Blijvend gekregen voor €39,- ipv. €49,- zonder gsm abo ?
Da's wel zeer straf

BertG3 schreef:Dus jij bent gewoon naar een Orange Shop gegaan en daar gezegd dat je geen gsm-abo hebt en Orange Internet+TV wil aansluiten.
Blijvend gekregen voor €39,- ipv. €49,- zonder gsm abo ?
Da's wel zeer straf
BertG3 schreef:€39,- met minimum een panter 65 abo. Met een kleiner abo is het €49,-
Dus met Kangoeroe 8 is het €49,- + €8,- dus €57,- minimum normaal
Goeie deal van jou dus !
buthead schreef:PS het is nog altijd goedkoper dan de concurrentie
blixem schreef:Aangezien ik nu bij UT zit, en de opzegging al bekend heb gemaakt, wil ik gaan overstappen naar Orange aangezien er meer volume in zit dan bij Telenet. Alleen beetje jammer dat je een GSM abbo moet afsluiten. Kan ik me ergens aanmelden om te testen?
wied schreef:blixem schrijft: In mijn geval wil ik alleen internet, geen digitale tv of andere opties
verstandige keuze...
wied schreef:@blixem
helemaal niet sarcastisch bedoeld! In duopolie-land slikken wij de opgedrongen triple-pack misbaksels als zoete koek. Zelfs Orange heeft zich laten inpakken door het BIPT welke hen voorschrijft dat internet "zonder TV" niet mag aangeboden worden!
skindred schreef:@krisken
Kan je Telenet en Orange tegelijkertijd gebruiken en op alle 2 de modems de volle snelheid halen?
skindred schreef:@krisken
Kan je Telenet en Orange tegelijkertijd gebruiken en op alle 2 de modems de volle snelheid halen?
krisken schreef:Zoals gezegd : ik heb het reeds een goed jaar (ook tester geweest). De belangrijkste problemen met de decoder zijn reeds lang opgelost. Speedtests geven een stabiele snelheid bij mij, welke ongeveer de snelheid benaderen die je zou moeten hebben (normaal 100/10Mbit, met de boost optie 200/20Mbit). Surfen gaat gewoon zoals het hoort.
Slafes schreef:Bon, zoals ik al eerder verkondigde, Telenet vliegt, Orange mag komen...
Weet er iemand wat voor modems ze recent plaatsen? Beetje deftige toestellen met goed signaal? Dan zou eventueel eindelijk mijn router eens weg kunnen... Scheelt hem twee stroomvreters.
jphermans schreef:Ze hebben me wel gevraagd of ik er een gsm abo bij wou die ik vriendelijk heb geweigerd en dat was ook ok voor hun. Prijs van 39€ staat ook op hun site vermeld. https://www.orange.be/nl
Terug naar “Orange (Mobistar)”
Gebruikers op dit forum: h0us3cat en 1 gast