telenet whoppa zonder digicorder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

Hallo,

Momenteel hebben we telenet whoppa met een gehuurde digicorder, een gekochte digibox en optie anytime voor de vaste lijn.
Binnenkort gaan we verhuizen en aangezien we de tv in de living tegen de muur willen hangen, zou ik "tv met een kaartje" willen aanschaffen. opnemen doen we toch niet en pauzeren hebben we ook niet nodig. extra packs hebben we ook niet. de gekochte digibox zouden we wel eventueel behouden voor de slaapkamer (zoals nu het geval is) of ook ooit eventueel vervangen door een kaartje. dan zijn we ook van de maandelijkse huur van die digicorder af.

maar is dit eigenlijk mogelijk bij whoppa? want ik zie bij whoppa dat er altijd de huur van een digicorder wordt bijgerekend, tenzij je deze aankoopt.
of moet ik dan internet fiber 200 en freephone met optie anytime los nemen? dit komt dan duurder uit dan in een pack...

Bedankt voor de info!
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Bij bestelling kan je kiezen voor andere hardware en daar kan je een ci+ module kiezen.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

gevonden! momenteel staat de telenetinstallatie hier niet op mijn naam maar op de naam van de huisbaas (wij huren hier). als ik voor verhuis kies dan heb ik die optie niet. bij een nieuwe installatie kan ik idd kiezen voor tv met een kaartje ipv digicorder. dan staat het ook ineens op mijn naam in het nieuwe huis (dat we gekocht hebben) want anders staat het blijkbaar op ons nieuwe adres ook op de naam van onze vorige huisbaas.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”