met boost optie).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
LANterfant
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 dec 2016, 13:43
Locatie: Gent

Sinds enkele dagen heb ik dus ook Orange Easy Internet @Home met Double Boost, ben zeer tevreden van de snelheid (zeker upload) en stabiliteit. Wat me wel opvalt is dat de snelheid enorm kan verschillen bij kleine veranderingen aan de richting van de antennes. Zo haal ik 52/47, waarna ik de antennes lichtjes draai en nog maar 26/33 haal. Heeft iemand hiermee al geëxperimenteerd? Weet iemand wat de beste plaatsing is van de antennes als je de zendmast weet staan, of is dit eerder iets wat je proefondervindelijk moet vinden?

Afbeelding
Afbeelding

Deze speedtests heb ik met mijn gsm over wi-fi gedaan, maar heb vanochtend nog eens met laptop+UTP getest met hetzelfde resultaat.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

Aangezien er nog tal van andere invloeden zijn, is het relatief moeilijk om die optimale plaatsing te vinden. Overigens kan het evengoed zijn dat je nu 50 haalt en straks 30 zonder ook maar iets te doen aan de plaatsing, alleen al door andere mensen op dezelfde 4G mast in de buurt.
LANterfant
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 dec 2016, 13:43
Locatie: Gent

Ja dat weet ik, heb daarom 's nachts zitten testen (en ook omdat verbruik dan van de 100 gig gaat). Nu heb ik een positie gevonden waar hij redelijk constant 50/45 haalt, zal het met rust laten want meer zal ik er wss niet uit kunnen persen.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Kenniey schreef:Hoe strikt zijn ze op die 3 keer van plaats veranderen per factuurperiode?
waar zie je die regel eigenlijk?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Bababa schreef:
Kenniey schreef:Hoe strikt zijn ze op die 3 keer van plaats veranderen per factuurperiode?
waar zie je die regel eigenlijk?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ernet-home
Onderaan "voorwaarden van het aanbod" en dan "mobiliteit: voorwaarden"
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Het gebruik van Easy Internet @Home is niet beperkt tot de woonplaats van de klant. De klant verbindt zich ertoe om zijn Easy Internet @Home-abonnement per factuurperiode niet op meer dan 3 (drie) verschillende adressen te gebruiken zonder voorafgaande kennisgeving. Mocht de klant die regel met de voeten treden, staat het Orange vrij de dienst te onderbreken.
Het is dus op 3 plaatsen dat je het mag gebruiken; wat positiever is dan maximum 3 keer verplaatsen per jaar.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Volgens wat ik lees is het 3 verschillende plaatsen per facturatieperiode (per maand dus)
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Is Easy Internet @ Home geschikt als fall-back provider?
(in vergelijking met ADSL 3/0,5)
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

3 lokaties per maand maar ze doen er echt niet lastig over...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

laroyj schreef:3 lokaties per maand maar ze doen er echt niet lastig over...
Toevallig geprobeerd in een MiFi in de auto bijvoorbeeld? :angel:
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

vrees dat dit in een mifi niet zal werken , minstens gedeeltelijk, feit is dat die simkaart staat ingesteld enkel maar te werken op 4G, vandaar dat je bij het online bestellen uw lokatie moet doorgeven, dan wordt nagegaan of je wel degelijk voor laat zeggen 75% gode dekking hebt op uw thuisadres, is dat niet zo, dan krijg je zelfs geen aansluiting....
Technisch gezien werkt de hardware die je bij het jaarabonnement aan promo krijgt of kan aankopen ook op 3G maar dat is uitgeschakeld.
Eerlijkheidshalve vertel ik er wel bij dat ik de kaart nog in geen andere router gestoken heb, ms zit de beperking idd in het bijgeleverde toestel....
Ik heb hem nog maar op enkele plaatsen gebruikt, thuis, Tielt centrum en op de oogstfeesten in Aalter in de middle of nowhere te lande had ik zelfs een goed 4G signaal....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Ik zou met een 12V DC naar 230V AC converter de router willen gebruiken in een auto. Dat zou ideaal zijn als dit werkt.
Het meeste van de tijd blijft gsm 4G houden, en die router heeft nog een iets betere antenne.
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

Ik heb nu 5 maanden "Easy Internet @ Home" met de Orange Flybox. 15GB+Boost 15GB (30GB). Ik kom er net mee toe iedere maand. Ik surf en ik kijk soms naar YouTube of beluister muziek met spotify. Voor Netflix is dit abonnement niet geschikt.

Weet iemand of Orange de toegestane data gaat verhogen in de toekomst? vb 40 of 50 GB/maand? (tenslotte betaal ik toch ook 20 euro/maand voor easy internet @ home, is maar 7 euro verschil met telenet).
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

(tenslotte betaal ik toch ook 20 euro/maand voor easy internet @ home, is maar 7 euro verschil met telenet).

het correcte verschil op een andere plaats dan thuis is geen 7 € maar 7€ + 27,5 €.
bij telenet , proximus of andere uit huis is 2 abbo nodig.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

Wanneer je nog extra data nodig hebt, en mochten de datalimieten niet verhoogd worden kan je toch steeds pakketten bijkopen voor 5 of 10 euro..
Anderzijds blijf je onbeperkt verder gratis internet hebben nadat uw inbegrepen data is opgebruikt, echter wel aan lage snelheid....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

digiboy40 schreef: (tenslotte betaal ik toch ook 20 euro/maand voor easy internet @ home, is maar 7 euro verschil met telenet).
Dus, Telenet is 35% duurder.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

digiboy40 schrijft: Voor Netflix is dit abonnement niet geschikt.

tenzij je gebruik maakt van hun download feature tijdens de nachtelijke uren :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

ok, ik zal 's nachts wakker blijven dan :-D
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Via de app Netflix op smartphones of tablets kan je series of films voor onderweg downloaden. Het is misschien een optie om ze 's nachts te downloaden en bv wanneer je wil kijken via een Chromecast naar de TV te streamen.
riho
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2017, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hallo,

'k Ben ook aan 't overwegen om me een flybox aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring met het WIFI-netwerk die je met dit toestel kan opzetten? Mocht ik bijvoorbeeld een Sonos-systeem kopen, ondersteunt de flybox dan het wifi-netwerk wat ik nodig heb om dit te laten werken?

Groetjes,

Riho.

p.s. Ik leerde al héél wat van deze topic!
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

je hebt in elk geval een sterk wifi signaal, wel is het me nog steeds niet gelukt poorten open te zetten of dyndns werkend te krijgen...
de flybok vertaals het exetrne ip naar een 10.x.x.x IP adres op de Wanpoort volgens de firmware, bijgevolg komt dt op je dyndns en werkt het niet en ook de portforwardin niet.. er lopt nu een zoveelste call hoe dit opgelost te krijgen...
In het buitenland zou dit werkend te krijgen zijn door de APN aan te passen, maar heb al diverse mogelijkheden ingevuld maar de enige die werkt is web.res.be , de pro werkt niet, evenals everywhere of mworld etc doen het ook niet...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
riho
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2017, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Oei, dat ziet er niet goed uit.
Als ik het goed voor heb zitten er een aantal ethernetpoorten op de flybox. Kan je daar rechtstreeks een apparaat aan koppelen of zijn het deze die je niet werkend krijgt? Mochten die werken en je koppelt er een eigen wireless router aan dan zou dat ook een oplossing zijn, of heb ik het mis.

Groeten,

Riho.
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

Help! Al 5 dagen geen internet via de flybox! Alle lampjes branden maar geen internet! Bij orange weten ze het zelf ook niet...heb verbinding 4G met de mast maar toch geen internet. Niet via de laptop tablet en gsm...wifi melding: Geen internet. Mijn toegestane data voor iedre maand blijkt ook vast te hangen. Mijn internet begon vanaf 30\03 te haperen en nu nietsmeer. Ben al bij orange geweest daar gaven ze me een nieuwe simkaart mee maar hielp niet. Telefonisch ook al contact met klantenservice maar daar gaven ze het door aan de technische dienst...ben wat hopeloos!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”