Orange (Mobistar) vast internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ziet er correct uit als modem, doscis 3, 24x8, dual band ac en gigabit.
http://www.askey.com.tw/cablemodem3.html

Ben benieuwd of de pass through mac om zelf je ip public op een router te hebben gaat blijven werken.

Weet iemand trouwens of orange al dual stack ipv4/6 oplevert ?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dan ga ik blij zijn als ze volgende week of de week erna komen installeren. Staat nog geen datum vast :)

Bevestiging van bestelling gehad vorige week vrijdag.
carharttguy
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2017, 15:22

Tomsworld schreef: Ben benieuwd of de pass through mac om zelf je ip public op een router te hebben gaat blijven werken.

Weet iemand trouwens of orange al dual stack ipv4/6 oplevert ?
Net even gekeken, je kan een DMZ ip adres instellen.
Dus je kan 1 IP adres invullen, bvb 192.168.0.5, dan stel je jouw eigen modem router in met een static ip 192.168.0.5. Dan zit die in de DMZ en hangt die zogezegd 'rechtstreeks aan het internet' zonder firewall ofzo. Zelfde systeem als bij Telenet als ik mij niet vergis (nooit gebruikt).

Het enige wat ik zie ivm IPv6 is dit:
Afbeelding

Neen dus :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@Tomsworld: waar haal jij die info? Of heb je zelf al één?

top, maar spijtig dat ze geen eigen cable modem/router toelaten.

https://avm.de/produkte/fritzbox/fritzbox-6490-cable/
https://avm.de/produkte/fritzbox/fritzbox-6590-cable/

Gaan ze begin 2018 dan ook een eigen 4K digicorder moeten lanceren om telenet te volgen?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

satsurfer schreef:@Tomsworld: waar haal jij die info? Of heb je zelf al één?

top, maar spijtig dat ze geen eigen cable modem/router toelaten.

https://avm.de/produkte/fritzbox/fritzbox-6490-cable/
https://avm.de/produkte/fritzbox/fritzbox-6590-cable/

Gaan ze begin 2018 dan ook een eigen 4K digicorder moeten lanceren om telenet te volgen?
Poster voor mij poste een screenshot met merk en modeltype.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

carharttguy schreef:
Tomsworld schreef: Ben benieuwd of de pass through mac om zelf je ip public op een router te hebben gaat blijven werken.
Net even gekeken, je kan een DMZ ip adres instellen.
Dus je kan 1 IP adres invullen, bvb 192.168.0.5, dan stel je jouw eigen modem router in met een static ip 192.168.0.5. Dan zit die in de DMZ en hangt die zogezegd 'rechtstreeks aan het internet' zonder firewall ofzo. Zelfde systeem als bij Telenet als ik mij niet vergis (nooit gebruikt).
Eentje maar?
Da's spijtig; ik was net aan het overwegen om over te stappen, maar heb regelmatig meerdere publieke IPs nodig.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Voorlopig zijn de tarieven wat ze zijn, zoals je zelf aangaf. Ik voel wel zelf dat er een aanpassing gaat komen in de huidige tarieven (overal meer data). Wanneer die aanpassing gaat zijn kan ik niet zeggen..

Ze hebben zwijgplicht blijkbaar...

Ik hoop dat ze snel met betere tarieven en data komen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

en iets gelijkaardigs zoals Scarlet Red? iets met 3 GB data vb., 100-500 sms, geen belminuten. Doe ik beter en goedkoper via call-back of via voip (ovh/voiptiger)

En blijkbaar 4 dagen dat ze van Telenet in de straat werken komen doen. Telenetklanten krijgen verschillende mails, sms'en. Orange klant krijgt NIETS!
https://comm.telenet.be/optiext/optiext ... 6OZwA96JJx
Telenet_onderbreking.jpg
Gisteren waren ze al begonnen, vandaag+morgen geen internet+tv. maandag terug onderbrekingen. Dan ok.
6 camions voor 1 wijk van 2 straten. :eek:

Ik kaart dit aan via het BIPT. Orange zal zeggen: we krijgen dat niet door en Telenet kan ik niet bij aanbellen. :-o

Proximus medewerker -die ik ken- zegt: 'onze OLO's worden altijd correct geïnformeerd.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Dan moet je terug gaan naar Telenet hè. Of naar Proximus? Of uw opmerkingen aan Orange doorgeven.
Wat is een OLO?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Olo is gewoon de andere providers die op het proximus netwerk zitten, zoals Edpnet, scarlet , dommel ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Is het normaal dat je zo lang moet wachten tegen dat je een installatiedatum krijgt?

Ik wacht nu al meer dan 2 weken en heb al 2 keer gebeld ondertussen ze zeggen spoedig...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

zat jij niet bij scarlet?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik zat bij scarlet maar ik zou overstappen naar Orange.

Maar elke dag dat ik die installatiedatum niet weet twijfel ik meer en meer over die service....

Ik heb bevestiging bestelling en voorgestelde datums op 9 augustus gekregen. Nu nog steeds geen installatiedatum gekregen terwijl er al 2 vooropgestelde verlopen zijn...
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Bel naar hun helpdesk. Je vraagt een installatie datum of ze mogen u bestelling direkt annuleren. Je zal wel een datum krijgen. Normaal is er een wachttijd van een kleine 2 weken na aanvraag. Hier toch
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Wat een kl**tzakken zijn dat...

Ik heb besteld via een smartverkoper.

Deze heb ik gebeld. Die heeft vandaag te horen gekregen dat mijn bestelling geweigerd werd.

De kosten om mij aan te sluiten zouden boven de 240 euro doen en telenet laat dat niet toe of je moet het zelf ophoesten.
Vreemd genoeg is er wel al een orange en Telenet klant in het afgelopen jaar hier geweest in het apartementsgebouw geweest.

Daarom heb ik besloten om het te annuleren...
Mr. Orange
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2017, 08:26

boonpwnz schreef:Is het normaal dat je zo lang moet wachten tegen dat je een installatiedatum krijgt?

Ik wacht nu al meer dan 2 weken en heb al 2 keer gebeld ondertussen ze zeggen spoedig...
Jup, als je er niet zelf achter zit, duurt het redelijk lang...

Na gebruik van een VPN dropt m'n snelheid ook naar 1-2mb/s. Modem herstarten is de enige oplossing. Iemand een idee waarom?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

In een andere topic spreken ze van slechte modem die de schuldige is.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mr. Orange schreef:
boonpwnz schreef:Is het normaal dat je zo lang moet wachten tegen dat je een installatiedatum krijgt?

Ik wacht nu al meer dan 2 weken en heb al 2 keer gebeld ondertussen ze zeggen spoedig...
Jup, als je er niet zelf achter zit, duurt het redelijk lang...
Ik heb het geannuleerd. Als ze maandag zeggen dat ze me dinsdag iets laten weten en er spoed achter zetten en dan laatste vrijdag zeggen dat de aanvraag geweigerd is tja dan kan ik alleen maar concluderen dat dit voor toekomstige samenwerking niet goed zit.?

Kzou volgens hun eerst naar Telenet moeten om daarna terug naar Orange te gaan... De kosten om mij op het net te krijgen zouden te groot zijn (boven de 240 euro)

Terwijl hier in appartement al iemand aangesloten is...
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Ga dan eens vragen bij die persoon wat hij hiervoor heeft moeten doen, hoe en waar hij aangesloten is, en of dat voor jou ook zo kan.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hij snapt zelf niet waarom ze het geweigerd hebben... Die zit op dezelfde verdieping...

Ook boven iemand mij die telenet heeft...

Ik snap er gewoon niets meer van want het is dezelfde kast -.-
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Bel dan terug, zeg dat je buurman in hetzelfde appartement ook internet heeft en dat jij dat ook wil. Dat mag geen probleem zijn.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nee daar heb ik geen zin meer in. Ik heb 2 weken mijn vrijdag vrijgehouden voor dit. Dat ik niets hoorde meer dan 2 weken lang dat gaat me te ver.

En dat ze dan nog zitten liegen dat is gewoon erg.

Ze zeggen maandag dat het in orde komt en vrijdag krijg ik een heel ander verhaal te horen. Nee het hoeft niet meer voor mij.
PHENOM
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

satsurfer schreef:en iets gelijkaardigs zoals Scarlet Red? iets met 3 GB data vb., 100-500 sms, geen belminuten. Doe ik beter en goedkoper via call-back of via voip (ovh/voiptiger)

En blijkbaar 4 dagen dat ze van Telenet in de straat werken komen doen. Telenetklanten krijgen verschillende mails, sms'en. Orange klant krijgt NIETS!
https://comm.telenet.be/optiext/optiext ... 6OZwA96JJx
Telenet_onderbreking.jpg
Gisteren waren ze al begonnen, vandaag+morgen geen internet+tv. maandag terug onderbrekingen. Dan ok.
6 camions voor 1 wijk van 2 straten. :eek:

Ik kaart dit aan via het BIPT. Orange zal zeggen: we krijgen dat niet door en Telenet kan ik niet bij aanbellen. :-o

Proximus medewerker -die ik ken- zegt: 'onze OLO's worden altijd correct geïnformeerd.
Bij mijn weten wordt Orange daar ook gewoon over geïnformeerd, het is dan aan Orange ook om correct te communiceren.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

PHENOM schreef:
satsurfer schreef:en iets gelijkaardigs zoals Scarlet Red? iets met 3 GB data vb., 100-500 sms, geen belminuten. Doe ik beter en goedkoper via call-back of via voip (ovh/voiptiger)

En blijkbaar 4 dagen dat ze van Telenet in de straat werken komen doen. Telenetklanten krijgen verschillende mails, sms'en. Orange klant krijgt NIETS!
https://comm.telenet.be/optiext/optiext ... 6OZwA96JJx
Telenet_onderbreking.jpg
Gisteren waren ze al begonnen, vandaag+morgen geen internet+tv. maandag terug onderbrekingen. Dan ok.
6 camions voor 1 wijk van 2 straten. :eek:

Ik kaart dit aan via het BIPT. Orange zal zeggen: we krijgen dat niet door en Telenet kan ik niet bij aanbellen. :-o

Proximus medewerker -die ik ken- zegt: 'onze OLO's worden altijd correct geïnformeerd.
Bij mijn weten wordt Orange daar ook gewoon over geïnformeerd, het is dan aan Orange ook om correct te communiceren.

Het verschil zit hem TN heeft die zaakjes op orde en Orange heeft nog veel werk voor de boeg op dit gebied. Ze zijn veel te snel begonnen met alles zonder eerst alles in orde en klaar te zetten voor de "opening" natuurlijk de prijzen zeggen genoeg ( wil je alles zoals TN doet betaal je ervoor moet je zelf lopen en bellen .. etc )
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Orange zegt dat telenet geen dropcable heeft gededecteerd. Vreemd want er heeft iemand op mijn verdieping al orange gehad en verdieping erboven telenet nog steeds heeft...

Ze gaan me uiterst vrijdag nog contacteren of installatie nog zal gebeuren zoniet dan heb ik enkel de optie telenet... Of blijven bij Scarlet.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

kijk dan zelf eens even of er een aansluitkabel is en of deze aangesloten is.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik zeg je heel eerlijk. OPp mijn verdieping is iemand 1 jaar terug aangesloten op het orange netwerk op dezelfde plaats waar de kabels van mij op mijn verdieping binnen komen. Ik heb een TV fm doosje in men living.

Wat zou er dan niet aangesloten zijn?

Ken die persoon goed trouwens dus die gaat niet liegen.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Het gaat mij helemaal niet om liegen. Gewoon VISUEEL vaststellen of uw kabel aangesloten is op een tap in het gebouw of buiten het gebouw. Meestal genummerd met busnummer enz.
Als je dan ook nog eens de kabel doormeet, ben je heel zeker. Je kan dat eenvoudig doen door aan de tap even los te maken als dat gaat, kortsluiten, en binnen gaan meten achter de doos.
Kortsluiting wegnemen, en nog eens gaan meten , en zien of de kortsluiting weg is. Alzo ben je heel zeker en kan je meer druk zetten bij Orange of Telenet door te vermelden dat je 100% zeker bent dat er een werkende kabel binnen ligt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kan de orange router via dyndns bereikt worden?
orange_dyndns.jpg
noip_dyndns.jpg
waarvoor dient dit?
orange_remote.jpg
changeip.com geeft mij geen IP-adres van thuis. :-(

Mocht dit lukken, kan je deze router op afstand laten heropstarten (zoals fritzbox)?

Mijn fritzbox staat met MAC-passthrough achter de Orange router.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

boonpwnz schreef:Ik zeg je heel eerlijk. OPp mijn verdieping is iemand 1 jaar terug aangesloten op het orange netwerk op dezelfde plaats waar de kabels van mij op mijn verdieping binnen komen. Ik heb een TV fm doosje in men living.

Wat zou er dan niet aangesloten zijn?

Ken die persoon goed trouwens dus die gaat niet liegen.
Dan had hij Orange via VDSL, ze deden reselling via EDPnet.
Orange via Coaxkabel en dus Telenet infra bestaat nog maar van dit jaar toch?!

Het feit dat ze je dropkabel niet vinden is omdat je een nog oudere Coax installatie hebt die niet gedocumenteerd is in de Telenet systemen.
Als je zeker bent dat er een Coaxkabel ligt, dan zal Orange het nodige doen Telenet te overtuigen een afspraak te maken, maar dan moet je echt wel zeker zijn dat uwen kabel in orde is, anders zijn die kosten voor u.
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat Klopt niet. Orange tv en internet is voor iedereen in het land beschikbaar sinds juni 2016. Het volledige appartement werd gerenoveerd en was klaar augustus 2016; Dus waar zou er dan een oude coax kabel liggen?

Swoieso was het kabel bij hem.

dus dat is niet het probleem.
barttech
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 aug 2013, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

:-)
boonpwnz schreef:Dat Klopt niet. Orange tv en internet is voor iedereen in het land beschikbaar sinds juni 2016. Het volledige appartement werd gerenoveerd en was klaar augustus 2016; Dus waar zou er dan een oude coax kabel liggen?

Swoieso was het kabel bij hem.

dus dat is niet het probleem.
Da vraag die je moet stellen "is mijn appartement ooit aangesloten geweest op telenet " zo niet dan is het bij telenet niet gekent dat er een dropkabel ligt.

Als er een dropkabel aanwezig ligt en dit moet je weten . Dan kan je aangesloten worden . Als dit niet ligt dan is het aan u om dit te voorzien . Of door de huisbaas in geval van huurhuis .

De aansluit kosten (dit wil zeggen voor het eerstemaal ingebruik nemen van uw dropkabel is het 115 euro bij telenet) .
het kan zijn dat orange hier een graantje van wil mee pikken . En meer voor vraagt
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

barttech schreef::-

Als er een dropkabel aanwezig ligt en dit moet je weten . Dan kan je aangesloten worden . Als dit niet ligt dan is het aan u om dit te voorzien . Of door de huisbaas in geval van huurhuis .

De aansluit kosten (dit wil zeggen voor het eerstemaal ingebruik nemen van uw dropkabel is het 115 euro bij telenet) .
het kan zijn dat orange hier een graantje van wil mee pikken . En meer voor vraagt
Ja ik steek er geen moeite meer in het is een huur appartement op mijn verdieping isber iemand die bij orange was aangesloten en nu zou er geen dropcable binnen liggen?
Komt op dezelfde lijn binnen dat heb ik zelfs gezienn

BTW orange zei dat ze het niet wouden doen omdat de kosten boven de 240 euro gingen komen en dat willen ze niet uitvoeren dan.
barttech
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 aug 2013, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

boonpwnz schreef:
barttech schreef::-

Als er een dropkabel aanwezig ligt en dit moet je weten . Dan kan je aangesloten worden . Als dit niet ligt dan is het aan u om dit te voorzien . Of door de huisbaas in geval van huurhuis .

De aansluit kosten (dit wil zeggen voor het eerstemaal ingebruik nemen van uw dropkabel is het 115 euro bij telenet) .
het kan zijn dat orange hier een graantje van wil mee pikken . En meer voor vraagt
Ja ik steek er geen moeite meer in het is een huur appartement op mijn verdieping isber iemand die bij orange was aangesloten en nu zou er geen dropcable binnen liggen?
Komt op dezelfde lijn binnen dat heb ik zelfs gezienn

BTW orange zei dat ze het niet wouden doen omdat de kosten boven de 240 euro gingen komen en dat willen ze niet uitvoeren dan.
Ok op uw verdiep . Maar elk appartement moet zijn eigen kabel hebben . Daar moet je zeker van zijn . Meestal zie dat in de kelder bij de elektriciteits meters daar momen meestal alle drops toe . Eventueel verlengt naar buiten toe . Als daar bv 5 zwarte/grijs coax toekomen en er zijn 5 appartementen dan mag je zeker zijn dat ieder zijn eigen kabel heeft . En wat je ook kan doen is aan uw huurbaas vragen .
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat probeer ik hier al heel de tijd uit te leggen. Mijn huisbaas zegt dat er een kabel ligt.


Maargoed bij mijn mogelijk volgende poging binnen een maand ofzo ga ik het nog eens proberen bij Orange want nu be' ik het effe beu.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

kan je nu al zien hoeveel je gedownload hebt bij orange.
Ik overweeg ernstig om over te stappen, promos die liepen, lopen ten einde en worden niet meer verlengd.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
elmariachi2920
Plus Member
Plus Member
Berichten: 174
Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

op dit moment nog niet

hoewel ze door BIPT op de vingers zijn getikt:
http://ibpt.be/nl/operatoren/press-rele ... aan-orange

ik dacht dat dit ook al op dit forum was gepost
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

d&a is op de faktuur ik bedoel op de computer zodat ge niet op small band geraakt
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
elmariachi2920
Plus Member
Plus Member
Berichten: 174
Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

idem
nog niet te zien
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Sturen ze geen mail?
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”