IdTV is heeeeeeel duuuur

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gast

beetje off topic:
Ik durf hier nog verder in gaan en zelfs te stellen dat alles wat met Telecom te maken heeft op termijn gratis gaat zijn kwa gebruik.

- 'gratis' bellen
- 'gratis' onbeperkte download limiet
- ...

En dat je enkel gaat betalen voor adjectieven...
overigens in nederland vind je genoeg ISPs die zelfs zonder FUP (Fair Use Policy, voor de groentjes werken :wink: )
Klopt voor een gedeelte wel,
in het begin zal het vooral voor bedrijven interessant zijn.
Maar op termijn zal dit voor iedereen toegankelijk zijn.

Momenteel hebben we reeds een DSL verbinding met ongelimiteerde up en download. Telefoneren is ook zo goed als gratis (via voice over IP).

Het enige dat betaald zal moeten worden is een abonnement maar dat ligt in de buurt van een telenet of Belgacom breedband verbinding.

Meer kan ik er nog niet over zeggen, maar de eerste testen zien er echt heel goed uit. Later volgt hierover zeker meer.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Anonymous schreef:Momenteel hebben we reeds een DSL verbinding met ongelimiteerde up en download. Telefoneren is ook zo goed als gratis (via voice over IP).

Het enige dat betaald zal moeten worden is een abonnement maar dat ligt in de buurt van een telenet of Belgacom breedband verbinding.

Meer kan ik er nog niet over zeggen, maar de eerste testen zien er echt heel goed uit. Later volgt hierover zeker meer..
wie A zegt moet B zegge e :wink:

Mss een bedrijfsnaam?
Of al een website.

Of is het echter nog maar een los idee...
Bezit momenteel VoIP en vind het nog steeds een beetje te duur...
(als je ziet wat de 'vaste' operatoren inbrengen zoals scarlet)


btw de meeste bedrijven surfen zonder FUP policy...
Maar ja dan betaal je bijvb voor een SDSL verbinding van BT al gouw een 500€/maand das natuurlijk nie haalbaar voor een particulier... :wink:
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Dan zou er gewoon een speciaal abo afgesloten moeten worden, gebasseerd op die benodigde ADSL lijn en hiervoor een kost vragen. Ipv. een telefoonlijn én ADSL-lijn van Belgacom te eisen. Gewoon een "BelgacomTV verbinding" die niet bruikbaar is voor internet, mits optie dit wel toelaat bv. De huidige opstelling is zo gemaakt dat het erg moeilijk is geen ripoff te zien. Er wordt zo weinig over verteld en de mensen denken onmiddellijk aan koppelverkoop.
BelgacomTV
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 aug 2005, 12:52

mika schreef:
BelgacomTV schreef: Belgacom TV is geen koppelverkoop. Het is een aanvullende service op een Belgacom / Skynet ADSL.

Op dit forum worden veel halve waarheden en flagrante leugens verspreid over BelgacomTV. "Koppelverkoop" is één van de hardnekkigste :lol:
Dus dan kan je kiezen om enkel het voetbal te bekijken zonder het basisaanbod? Net zoals bij versatel in Nederland waar het wel een aanvullende service is. En als ik verplicht ben om het basisaanbod te nemen, mag ik dan spreken van koppelverkoop? :lol:
ja, je kan het voetbal nemen ZONDER de classic+, er staat nergens op de BGC site dat u de classic+ ook moet nemen
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

prodata schreef:
Anonymous schreef:Momenteel hebben we reeds een DSL verbinding met ongelimiteerde up en download. Telefoneren is ook zo goed als gratis (via voice over IP).

Het enige dat betaald zal moeten worden is een abonnement maar dat ligt in de buurt van een telenet of Belgacom breedband verbinding.

Meer kan ik er nog niet over zeggen, maar de eerste testen zien er echt heel goed uit. Later volgt hierover zeker meer..
wie A zegt moet B zegge e :wink:
Klinkt als Versatel. Overname door Tele2 heeft misschien voor wat verwarring gezorgd maar dat zal zich wel oplossen zeker?

Ik weet uit goede bron in ieder geval dat Versatel ook met VoDSL aan het testen is geweest.

De komst van Tele2/Versatel op de markt belooft nog lekkere dingen :D.
mika

BelgacomTV schreef: ja, je kan het voetbal nemen ZONDER de classic+, er staat nergens op de BGC site dat u de classic+ ook moet nemen
Ik heb ergens op een forum gelezen dat een persoon gebeld had naar de klantendienst van Belgacom en die hadden hem verteld dat enkel voetbal niet gaat.
BelgacomTV
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 aug 2005, 12:52

Ik heb ergens op een forum gelezen dat een persoon gebeld had naar de klantendienst van Belgacom en die hadden hem verteld dat enkel voetbal niet gaat
dan heeft die persoon jammer genoeg de misse informatie gekregen
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

heb ooit eens gevraagd of je een poort blokkering had bij belgacom en ook bij telenet ze claimen alle 2 van niet alhoewel dat belgacom 25 filtered en telenet < 1024

of dat een router mag draaien bij belgacom

3 keer gebeld

ja , nee , ik weet niet bel terug..

wel op zijn minst was ene eerlijk :p en nog meer van die vragen waar op je van die antwoorden krijgt ..

telenet vond ik nog de beste die zijn het wel vijf keer gaan vragen omdat ik er de nadruk oplegde.. uiteindelijk kwamen ze terug en zijden ze je kan der mee surfen ze .. maar wouden nog steeds niet zeggen dat er poort blokkeringen waren.. dan zijn ze over vpn beginnen zeveren .. dat het niet mocht en dergelijke.. alhoewel ik niks over vpn gevraagd had ...???
Gast

stefke schreef:VTM KA2 enz digitaal ??

ze zenden analoog uit dat word dan digitaal omgezet bij telenet en dan komt het binnen bij je en daar gaat het weer van digitaal naar analoog (jouw tv toestel is analoog)

Of ben ik hier verkeert ????
Wrong! VMMa gaat digitaal naar Telenet. Al een paar jaar...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”