Easy Internet @Home: bezint eer ge begint....

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

gdptfire schreef: Bedoeling is om het uiteindelijk aan de praat te krijgen in mijn Dual-Sim gsm. Een kaartje om te bellen en één om te surfen. Ik ben nogal een grote verbruiker, en in België is de prijs per GB mobiele data ook ongelooflijk duur.
En, is het gelukt? En zoja, heeft Orange (al) een probleem gemaakt van het gebruiken van die SIM op diverse locaties?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Dat is inderdaad wat mij nu ook wat tegen aan het houden is : je kan dit apparaat maar op maximaal 3 plaatsen gebruiken per facturatieperiode om volgens hun regeltjes bezig te zijn. Terwijl dit hier wel ns meer kan zijn...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

... en ik heb sinds zaterdag nu ook Easy Internet @home.

Het toestel is een TP Link 'Archer' MR200 versie 1. (niet 2). Dat is van belang omdat de app van TP-link om het toestel te beheren er niet mee werkt, wel met versie 2. Dat zou nuttig zijn om het dataverbruik te raadplegen. Te meer omdat de app van Orangen zelf die werkt niet samen met een toestel dat geen Orange simkaart heeft. Maar de webinterface werkt wel prima natuurlijk.

De interfase is netjes en heeft veel meer opties dan de oude Huawei (type toen het Mobistar was). Maar die had een duidelijke balk dat het verbruik van het dataquota aangeeft, en dat heeft deze niet. En de Huawei heeft een app die werkt. Wel heeft de nieuwe 4 ethernetpoorten, de Huawei maar 1.

Ik heb die verbinding gebruikt voor thuiswerk, callcenter-werk, gisteren en vandaag, en dat werkt perfect. Zit nu aan 1,4 gb dataverbruik. Privé Siemens voip-telefoon werkt ook goed.

En ik kan bevestigen dat het een niet-publiek ipadres is dat je krijgt.

Het is mij nog niet gelukt in de klantenzone van Orange te komen. Ik weet niet het telefoonnummer van dit product en dat is vereist. Staat nergens in de papieren of de interface van het toestel. Dat is wat slordig. Heb een e-mail daarover naar de klantendienst verzonden.
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Heb je de Boost optie erbij genomen? Kan je eens een speedtest doen?

Is het mogelijk om in de settings de LTE-band zelf te kiezen? Ik ga misschien ook een Flybox nemen, maar ik wil graag manueel LTE1800/2600 selecteren aangezien 800 MHz een lagere snelheid geeft :?

Ik heb een groot vermoeden dat ik zelf het dichtst bij een LTE800 netwerk zit want op VOO (Orange netwerk) haal ik rond de 20 down terwijl ik in Antwerpen centrum met hetzelfde abonnement en dezelfde smartphone 85 down haalde. Gezien ik niet op het platteland woon denk ik dat er wel binnen de 5km een LTE1800 of LTE2600 mast staat. De 800 staat alleen het dichtst volgens mij.

Another question: kan de Huawei 4G+ aan?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Het toestel is een TP Link 'Archer' MR200 versie 1
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Thanks! :) Kun je met de Flybox even veel settings aanpassen als met de gewone TP link :???:
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

fibrbuzz1 schreef:Heb je de Boost optie erbij genomen? Kan je eens een speedtest doen?
Neen. Misschien, waarschijnlijk, ga ik dat wel nemen maar eerst eens zien waar ik kom met 15gb. Ik heb de maximale snelheid van 25 Mbps up&down.

Toestel staat binnen op de vensterbank in de min of meer in de richting van het plein waar de gsm-masten staan een kilometer of twee verder. Signaalsterkte is 75%. Raar genoeg als ik het raam open doe en het toestel op de vensterbank buiten zet is het 50%. Heb de indruk dat de signaalsterkte enkel in schijven van 25% werkt.
fibrbuzz1 schreef: Is het mogelijk om in de settings de LTE-band zelf te kiezen? Ik ga misschien ook een Flybox nemen, maar ik wil graag manueel LTE1800/2600 selecteren aangezien 800 MHz een lagere snelheid geeft :?
Ik zie geen optie voor dat. Netwerkt type is LTE. Netwerkmodus alleen 4G. Meer is er niet.

Men kan zelf nieuwe verbindingsprofielen aanmaken. Heb eentje aangemaakt om IPv6 te gebruiken ipv IPv4 maar die wou niet verbinden. Geen verassing natuurlijk. Toch jammer dat ze niet (ook) IPv6 gebruiken.

De interface ziet er niet beknot uit. Het is een branded firmware maar ik denk dat je alle instellingsopties hebt die een gewone MR200 heeft. Veel dus, het is TP Link. Ook een functie zoals dynamic dns, dat werkt maar nutteloos is door het prive-IP-adres.

Aanvulling;

Als je bezig bent met een internet verbinding met een beperkt dataquotum is dit wel interessant;
https://support.google.com/chrome/answe ... r_off&rd=1

Een extentie voor de Chromebrowser om data te besparen. Je komt dat vaker tegen dat soort plugins maar dit is van Google, dat is toch iets anders. Ik heb het pas gisteren ontdekt en in gebruik. Volgens de app heb ik tot nu 15% data bespaard. De android app van Chrome heeft bij de instellingen ook een optie hiervoor.
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Bedankt voor de informatie! :-) Zou je een speedtest kunnen tonen van de connectie zonder Boost? Ik zou graag eens zien wat het geeft qua up en down en pingsnelheid (niet dat ik je niet geloof, maar ik zie graag van die speedtestjes :banana: )

Kun je de Flybox à 29 euro ook online bestellen, of alleen via een Orange shop? Ik vind alleen een optie voor 129 euro :?

Jammer dat je geen ipv6 hebt :-( Via Internet&TV (Love) heb je helaas ook nog geen ipv6. Om nog meer te besparen: in Windows 10 de optie aanvinken "Deze Wifi-verbinding instellen als "netwerk met datalimiet" (of iets in die aard). Die optie zit ergens verscholen in de netwerkinstellingen :-)
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Staat er duidelijk bij:

"Profiteer van de Flybox aan een voordelige prijs door de combinatie met een Easy Internet @Home-abonnement (enkel beschikbaar in een Orange-shop)."

In de Orange-shop teken je dan een contract van 12 maanden en krijg je de Flybox en simkaart direct mee.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

fibrbuzz1 schreef:Bedankt voor de informatie! :-) Zou je een speedtest kunnen tonen van de connectie zonder Boost? Ik zou graag eens zien wat het geeft qua up en down en pingsnelheid (niet dat ik je niet geloof, maar ik zie graag van die speedtestjes :banana: )
http://beta.speedtest.net/nl/result/6525632629

Het was nu trager. Zo'n speedtest is leuk maar eigenlijk waardeloos.
fibrbuzz1 schreef: Kun je de Flybox à 29 euro ook online bestellen, of alleen via een Orange shop? Ik vind alleen een optie voor 129 euro :?
Nee. Dat moet via een shop. Dan heb je ook direct alles wat je nodig hebt. Eigenlijk is dat toestel dan op afbetaling op een jaar. Alleen is het bedrag om af te betalen inbegrepen in de 15 euro per maand.
Laatst gewijzigd door WalterB1 09 aug 2017, 19:32, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Moet je die 29 euro in de shop betalen, of rekenen ze dat erbij op je volgende factuur?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

krisken schreef:Moet je die 29 euro in de shop betalen, of rekenen ze dat erbij op je volgende factuur?
Ik betaalde in de shop 29 euro direct. De rest komt later. Er is trouwens 2 jaar garantie op het toestel. Ik heb gezien op een website dat TP Link 3-jaar gaf op een gewoon toestel.

Ben vandaag naar een Orange-shop geweest om mijn telefoonnummer te vragen. Heb nu toegang tot de klantenzone. De puk-code is ook vereist bij de inschrijving op die klantenzone.
digiboy40
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 jan 2017, 19:04
Bedankt: 3 keer

Ik heb nu een jaar Oranje @ home Internet via de Flybox.

Tot nu toe werkt alles perfect, het laden van de internetpagina's gaat zelfs sneller dan bij Telenet en bovendien 30% goedkoper. Alleen ongeschikt als je veel naar films kijkt want dan is 30 GB snel opgebruikt. (ik heb de boost-functie).

Wat vooral leuk is dat je enkel een stopcontact nodig hebt om internetverbinding te krijgen. Geen kabel of telefoonlijn nodig!
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@digiboy40 Blij te horen dat je nog tevreden bent! Hoe verloopt het 'op small band staan' ? Wanneer gaat dat normaal in en hoe is het leven dan? Is Youtube mogelijk op laagste resolutie enzo?

Ik heb mijn abonnement aangegaan op 5 augustus. Maar blijkbaar loopt mijn facturatiecylus vanaf 11 augustus. Gisteren heb ik dan mijn best gedaan om mijn 15gb op te krijgen. Netflix en zware bestanden downloaden. Tegen 10 voor middernacht was het gelukt. Volgens de meter in de klantenzone was mijn quota op.

Maar mijn snelheid bleef gelijk. Toch in de korte periode voor en na middernacht. Ik wou niet te veel data verstoken na middernacht omdat het misschien dat ging afgaan van mijn nieuw quota. Tot minstens 1u bleef de verbruiksmeter in de klantenzone aangeven dat mijn quota op was. Dan gaan slapen. Deze ochtend was er een reset gedaan van de meter. Ik heb terug 15g waar ik moet mee toekomen tot 10 september. En er is 35mb van mijn quota al verbruikt.

Ik dacht dat ik meer verstookt had na middernacht. Zo'n speedtest uitvoeren is denk ik toch meer dan 35mb. Er is nog geen factuur. Ik heb wel ontdekt dat in mijn profiel staat dat ik een web-promo heb van 1 maand gratis. Wat raar is omdat ik het niet online bestelde, kan zelfs niet, en omdat men mij dat niet vertelde.
gdptfire
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jun 2017, 14:53
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

WalterB1 schreef:
gdptfire schreef: Bedoeling is om het uiteindelijk aan de praat te krijgen in mijn Dual-Sim gsm. Een kaartje om te bellen en één om te surfen. Ik ben nogal een grote verbruiker, en in België is de prijs per GB mobiele data ook ongelooflijk duur.
En, is het gelukt? En zoja, heeft Orange (al) een probleem gemaakt van het gebruiken van die SIM op diverse locaties?
Spijtig genoeg niet gelukt, heb geen extern IP gekregen van Orange... ondertussen zit ik bij vectonemobile Belgie, die ook goede tarieven heeft.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

gdptfire schreef:Dank, zou eigenlijk eens moeten kunnen proberen met een device waarvan ik de IMEI spoof op de modem van orange, gok dat het dan wel zou werken.

Ik heb een nieuwe Internet @Home SIM kunnen bemachtigen. Nu zou ik enkel nog een IMEI van een flybox moeten vinden... IK ben van plan om deze te spoofen op mijn GSM. For testing purposes natuurlijk :wink:

Zou iemand deze willen delen?
gelukt?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Sinds een goede week ook de flybox, en op zich wel tevreden van. Daar Lyca geen tethering toelaat is dit voor mij een prima oplossing om op mijn laptop internet te hebben, net als op mn e-book, tablet, soit elk draadloos toestel dat ik gebruik van tijd tot tijd.
Toestel onder andere meegenomen naar Pukkelpop dit jaar, waar het zeer goed werkte, ook al waren we met een 20-tal mensen daar op ingelogd (op de weide en de campings zelf hadden we internet van Proximus, maar op onze slaapplaats hadden we helaas niks).

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Is dat beter dan de mobieler Mifi toestellen ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Vooral beter wifi bereik

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb dit product genomen begin augustus. In de klantenzone, bij 'Mijn tariefplan', 'Bekijk de details van dit tariefplan' zag ik staan ''inbegrepen in mijn tariefplan - Voordeel:Web promo 1 maand gratis".

Ik heb zojuist mijn eerste factuur ontvangen, 15 euro te betalen. Ik belde toch maar eens naar de klantendienst voor de vraag of ik die maand gratis kan krijgen. En ja, ik krijg een kredietnota van 15 euro.

Misschien is dat een bug dat 'webvoordeel', aangezien dit product onbestelbaar is online en dus in een winkel is gekocht. En als ik niet belde had ik dat zeker niet ontvangen, is manueel gedaan. Dus heb je dit nog niet zo lang geleden gekocht, ga eens kijken of je die promo ook hebt staan in de klantenzone en vraag er naar bij de klantendienst. Nee heb je, ja kan je krijgen.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 301
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb de Double Boost-optie en merk op dat mijn dataverkeer tussen 5u en 6u van de piekuren databundel wordt afgetrokken.
Ik had maandag ochtend wel gezien dat de raspberry pi, die download tussen 0u en 6u in de verkeerde tijdzone stond.
Maar na dit te corrigeren bleef mijn piekuren databundel nog steeds elke dag te dalen.
Vandaag kreeg ik een sms net voor 6u dat mijn gewone databundel was opgebruikt, in theorie niet mogelijk daar het nog tussen 0u en 6u was.

Heeft er nog iemand een probleem vastgesteld met het verkeerd aanreken van piek en dal verbruik?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@reload heb niet de dubble boost optie maar ik merkte wel iets anders op.

Mijn resetdatum is de 11de. Ik stond op smallband effectief. Maar de 10de had ik terug volle snelheid. Heb er die dag zeker 50gb doorgetrokken. De 11de had ik een nieuw quota van 15gb.

Dat systeem flipt.

Als het in uw nadeel is klaag er over bij de klantendienst. Misschien geven ze een commerciële tegemoetkoming.
Liko
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 nov 2017, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Is het mogelijk om een externe buitenantenne te koppelen aan de Flybox?
Dit kan dan een beter 4G bereik opleveren...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Wel, er zitten 2 antennes op welke je er kan vanaf nemen. Alleen heb ik nog geen moeite gedaan om te kijken of deze dienen voor de wifi, voor de 4G of ééntje voor voor wifi, en ééntje voor 4G...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

is idd mogelijk om deze te vervangen door bvb 2 yahi antennes, wij hebben in onze mobiele radiowagen deze antennes erop gezet met een tussenkabel of adapter tussen dacht ik..
of http://www.conrad.com/ce/de/product/768 ... -1800-UMTS

veel betere ontvangst, en werkt zelfs op een dab+ ontvanger dacht ik....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Iemand enige idee welke het public apn is naast web.res.be ik heb een formulier ingevuld om over te zetten ben benieuwd hoe lang het duurt.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ken schreef: Voor zover ik weet is er geen controle op het gebruik van een ander toestel. Laat staan iemand die zich gaat bezighouden om dat te controleren.
Hier intussen 2 x Internet @Home op een Conel 4G router.
Hoe bestel je Easy Internet @Home zonder de router erbij?
Als iemand nog een router/modem over heeft, koop ik die graag over :wink:
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb er hier nog 1 liggen die ik niet meer gebruik...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Bababa schreef:
Ken schreef: Voor zover ik weet is er geen controle op het gebruik van een ander toestel. Laat staan iemand die zich gaat bezighouden om dat te controleren.
Hier intussen 2 x Internet @Home op een Conel 4G router.
Hoe bestel je Easy Internet @Home zonder de router erbij?
Als iemand nog een router/modem over heeft, koop ik die graag over :wink:
Naar een shop gaan, en de modem weigeren. Ze zullen zeggen dat het niet zal werken e.d. Maar dat is wel het geval ;)
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”