Telenet maakt Play duurder, kijker krijgt alle HBO-reeksen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

wied schreef:Sorry, niet alleen Netflix heeft een keer af te rekenen met bloedarmoede. Onze vlaamse zenders zijn ook al jaren ziek in datzelfde bedje. Trouwens behalve GoT heeft HBO evenmin veel in huis, lijkt mij. Heb indertijd TVV vervangen door Netflix, en sindsdien nooit meer te horen gekregen dat er ¨niets op TV is¨ vanavond :-D
dan doe je toch wel veel goeie series tekort:

True Detective, Rome, Westworld, The Wire, Deadwood, Sopranos, Boardwalk Empire, Entourage, Band of Brothers,...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

True Detective is inderdaad een goeie reeks, Westworld mogelijk ook. Van vuurspuwende draken (GoT) ben ik geen fan...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

wied schreef:True Detective is inderdaad een goeie reeks, Westworld mogelijk ook. Van vuurspuwende draken (GoT) ben ik geen fan...
als je de andere nog niet gezien hebt, dringend kijken. Zitten toch wel toppers tussen :-D
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Veel van die series zijn ooit te zien geweest op onze vlaamse zenders! Weinig nieuws dus...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

Kenniey schreef:Ja dit lukt, dan wordt de Play of Play More gedeactiveerd.
Bedoel je als je de gratis bon activeert wanneer je reeds play hebt, het betalende play abo wordt stopgezet?

Of moet ik echt eerst het betalende play abo zelf stopzetten?
"ONEup -> 1000/40"
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik wou hier niet een nieuwe topic over maken maar heb volgend vraagsken;

Je kan bij je instellingen dit en dat gaan aanpassen, we hebben nu bv play en we willen play stopzetten en play more nemen.
Ik heb dat ook gedaan net en dan krijg ik deze uitleg;

Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief.

Dat is toch maar raar, je kan alles online doen maar dan krijg je te lezen we gaan u binnen 2 dagen contacteren?
Tttsss
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Jep, zelfde meegemaakt hier. Had gebruik gemaakt van de HUMO Play code. Die moet je dan net voor het einde stopzetten, anders gaat het stilzwijgend verlengd worden. En direct stopzetten en de maand uitdoen gaat doen. Dus als je 'op tijd' wilt opzeggen, moet je ook nog incalculeren dat het niet direct opgezegd wordt en je misschien dus opnieuw voor een maand zit te betalen. Heb die feedback er ook al achtergelaten, maar vrees dat hier niets aan gaat veranderen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

En nu nog eens gechekt en zie ik bij play staan; bestellen? Hug? Wat is me dat allemaal. Ik moet subiet bij de ouwkes gaan, eens zien of er daar iet aangepast zal zijn.
Tttsss
tommydnp
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik vermoed dat het beter en sneller werkt via mijn.telenet.be dan via de digicorder.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

tommydnp schreef:Ik vermoed dat het beter en sneller werkt via mijn.telenet.be dan via de digicorder.
Ik had het eerst online gedaan maar tis daar dat het me niet zo duidelijk was.
Dan maar via de digicorder gedaan, daar was het al gelukt, play was al stop gezet, play more heb ik daar voor de zekerheid nog eens geactiveerd. Stond op kan 48 uren duren.

Het verschil tussen play en play more is 13€ , dat vond ik toch teveel, tot ik een extra uitleg zag staan dat als je ook play sports hebt dat er 6.40€ afgaat , dat trekt er al beter op.
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”