TVV op blank deze morgen (03/09/2016)??

Alles over TV en Internet via satelliet
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Nog iemand blank scherm bij alle 'gecodeerde' zenders bij TVV deze morgen? Wou het even checken voor ik hier alles begin na te gaan, want de TV heeft hier de laatste tijd niet veel gespeeld, misschien kwam de nieuwe key niet binnen... Gisteren avond heeft madam nochtans een stuk van die dansfilm liggen bekijken...

Wil iemand eens checken??

BBC en andere FTO komen wel goed binnen...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2520
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Zou het hiermee te maken hebben?
https://www.sat4all.com/forums/topic/35 ... sleutelen/

(zie ook laatste posts in topic " Ervaring TVV na jaren afwezigheid?")
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Geen probleem hier met OSCam op Vu+ Duo.

Ter info, mijn oscam.server settings:

Code: Selecteer alles

[reader]
label = tvvlaanderen
protocol = internal
device = /dev/sci0
caid = 0100
ecmwhitelist = 0100@00006C:64
ecmheaderwhitelist = 0100@00006C:803061006C00075C00,813061006C00075C00,810061006C00075C00,800061006C00075C00
detect = cd
mhz = -1
cardmhz = 2700
ident = 0100:000000,00006C
group = 1
emmcache = 1,1,0,0
dropbadcws = 1
blockemm-g = 1
blockemm-unknown = 1
ratelimitecm = 4
ratelimittime = 9000
ecmunique = 1
srvidholdtime = 2000
cooldown = 30,600
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Ben benieuwd of hetgeen waarvan ik hier voor het eerst postte, en wat afgedaan wordt door Raf1 als "paniekvoetbal" ook al bezig is bij TV Vlaanderen.
Zoiets hoeft niet op alle smartcards tegelijk uitgerold worden.
In Nederland deed men het eerst op de smartcards van bepaalde ontvangers.
Het kan dus gerust zijn dat de ene groep smartcards het al vlaggen heeft en de andere nog niet.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Niks aan de hand blijkbaar, had mijn VU+Duo al opnieuw opgestart, niks.

Nu net smartcard heractiveerd via de site van TVV, 4 seconden later weer beeld...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Deze namiddag geen beeld meer op de Linux ontvanger met CCcam.
Ontvanger herstart, kaart geheractiveerd.... Niets helpt.
Dit kan wel al enige dagen zijn want we gebruiken die box niet veel.
FTA zenders werken prima.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Kaart heractiveren, maar je ontvanger moet op één of Vtm staan. Bij mij werkte het meteen...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb de kaart 2 x geheractiveerd: geen succes.
Dan heb ik de kaart in de officiële ci-module gestoken en samen in de ontvanger. Dan geactiveerd. Zo krijg ik beeld.
Misschien is mijn smartcardlezer defect, cccam-error: "can't connect to remote host(127.*.*.*)".
Alhoewel, in een andere linux-ontvanger werkt ze ook niet. Alleen nog in de TVV CI-module.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Dit lijkt toch sterk op wat ik gezegd heb, en wat in alle toonaarden ontkend werd door Raf1 ("paniekvoetbal", "voorspellingen").

Heb jij toevallig zo'n Philips DSR ontvanger ?

Zie ook hier : http://www.satellitemagazine.com/satell ... laanderen/
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

boulder schreef:Dit lijkt toch sterk op wat ik gezegd heb, en wat in alle toonaarden ontkend werd door Raf1 ("paniekvoetbal", "voorspellingen").
Pfffff...
M7 Group stopt dus na de introductie van Viaccess Orca niet met de ondersteuning van de nu gebruikte Nagravision codering. Beide coderingsnormen blijven naast elkaar bij CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT in gebruik.
Bron:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20281/can ... uiken.html
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Modbreak:
fullquote uit vorige topic verwijderd
Jack Daniels schreef:
boulder schreef:Dit lijkt toch sterk op wat ik gezegd heb, en wat in alle toonaarden ontkend werd door Raf1 ("paniekvoetbal", "voorspellingen").
Pfffff...
M7 Group stopt dus na de introductie van Viaccess Orca niet met de ondersteuning van de nu gebruikte Nagravision codering. Beide coderingsnormen blijven naast elkaar bij CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT in gebruik.
Bron:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20281/can ... uiken.html
Ik zie niet waar dit tegenstrijdig is met wat ik zei.
Als het SECA3 coderingslaagje verdwijnt, zit je met alleen Nagra en dan zullen smartcard en module aan elkaar gekoppeld zijn.
Dan kun je je softcam dus niet meer gebruiken, als je ontvanger dan geen CI slot heeft, heb je het al vlaggen.
Heeft die wel een CI slot, dan kan nog altijd CI+ ingeschakeld worden.
Bovendien heb je veel minder flexibiliteit met een CI module dan met een softcam.
Zo kun je met een softcam makkelijk van 2 verschillende transponders opnemen als je 2 tuners hebt, en slechts één smartcard.
Met een CI module kan dit in de meeste ontvangers niet.

Het artikel is misleidend, omdat men nergens spreekt over SECA3, alsof dat niet bestaat.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

MarkDM schreef:cccam-error: "can't connect to remote host(127.*.*.*)".
boulder schreef:Dit lijkt toch sterk op wat ik gezegd heb, en wat in alle toonaarden ontkend werd door Raf1 ("paniekvoetbal", "voorspellingen").
Dat lijkt sterk op een service die crasht door een foute Cccam-configuratie.
Ik kijk via OSCam en heb totaal geen problemen. Gisterenavond probleemloos Professor T op Eén HD opgenomen, vanavond Cordon 2 op VTM HD en donderdagavond Callboys op Vier HD. Ik verwacht totaal geen problemen.
the_unlord
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 jan 2007, 22:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hier ook alles op zwart behalve FTA.
ook dezelfde CCcam error.
CCcam vervangen door OScam en alles werkt terug!
Nochtans niks ge-update of veranderd aan mijn setup.
Zeer vreemd...
VoIQ: I think before I talk
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja , met Oscam werkte het nadat ik mijn kaart er enkele uren uitgehaald had.
Nu werkt het ook terug met Cccam.
Inderdaad vreemd.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Als je naar Motors TV zapt, zal CCcam opnieuw crashen. In CCcam moet je nieuwe soorten beveiliging expliciet blokkeren via CCcam.prio
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

raf1 schreef:Ik kijk via OSCam en heb totaal geen problemen. Gisterenavond probleemloos Professor T op Eén HD opgenomen, vanavond Cordon 2 op VTM HD en donderdagavond Callboys op Vier HD. Ik verwacht totaal geen problemen.
Dat jij geen problemen hebt, bewijst niet veel.
Een smartcard heeft een nummer, updates kunnen gestuurd worden naar individuele smartcards, naar groepen van smartcards of naar iedereen.
Ik vind het ook vreemd dat al 2 mensen (tijdelijke) problemen meldden.
Het klopt dat CCcam problemen krijgt als je naar bepaalde zenders zapt, maar deden die mensen dat voorheen dan niet?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Gaat mijn voorspelling uitkomen?
Problemen gemeld met bepaalde zenders...

https://www.sat4all.com/forums/topic/35 ... -op-zwart/
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

boulder schreef:Gaat mijn voorspelling uitkomen?

Deze thread ging over dat ik in September ineens geen beeld meer had. Voor wie mijn antwoordje indertijd niet zou gelezen hebben, heb probleem was opgelost nadat ik de kaart terug activeerde (wat niet het eerste was waar ik aan dacht want had dat eerder nog nooit moeten doen. Ondertussen al paar x moeten heractiveren, waarschijnlijk door afwezigheid of weinig TV kijken)...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

KRL100 schreef:
boulder schreef:Gaat mijn voorspelling uitkomen?

Deze thread ging over dat ik in September ineens geen beeld meer had. Voor wie mijn antwoordje indertijd niet zou gelezen hebben, heb probleem was opgelost nadat ik de kaart terug activeerde (wat niet het eerste was waar ik aan dacht want had dat eerder nog nooit moeten doen. Ondertussen al paar x moeten heractiveren, waarschijnlijk door afwezigheid of weinig TV kijken)...
Klopt, maar ik wou niet direct een nieuwe thread openen, kan opnieuw een tijdelijk probleem zijn, of een probleem op een aantal zenders.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik snap eigenlijk niet goed waarom mensen nog altijd CCcam gebruiken. Dit is achterhaald, en niet meer verder ontwikkeld. Het geeft in eerste lijn veel problemen. Ga de fora er maar op na. Goeie raad, gebruik OScam.
Hoewel ik met Boulder moet meegaan in het verhaal dat de vrije hardware keuze onder druk staat in sat land.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Niet iedereen doet dagelijks een update van zijn ontvanger. Op een bepaald moment was CCcam de enige die goed werkte icm TVV. En zolang iets werkt, wordt daar niks aan gewijzigd.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

In de meeste images zitten geen cam's meer in om juridische redenen. Die moet je meestal achteraf nog installeren en dan kan je best voor OScam gaan. Daar zal een update dus niet veel aan veranderen.
Updaten doe ik ook niet dagelijks. Maar vanaf het moment dat er problemen opduiken, kijk ik wel eens naar de ontwikkelingen en doe zo driemaandelijks wel eens een update.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

petrol242 schreef:Ik snap eigenlijk niet goed waarom mensen nog altijd CCcam gebruiken. Dit is achterhaald, en niet meer verder ontwikkeld. Het geeft in eerste lijn veel problemen. Ga de fora er maar op na. Goeie raad, gebruik OScam.
Hoewel ik met Boulder moet meegaan in het verhaal dat de vrije hardware keuze onder druk staat in sat land.
De problemen die nu (begin februari) gemeld worden komen ook met Oscam voor.
Ik ben benieuwd of hier ook mensen met problemen zijn of niet.

Volgens de site van Sat4all gaat het om alle kanalen die gedeeld worden met het Franse Canalsat, en zijn die nu niet meer bekijkbaar met een vrije ontvanger.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Dat komt omdat daar geen Seca Mediaguard 3 wordt gebruikt, maar Viaccess. Dat bedoelde ik ook met het onder druk brengen van de vrije hardware keuze. Daar heb je dus een aparte module voor nodig en die is niet "vrij", dus zal nooit op een linuxbox komen vrees ik.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Iemand bij tvv vlaanderen al op de nieuwe kaartrevisie (i4G ipv i4A) ?
ik blokkeer global emm's, veel minder freezes (zo goed als nooit), dus ik krijg deze revisie niet binnen.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

petrol242 schreef:Dat komt omdat daar geen Seca Mediaguard 3 wordt gebruikt, maar Viaccess. Dat bedoelde ik ook met het onder druk brengen van de vrije hardware keuze. Daar heb je dus een aparte module voor nodig en die is niet "vrij", dus zal nooit op een linuxbox komen vrees ik.
Volgens mij gaat het bij die kanalen niet om Viacess maar om Nagra.
Modules zijn trouwens ook bruikbaar op Linux systemen, hoewel je dan weinig voordelen hebt van je Linux systeem.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Pff, het zal de zoveelste codering wel weer wezen. Tot ze weer gecompromiteerd is en ze weer verder moeten zoeken. Zogezegd een betere beveiliging voor de aanbiedende zenders, maar daar heb ik als betalend gebruiker geen verhaal aan. Wel dat er een kostenplaatje aanhangt. Zo hebben ze ons ooit eens proberen te laten betalen voor een nieuwe kaart hé.

Vanaf de moment dat ik hier een CI-module in mijn box moet steken, kaart en box met elkaar linken, of dat ze één van hun rommelboxen door mijn strot duwen, vliegt TVV buiten. Het is dan genoeg geweest met die kiekens.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

petrol242 schreef:Pff, het zal de zoveelste codering wel weer wezen. Tot ze weer gecompromiteerd is en ze weer verder moeten zoeken. Zogezegd een betere beveiliging voor de aanbiedende zenders, maar daar heb ik als betalend gebruiker geen verhaal aan. Wel dat er een kostenplaatje aanhangt. Zo hebben ze ons ooit eens proberen te laten betalen voor een nieuwe kaart hé.

Vanaf de moment dat ik hier een CI-module in mijn box moet steken, kaart en box met elkaar linken, of dat ze één van hun rommelboxen door mijn strot duwen, vliegt TVV buiten. Het is dan genoeg geweest met die kiekens.
Dat is nu toch al zo?
Maar volgens dat ik begrijp gaat het over alle kanalen die ze bij Csat halen, dat zijn voorlopig dus een aantal Franstalige kanalen uit Basic+, maar veel kans dat er straks nog kanalen volgen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Klopt wat betreft die Franstalige zenders. Het was één van de redenen waarom ik een downgrade heb gedaan naar Basic. Ik denk dat ze weinig keuze hadden voor die zenders die ze zelf niet (mogen) beamen.

Voor zover ik begrepen heb is de encryptie op zich is niet het probleem. Ik ken bijvoorbeeld mensen die Viaccess draaiende hebben in OScam, maar vanaf dat de provider de link gaat leggen tussen box en kaart is ons hobby om zeep. Voorlopig kan ik mijn kaartje nog steeds in verschillende boxen steken.

Het is inderdaad wachten op andere kanalen, maar ik denk dat ze momenteel nog met de peut zitten om over te schakelen.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

petrol242 schreef:Klopt wat betreft die Franstalige zenders. Het was één van de redenen waarom ik een downgrade heb gedaan naar Basic. Ik denk dat ze weinig keuze hadden voor die zenders die ze zelf niet (mogen) beamen.

Voor zover ik begrepen heb is de encryptie op zich is niet het probleem. Ik ken bijvoorbeeld mensen die Viaccess draaiende hebben in OScam, maar vanaf dat de provider de link gaat leggen tussen box en kaart is ons hobby om zeep. Voorlopig kan ik mijn kaartje nog steeds in verschillende boxen steken.

Het is inderdaad wachten op andere kanalen, maar ik denk dat ze momenteel nog met de peut zitten om over te schakelen.
Ik denk toch dat eens het begonnen is, het rap kan gaan.
Eerst gaan de mensen zich nog troosten met "het zijn toch alleen de extra kanalen", en straks zal het zijn "nu ja, dan koop ik mij wel zo'n module voor in mijn Linux receiver".
En zo gaat men steeds verder in het tolereren van die beperkingen.
Ik herinner mij nog toen de SID limitatie nog niet in voege was, maar er wel geruchten waren hierover.
"Als dat gebeurt, zeg ik het op".
De meesten slikten het uiteindelijk wel, met als excuus "jamaar, ik heb toch niet meer dan 4 opnames tegelijk nodig".
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Ach, alles staat tegenwoordig toch online, laat ze maar doen, ik zeg mn abbonnement dan wel op. Ik wil unencryped kunnen opnemen op mn 2 boxen.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Eens VOD dan heeft opnemen totaal geen zin meer. Maw. als ze een VOD/catchup/replay systeem op poten stellen (en technisch kan dat met de laatste decoders) dan zal het voor het merendeel van de abonnées alleen maar een vooruitgang zijn.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

dank zij netflix, stievie en vrt-nu wordt hier thuis haast niks meer opgenomen en betalen we sinds zomer 2014 geen enkel TV-abo meer :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

road rebel schreef:Eens VOD dan heeft opnemen totaal geen zin meer. Maw. als ze een VOD/catchup/replay systeem op poten stellen (en technisch kan dat met de laatste decoders) dan zal het voor het merendeel van de abonnées alleen maar een vooruitgang zijn.
Niet helemaal mee akkoord. Als ik bijv. kijk naar Telenet, dan is replay enkel mogelijk voor de voorbije week en niet alles is via VOD beschikbaar.
Ik vind het nog altijd gemakkelijk om een hele serie op te nemen en later op korte tijd uit te kijken.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Flippi schreef: Niet helemaal mee akkoord. Als ik bijv. kijk naar Telenet, dan is replay enkel mogelijk voor de voorbije week en niet alles is via VOD beschikbaar.
Ik vind het nog altijd gemakkelijk om een hele serie op te nemen en later op korte tijd uit te kijken.
Dat is een huidige beperking maar met genoeg cloud hoeft dat niet zo te zijn.
De websites van de verschillende zenders houden opnames nu al maanden vast, vroeg of laat komt dat ook bij de providers.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

road rebel schreef:
Flippi schreef: Niet helemaal mee akkoord. Als ik bijv. kijk naar Telenet, dan is replay enkel mogelijk voor de voorbije week en niet alles is via VOD beschikbaar.
Ik vind het nog altijd gemakkelijk om een hele serie op te nemen en later op korte tijd uit te kijken.
Dat is een huidige beperking maar met genoeg cloud hoeft dat niet zo te zijn.
De websites van de verschillende zenders houden opnames nu al maanden vast, vroeg of laat komt dat ook bij de providers.
Bij een vergelijking moet je toch niet uitgaan van "dat komt er ooit nog wel eens", en dat dan gelijkstellen met wat er NU is.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”