TV Vlaanderen: wel of niet?

boulder
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 135 keer
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer

Re: TV Vlaanderen: wel of niet?

Berichtdoor boulder » 3 weken 1 dag 16 uur geleden (05 Jun 2017, 10:09)

9livesuni schreef:
fendtje schreef:Vraag is : wat heeft de TV Vlaanderen klant als voordeel gekregen?

De vraag kwam niet van Fentje, maar van mij.

9livesuni schreef:Kiezen voor sat is voor zover ik weet altijd al een hobby geweest waar je best wat tijd en centen tegenaan smijt.
one time install en voor de rest niet meer naar omzien is daar nooit het credo geweest.
Kijken via sat is gewoon een leuke bezigheid en dat mag je best als voordeel beschouwen.

Als je enkel mensen gaat aantrekken die satelliet als een hobby zien, ga je rap je handeltje mogen sluiten.
En als met al die kosten je uiteindelijk dezelfde beperkingen overhoudt als bij kabel (opnames die vastzitten op een decoder waar je geen toegang toe hebt), dan zullen er nog minder liefhebbers overblijven.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...

9livesuni
Member
Member
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 3 keer

Berichtdoor 9livesuni » 3 weken 1 dag 16 uur geleden (05 Jun 2017, 10:47)

Ik lig persoonlijk minder wakker van het succes van een of ander bedrijf. Ik kies voor een bepaalde content en kijk dan waar het voorhanden is. Zo heeft sat voor mij persoonlijk het onderspit moeten delven tegen ott. Afscheid nemen van een techniek of aanbieder kan soms zwaar vallen maar eenmaal verwend door het nieuw lief is de oude vlug vergeten ( op naar de volgende :wink: )

petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Berichtdoor petrol242 » 3 weken 1 dag 5 uur geleden (05 Jun 2017, 21:56)

boulder schreef:
9livesuni schreef:
fendtje schreef:Vraag is : wat heeft de TV Vlaanderen klant als voordeel gekregen?

De vraag kwam niet van Fentje, maar van mij.

Iemand zal hem eens duidelijk moeten maken hoe correct te quoten :-D

9livesuni schreef:Kiezen voor sat is voor zover ik weet altijd al een hobby geweest waar je best wat tijd en centen tegenaan smijt.
one time install en voor de rest niet meer naar omzien is daar nooit het credo geweest.
Kijken via sat is gewoon een leuke bezigheid en dat mag je best als voordeel beschouwen.

Zo was en is het het bij mij nog altijd. Daar heb ik TVV niet (meer) voor nodig. Er is genoeg leuks te vinden in het FTA aanbod.
Edpnet 85/20 vectoring met FritzBox 7360 (v1) met firmware 06.31
Voip uit: Megavoip binnenland en Voipcheap buitenland
Voip-in : Edpnet
FritzFon MT-F
Openmediavault, Nas4Free en Synology DS213
Good old Debian en Linux Mint
Visiosatschotel Vu+Duo met OpenPLi op Astra 19.2 23.5 en 28.2
Kabel TV Telenet

Terug naar “Satelliet TV (TV Vlaanderen, Telesat)”