Hier dus een ZEER slechte ervaring...
Begin december via de website van Orange de bestelling gedaan van Internet+TV met Arend Pro (met nr. portatie).
Net toen er dus 'technische' problemen waren met de klantendienst en de bestelformulieren ofzo hoorde ik op 't nieuws?!
1,5 of 2 weken later telefoontje gehad van een brave dame, ze vroeg me alles nog eens te bevestigen en noteerde al m'n gegevens en dat van 't bedrijf.
Ze vertelde me dat ik een e-mail zou ontvangen en dat ik deze moest bevestigen, de installatiedatum boekte ze meteen op 19/1/17 in de voormiddag.
Voor de rest was alles ok en ik zou een brief met de SIM-kaart ontvangen.
De brief met de SIM-kaart heb ik nooit ontvangen tot op heden, en vandaag 19/1/17 herinner ik me toevallig die e-mail die ik moest bevestigen, nog eens gecheckt, nooit ontvangen, voor de zekerheid bel ik toch maar eens met de klantendienst zodat ik hier thuis niet de hele voormiddag moet wachten voor niks.
Ik bel, en voer uiteraard, mijn nr. die momenteel nog bij Proximus is in, ik kies om een medewerker te spreken, 1+3.
Oei meneer, ik kan u niet helpen, voor alles wat administratie is voor Internet+TV moet je bij de Technische dienst zijn dus, menu 4+4...
Ik word doorverbonden, na een minuut wacht, verbinding verbroken... (Misschien ligt dat aan m'n VoIP lijn waarmee ik bel?)
Bij Internet+TV sturen ze me dan weer door naar de Mobiele klantendienst omdat m'n SIM-kaart nog niet toegekomen is, deze zou eerst actief moeten zijn vooraleer men Internet+TV zelfs kan 'installeren'...
Ik word weer doorverbonden naar de Mobiele klantendienst, na een minuut wacht, verbinding verbroken...
Ik bel terug, 1+3. Daar doe ik m'n relaas nogmaals voor de 3de keer al, de vriendelijke vrouw met zwaar accent doet haar best en zegt dat ze een dossier zal aanmaken, ik hoor haar nu en dan met haar collega of 'overste' spreken, ze zet me enkele keren in wacht na telkens enkele vragen zoals m'n GSM nr., huidige provider enz... Op het einde zegt ze me dat de achterliggende dienst het nodige zal doen om mij opnieuw te contacteren ivm de nummeroverdracht/SIM-kaart, voor een nieuwe afspraak voor Internet+TV moet ik bij de betreffende klantendienst zijn...
Ze schakeld me dus door en opnieuw na een minuut wacht, verbinding verbroken...
Opnieuw bel ik terug, deze keer 4+4

, leg ik kort uit dat ik een nieuwe afspraak wens voor de installatie van Internet+TV en vermeld erbij m'n klantennummer en ook dat m'n gsm nummer nog geporteerd moet worden. De persoon zegt me dan dat hij even niet in het afsprakensysteem kan, noteert m'n gegevens en zegt dat iemand zal terugbellen...
Amper 10min later, krijg ik plots het telefoontje en er werd een nieuwe afspraak ingeboekt voor 27/1
Eind goed al goed. Hoop ik...
Het positieve is dat je wel meteen iemand aan de lijn krijgt, bij Proximus of Telenet is dat toch wel voor verbetering vatbaar