Strategie TV Vlaanderen?

Alles over TV en Internet via satelliet
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer



Tvv kennende zal er tijdens die 24 maanden wel één of meerdere prijsverhogingen volgen.
@ Winnie

OK, misschien wel, maar dit is toch ook al altijd het geval geweest met T en P...daar klaag je dan niet over
Laatst gewijzigd door kaarsenbril 28 jul 2018, 18:49, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb zojuist een e-mail verzonden naar TV Vlaanderen om te zeggen dat ik voorwaardelijk klant wil blijven. Ik vraag het recht om zonder enige kosten AntenneTV op te kunnen zeggen als in december 2018 de zenders van de VRT niet beschikbaar zijn of via free-to-air of via AntenneTV.

Eens zien hoe ze daar op reageren.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

WalterB1 schreef:Ik heb zojuist een e-mail verzonden naar TV Vlaanderen om te zeggen dat ik voorwaardelijk klant wil blijven. Ik vraag het recht om zonder enige kosten AntenneTV op te kunnen zeggen als in december 2018 de zenders van de VRT niet beschikbaar zijn of via free-to-air of via AntenneTV.

Eens zien hoe ze daar op reageren.
Ik meen me te herinneren dat in de voorwaarden van de test stond dat de VRT een externe aanbieder is (m.a.w. zij hebben dit niet in hun gamma, dus geen verantwoordelijkheid)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

bruma schreef:Ik meen me te herinneren dat in de voorwaarden van de test stond dat de VRT een externe aanbieder is (m.a.w. zij hebben dit niet in hun gamma, dus geen verantwoordelijkheid)
In de voorwaarden van de test staat daar niets over in, zal wel ergens staan, maar dat is niet het punt. Dat TV Vlaanderen geen verantwoordelijkheid wil nemen voor de beschikbaarheid van de VRT-zenders is normaal. Het zit niet in hun pakket.

Maar net zoals TV Vlaanderen voorwaarden kan opleggen aan haar klanten kan ik als klant dat ook aan TV Vlaanderen vragen voor een afwijking op die voorwaarden. Als ze mij als als klant willen. Mij lijkt dit een zeer redelijke eis. Het is aan TV Vlaanderen om daar op in te gaan of niet.

Ondertussen op de website van de VRT;
Vanaf 1 december zijn de televisienetten van de VRT waarschijnlijk beschikbaar in het zenderpakket Antenne TV van TV Vlaanderen. De onderhandelingen tussen VRT en TV Vlaanderen over Antenne TV lopen positief en partijen hopen deze binnenkort te kunnen afhandelen.
https://www.vrt.be/nl/aanbod/kijk-en-lu ... eren/dvbt/

Ik vraag iets meer zekerheid dan 'hoop'.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

WalterB1 schreef:Maar net zoals TV Vlaanderen voorwaarden kan opleggen aan haar klanten kan ik als klant dat ook aan TV Vlaanderen vragen voor een afwijking op die voorwaarden. Als ze mij als als klant willen. Mij lijkt dit een zeer redelijke eis. Het is aan TV Vlaanderen om daar op in te gaan of niet.
Zou mij straf lijken dat ze eventjes voor jou andere voorwaarden gaan geven, het is niet dat je als (potentiële) klant in een heel sterke positie staat.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

en ondertussen is het definitief dat de VRT zenders erbij komen, ze verwijderen daarvoor gewoon de NPO zenders.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

De verwijdering van de NPO zenders is een feit. Wel een feit waar TV Vlaanderen niet over spreekt. Enkel de VRT's erbij komen.

En ondertussen weten de meeste DVB-T kijkers 2 maanden voor het einde van de 'openbare' omroep nog steeds van niets. De mensen die niet op iets als userbase.be zitten. Nog steeds geen banner op de VRT via DVB-T.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

TV Vlaanderen tout court dus.
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”