Automatisch sms verzonden na opnieuw opstarten GSM

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dagger38
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2014, 10:22

Hoi,
Een probleempje.

Een paar weken terug heb ik een nieuwe sim-kaart moeten plaatsen , de oude was plots kapot gegaan.
Na het activeren van mijn nieuwe kaart had ik meteen een sms naar mijn zus gestuurd , om te melden dat alles weer in orde was met mijn telefoon...

Ze kreeg daar in de plaats een rare sms van cellphonetrackers.org ??? die blijkbaar van mijn gsm uit werd verstuurd , zie hier een voorbeeld (gecensureerd) :
Nummer: Provider: 2*****0 (Orange B) Serienummer: 8****************0 IMSI: 2****************6 CID: 4****0 LAC: 2***** Accu: 89-%
Telkens wanneer ik nu mijn telefoon herstart , wordt deze sms verstuurd , met nog een 2de :
Cell tower codes: MCC: *** MNC: ** LAC: ***** CID: ****** Enter codes here: http://cellphonetrackers.org/gsm/gsm-tracker.php

Hoe kan dit?
Hoe stop ik dit??


Thanks
Quid pro quo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 61 keer

dagger38
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2014, 10:22

Sorry , Ja een S4 mini

Maar de link is niet wat het probleem is , jammer!
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

dagger38 schreef:Hoi,
Een probleempje.

Een paar weken terug heb ik een nieuwe sim-kaart moeten plaatsen , de oude was plots kapot gegaan.
Na het activeren van mijn nieuwe kaart had ik meteen een sms naar mijn zus gestuurd , om te melden dat alles weer in orde was met mijn telefoon...

Ze kreeg daar in de plaats een rare sms van cellphonetrackers.org ??? die blijkbaar van mijn gsm uit werd verstuurd , zie hier een voorbeeld (gecensureerd) :
Nummer: Provider: 2*****0 (Orange B) Serienummer: 8****************0 IMSI: 2****************6 CID: 4****0 LAC: 2***** Accu: 89-%
Telkens wanneer ik nu mijn telefoon herstart , wordt deze sms verstuurd , met nog een 2de :
Cell tower codes: MCC: *** MNC: ** LAC: ***** CID: ****** Enter codes here: http://cellphonetrackers.org/gsm/gsm-tracker.php

Hoe kan dit?
Hoe stop ik dit??


Thanks
Een of andere app stuurt jouw gegevens (locatie) die naar een specifiek nummer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”