Haperingen Eurosport

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zijn er nog mensen bij wie uitzendingen op beide Eurosport zenders constant haperingen hebben?
Ik ben nu bvb het snooker sporadisch aan het volgen en nagenoeg altijd als een speler in beeld komt met op achtergrond het publiek, zie ik framerate haperingen. Heb het ook al gemerkt bij autosport toen ik aan het zappen was.

Ik dacht eerst dat het aan onze nieuwe TV in de living lag, maar boven is het net hetzelfde dus ligt nagenoeg zeker niet aan iets thuis.
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Zie je foutieve pakketten op je digicorder op die zenders?
Als die er niet zijn, zal het algemeen zijn.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Geen foutieve pakketten. Ook niet veel snooker fans hier precies :D.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik zou zeggen bel eens naar Telenet dan zal je het direct weten.
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

hoi,

ben snookerfan en heb geen haperingen kunnen opmerken, kijk enkel wel op eurosport als BBC niet uitzend
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

apestaart schreef:Ik zou zeggen bel eens naar Telenet dan zal je het direct weten.
Jij bent ook wel een optimist precies :). Met dat soort vage problemen wil ik zeker zijn of ik de enige ben met het probleem want ik vermoed dat ik wel van het kastje naar de muur zal gestuurd worden.

Zou wel bizar zijn als alleen ik het probleem heb, maar het dan wel heb op zowel Digibox als Digicorder en met zowel een plasma als LCD TV. Het probleem is ook niet echt subtiel want mijn vrouw zag het ook direct. Het is ook enorm opvallend met het snooker dat het telkens is bij close-ups van de spelers met het publiek op de achtergrond. Precies of er wat beeldverwerking is die zich verslikt, maar met 2 TVs van verschillend type en verschillend merk, lijkt de kans nihil dat het aan de TV is.

Zal voor de zekerheid eens wat andere zenders observeren (ik kijk anders zelden TV) en bvb al eens beginnen met snooker op de BBC.

EDIT: ook op BBC zelfde probleem.
EDIT2: en nu op Eurosport is het probleem precies verdwenen... snap er niets meer van.
EDIT3: ik begin toch een Digibox software probleem te vermoeden. Ik zap effen weg, en dan terug op Eurosport en heb direct het probleem terug. Mijn EDIT2 was op Digibox die eerst uit stond. Mijn Digibox en Digicorder zijn beide nog de oude modellen met gele programma balk onderaan.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”