Orange "nieuwe tv-functies" + nieuwe zenders

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik kreeg net volgende mail:
De vakantie is voorbij en iedereen is intussen weer vlijtig aan het werk. Een gezellig avondje voor de buis helpt om je hoofd leeg te maken. Klinkt als muziek in de oren? Dat komt goed uit, want Orange neemt z'n tv-aanbod stevig onder handen.

Een mooi nieuw menu
Orange heeft het ontwerp van het tv-menu ingrijpend veranderd. Zo zal je nog eenvoudiger, sneller en vlotter navigeren. En bovendien hoef je daar zelf helemaal niks voor te doen, want de update wordt tegen het einde van oktober automatisch geïnstalleerd.

De functie 'pauze/timeshift' nu ook beschikbaar op de Orange TV-app.
Bekijk je je favoriete programma op je smartphone of tablet? Nog even en je kan de zender waar je naar kijkt via de app pauzeren en tot maximaal 1uur terugspoelen.

Snel navigeren kan via de knop (pause/play) en de navigatiebalk. Kan het nog eenvoudiger?

Heb je de Orange TV-app nog niet gedownload? Waarop wacht je nog?


We verwelkomen lokale tv-zenders in ons aanbod
Over enkele dagen wordt het aanbod uitgebreid met nieuwe, 100% lokale zenders. Liefhebbers van lekker eten worden verwend op njam! en fans van Laura Lynn gaan fluitend door het leven met Ment TV. Maar er is meer: ontdek alles over het buitenleven en de paardensport op Plattelands TV en voor de Doe-het-zelvers is er nu Dobbit.


We wensen je veel leuke tv-momenten en tot gauw met ander goed nieuws!

Met vriendelijke groeten,

Cristina Zanchi
Directrice Consumentenafdeling
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ela, ik ging dit net ook plaatsen! :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hahaha, 't leven is aan de rappe :lol: :lol:

Als ik het goed begrijp is het een soort TV replay van een uur?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mooi ik was aan het wachten op njam.
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Prachtig!... op deze zenders zitten we zeker te wachten :roll:
Begin maar eens met kwaliteitszenders aan te bieden of de kijkers stappen over naar satelliet of IPTV met duizenden zenders gratis!

Orange TV is een exacte kopie van Telenet TV ..allemaal dezelfde kwaliteitsloze en meestal openbare staatszenders... waar geen mens naar kijkt
Med
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

Hangt natuurlijk af wat ieder als kwaliteitsvol beschouwd, en dat is voor de meeste mensen verschillend (gelukkig maar). Hersenloos of kwaliteitsloos amusement vind je ook op de vlaamse (en buitenlandse) commerciele zenders met talloze buitenlandse programma's. Dus veel verschil is er niet met de staatszenders.

Heb maar duizenden satelliet of IPTV zenders, maar niet genoeg tijd om alles te bekijken wat je zou willen. En indien er niets op is, tja, er zijn nog andere zaken die je kan doen om je avond te vullen ipv voor de tv te hangen.

Niet dadelijk zenders waar ik naar zou kijken die erbij komen op Orange. Maar zij vernieuwen tenminste nog het aanbod. Bij Telenet of Proximus zag ik weinig nieuw bijkomen, meestal was het vervanging en grotendeels in negatieve zin.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

satellitetv schreef:Begin maar eens met kwaliteitszenders aan te bieden of de kijkers stappen over naar satelliet of IPTV met duizenden zenders gratis!
Lol... ik zie ze al lopen... NIET dus :lol: Jij gelooft nog echt in je eigen sprookjes heb ik de indruk.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

satellitetv schreef:Prachtig!... op deze zenders zitten we zeker te wachten :roll:
Begin maar eens met kwaliteitszenders aan te bieden of de kijkers stappen over naar satelliet of IPTV met duizenden zenders gratis!

Orange TV is een exacte kopie van Telenet TV ..allemaal dezelfde kwaliteitsloze en meestal openbare staatszenders... waar geen mens naar kijkt
Tja wat noem je kwaliteitszenders en wat noem je kwaliteitsloze zenders? Dat is iets persoonlijks. Ikzelf ben ook niet echt VTM/2BE/Vier/Vijf/Zes/... minded maar als ik dat durf zeggen tegenover sommige mensen dan ga ik gegarandeerd tegen schenen stampen. Ze kunnen onmogelijk (!) alle zenders die iedereen wilt er op zetten. En die NjamTV heb ik al regelmatig zien opstaan bij de oudere generatie (+50 jaar). Mijn schoonmoeder, die niks liever doet dan koken en waar we dan ook graag gaan eten, kijkt vaak naar programma's als MasterChef en van die dingen. Niet omwille van de commentaar maar om ideeën op te doen. Dus tja het feit dat zulke programma's bestaan zegt veel over de bevolking. Men kijkt er naar, dus men maakt meer dergelijke programmma's tot elke zender zoiets in zn gamma heeft. Zelfde met allerhande talentprogramma's, dansprogramma's en zangprogramma's.

Zoals R2504 zegt : ik zie mensen ook niet overlopen hoor. Toen ik van Merelbeke vertrok naar Wetteren had ik de 3 mogelijkheden : neem ik Telenet, neem ik Proximus (of Scarlet) of neem ik satelliet.

Telenet = easy : in elke slaapkamer + in de living is er zowel UTP als coax voorzien. Deze komen toe vlakbij de zekeringkast waar ook de NIU staat voor telenet. Mits wat friemelen met vlan's kan ik dus prima zowel mijn internet met eigen routing als Telenet over dezelfde utp gooien.
De
Proximus/Scarlet = easy. Opnieuw overal utp, NTP staat bij elektriciteitskast, vlans, ...

Satelliet = Ik heb aan de achterzijde van mijn huis een muur van +/- 3m lengte waar geen raam in zit. Achter mijn huis is er de eerste 500m geen huis te bekennen, enkel weiland, akkers en een paar kleinere bomen. En net die richting moet ik uit gaan om satelliet te nemen.

Wat me het meeste tegenhield om niet voor satelliet te gaan? De installatie en de kostprijs. Want hoe ik een coax van achteraan het huis naar vooraan ga krijgen en dit tegelijk wat afgewerkt/niet-zichtbaar te houden is me nog steeds niet duidelijk. Het gaat gewoon niet vermoed ik. En ook de kostprijs : 250 euro voor de startkit van TV Vlaanderen. En dan hoor ik om de zoveel maanden hier op UB dat zender x plots niet meer op satelliet y zit maar gaat verhuizen naar satelliet z. Kortom : ik heb het bekeken, maar de WAF factor was niet hoog genoeg. Mijn vriendin moet kunnen de tv aanzetten, de decoder aanzetten en naar tv zien. Ik wil geen telefoon krijgen na x maand "zender x werkt niet meer en hoe komt dat"...

In het begin heb ik Telenet genomen. Simpele reden : zij konden het snelst installeren (de volgende dag reeds) en ik had toch internet nodig. Na een paar maand overgegaan op Proximus (Scarlet) en nu sinds MobistarTV/OrangeTV ben ik daar klant voor backup internet + Televisie. Prijs valt goed mee in vergelijking met Telenet of Orange, zenderaanbod is cava (ik moet echt geen tv Turkmenistan hebben) en vooral : als er misérie is (zoals een decoder die weigert op te starten) dan kan mijn vriendin zelf naar de helpdesk bellen en het regelen. Ik moet er niet in tussen komen ...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

heb het hier allemaal in huis, en net om de redenen die krisken aanhaalt, kijkt mn vriendin meestal gewoon naar tv via tv met een kaartje in de televisie, de keren dat ik per jaar naar mn sateliettv met 10o0den zenders kijk, kan ik op 1 of 2 handen tellen, en dan nog wetende dat ik een entertainment pakket voor de Nederlandse zenders heb, en OrangeTv en AntenneTv(voor de radiotrailer, om een paar keer per jaar te gebruiken)

de decoder van orange loopt regelmatig vast als je hem continue laat opstaan, verder heb je bij orange wel een pak minder zenders dan bij telenet in het basispakket, maar wel de erotsiche zendesr penthouse1 en 2 en de sportzenders Elevensports1 en 2 zijn inbegrepen
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

satellitetv schrijft: waar geen mens naar kijkt...

Dat is pas klinkklare onzin! Ik vermoed dat misschien zelfs meer dan 90% van de abonnee`s al jaren genoegen neemt met een handjevol zenders slechts :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

satellitetv schreef: Orange TV is een exacte kopie van Telenet TV ..allemaal dezelfde kwaliteitsloze en meestal openbare staatszenders... waar geen mens naar kijkt
Ik weet niet hoeveel mensen jij kent en wat voor mensen dat dit dan zijn maar als ik kijk bij de mensen waar ik dagdagelijks mee in contact kom (werk, hobby, familie, vrienden) dan blijkt iedereen te kijken naar "dezelfde kwaliteitsloze en meestal openbare staatszenders". Meestal dus één, canvas, ketnet, vtm, vier, vijf, zes, q2, caz, discovery, NatGeo, ...

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze gisteren per toeval naar ChinaTV hebben gekeken ...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

krisken schreef:naar ChinaTV hebben gekeken ...
Je weet niet wat je mist, vraag het maar aan satellitetv, die kijkt er iedere dag naar :lol:

Ik vraag me zelfs af waarom hij een TV Vlaanderen abbo heeft met die 1000'den kwaliteitszenders op sat ?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Zelfde verhaal als met die 4K zenders, als je dan vraagt : "welke kijk je dan?" blijft het akelig stil.
Hij kijkt waarschijnlijk alleen een half uur per dag naar alle satellietzenders samen, in de showroom.
Als hij natuurlijk zou concreet worden, en zeggen "de Duitse zenders", dan zou 90% al zeggen van "och, dat interesseert mij niet", dus houdt hij het liefst zo vaag mogelijk, de indruk wekkende dat er daar gigantisch veel zenders zijn die iedereen mist.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

De enige reden dat ik ooit satelliet in huis zou halen is specifieke content die hier niet op de kabel zit. Bvb Spaanse zenders, of meer Britse.

Maar ondertussen is ons TV kijk gedrag zo anders geworden dat we bijna geen klassieke tv meer kijken - mss nog eens het nieuws, maar de rest is streaming.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Laatst gewijzigd door devilkin 07 nov 2018, 08:01, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Thomaz
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2018, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

satellitetv schreef:IPTV met duizenden zenders gratis
Waar kan men dan zulk aanbod legaal verkrijgen?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

devilkin schrijft: ...of meer Britse...

Kleine teaser dan: zondagfilm Deepwater Horizon vanavond op Channel4 :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Thomaz schreef:Waar kan men dan zulk aanbod legaal verkrijgen?
Uit ervaring weet ik dat je op deze vraag helaas geen antwoord meer zal krijgen.

De missie van "satellitetv" is opnieuw geslaagd, bumpen van (oude) topics die maar iets met televisie te maken om satelliet-televisie te promoten met beweringen die niet kloppen en prijzen die altijd verschillend zijn. De prijs is toch al aan het stijgen, een paar maanden geleden kon hij nog TV kijken (incl. TV Vlaanderen én Canal Digtaal) aan €9,75 per maand. :roll: Dus ga er maar van uit dat je geen legaal antwoord kan en mag verwachten.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Ik denk dat het 'kwijl-gehalte' om 1000 zenders te hebben hoger ligt dan de waarde en inhoud van die zenders.
Statistisch gezien kijken de meeste mensen naar één en VTM (in omgekeerde volgorde) en gerelateerde zenders.
Mensen met een sociaal leven en veel werk hebben immers géén tijd om 1000 zenders te bekijken, zelfs geen 100, zelfs geen 10.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hangt ervan af welke zenders.
De amerikaanse CBS/ABC/NBC/Fox/HBO/etc zenders waar alle nieuwe series voor het eerst te zien zijn ga je daar niet zomaar tussen vinden.
En dat soort zenders is net waar de meeste mensen op hopen: direct worldwide unrestricted access tot de nieuwste series.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

ITnetadmin schreef:Hangt ervan af welke zenders.
De amerikaanse CBS/ABC/NBC/Fox/HBO/etc zenders waar alle nieuwe series voor het eerst te zien zijn ga je daar niet zomaar tussen vinden.
En dat soort zenders is net waar de meeste mensen op hopen: direct worldwide unrestricted access tot de nieuwste series.
En naar wat ik ooit gelezen heb, kun je dit satellietsignaal in Europa zelfs niet oppikken. Die satellieten staan zo afgericht dat ze enkel in Noord-Amerika te ontvangen zijn. Good luck with that als je het signaal via satelliet binnen wil krijgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

ITnetadmin schreef:Hangt ervan af welke zenders.
De amerikaanse CBS/ABC/NBC/Fox/HBO/etc zenders waar alle nieuwe series voor het eerst te zien zijn ga je daar niet zomaar tussen vinden.
En dat soort zenders is net waar de meeste mensen op hopen: direct worldwide unrestricted access tot de nieuwste series.
Dan behoor ik alvast niet tot "de meeste mensen". Ik zie wel wanneer ze uit komen. Ik heb toch amper tijd om series te bekijken...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Vandaag zijn er twee nieuwe zenders toegevoegd op mijn decoder
203 BBC First
204 BBC Entertaiment

Het aanbod wordt steeds beter :banana:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Of je nu tv kijkt via Telenet, Proximus of Orange: De Vlaamse Overheid beslist welke tv zenders te Vlamingen mogen bekijken. Liefst zoveel mogelijk Vlaamse zenders want we hebben dan ook een Vlaams nationale regering. Er is dus censuur: buitenlandse zenders worden tegengehouden en de kijker heeft geen enkele inspraak op welke zenders hij/zij wil ontvangen! Komt er toch een zender bij dan moet eerst de overheid daar goedkeuring over geven! Dit lijkt sterk op censuur en Russische toestanden...

Gelukkig geen last van: ik heb satelliet tv: Meer kanalen, meer keuze zonder inmenging van de overheid!
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Kan je die stelling aantonen met iets?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

satellitetv schreef:
Gelukkig geen last van: ik heb satelliet tv: Meer kanalen, meer keuze zonder inmenging van de overheid!
En dat waarschijnlijk (bijna?) helemaal gratis, en dit volledig legaal.... zelfs zonder inmenging van de overheid. Ja toch...? Of niet?
Hans Christian Andersen is er rijk geworden.
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 494
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Daarnet software update gekregen voor de decoder. Iemand die weet wat er veranderd is ?
bvandensteen
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 jun 2009, 13:47

Ook melding gekregen van een update. Ben ook benieuwd naar de veranderingen.
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Modbreak:
*KNIP* Spam...
Wauw! BBC FIRST & BBC ENTERTAINMENT...daar zitten we op te wachten :eek:
Dan zijn de SKY zenders toch een pak beter...via Satelliet
Laatst gewijzigd door TiTanium 11 dec 2018, 21:58, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie mod!
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Ugh... We weten nu stilaan dat je zot bent van satelliet tv. Heb je aandelen bij tv Vlaanderen ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Smaken, geuren en kleuren verschillen. Jij zit er misschien niet op te wachten, anderen misschien wel.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Volgens mij gaat het om een bugfix release. Vorige grafische schil versie was van in september, deze is van 30-10-2018.

Recent hebben ze BBC First en BBC Prime aan het aanbod toegevoegd. Dus het is mooi om te zien dat ze aan het aanbod en decodder blijven werken! :beerchug:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”