Installatie digitale tv bij "tv met een kaartje"

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Door het verliezen van de TV Belgium app op Apple TV ben ik alle opties aan het bekijken. Dus ook digitale tv van Telenet via CI+ kaart. Het is zo dat ik nu internet heb via VDSL. En alle jaren dat ik hier woon heb ik nog nooit iets via de kabel van Telenet gehad. Dat wil dus zeggen dat er alleen maar een wandcontactdoos aanwezig is voor de kabel. Geen extra materiaal zoals ik in een vorig huis heb gehad om internet en dergelijke te hebben via Telenet.
Heeft iemand hier enig idee of je Digitale TV kunt hebben met "een kaartje" zonder extra installatie?
Ik ken de beperkingen van tv met een kaartje tov met een decoder.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

punk schreef:Door het verliezen van de TV Belgium app op Apple TV ben ik alle opties aan het bekijken. Dus ook digitale tv van Telenet via CI+ kaart. Het is zo dat ik nu internet heb via VDSL. En alle jaren dat ik hier woon heb ik nog nooit iets via de kabel van Telenet gehad. Dat wil dus zeggen dat er alleen maar een wandcontactdoos aanwezig is voor de kabel. Geen extra materiaal zoals ik in een vorig huis heb gehad om internet en dergelijke te hebben via Telenet.
Heeft iemand hier enig idee of je Digitale TV kunt hebben met "een kaartje" zonder extra installatie?
Ik ken de beperkingen van tv met een kaartje tov met een decoder.
Normaal wel maar je gaat 100 euro betalen als activatie dacht ik.

- 50 euro activatie op kabelnetwerk
- 50 euro activatie 1e digitale dienst

Voor de rest moet dat werken kabelabbonement met enkel DTV via kaartje.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Iemand enig idee of een wat oudere contactdoos van de kabel een probleem is voor deze installatie?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als deze oude contactdoos de ENIGE is die op de Telenet coax aangesloten is, dan zal er heel waarschijnlijk geen probleem zijn voor digitale ontvangst.

Probeer het gewoon uit, je kan deze achteraf nog altijd vervangen ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”