WIGO promo met 32" TV voor 99Euro

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dmdude
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 apr 2017, 19:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo, is er eigenlijk al iemand die zijn bestelde 32" TV ontvangen heeft ?
Net zoals vele anderen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd door Telenet, A&C en Postnl.
Niemand die ons kan vertellen wat de status is van de bestelling/verzending ... behalve dat het 10 weken kan duren voor levering ...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

da's wel sneu als je reclame maakt met een familie die naar je nieuwe TV komt kijken met kerst....

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Nieuwe monitor... :-D
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

ik heb de tv na 5 dagen al ontvangen en ben er heel tevreden over, eindelijk ook eens een topaanbieding voor klanten van telenet :banana:
dmdude
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 apr 2017, 19:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

dr.trimble schreef:ik heb de tv na 5 dagen al ontvangen en ben er heel tevreden over, eindelijk ook eens een topaanbieding voor klanten van telenet :banana:
Dan ben je 1 van de weinige gelukkigen.
Meer dan 1 maand geleden besteld en nog geen enkele deftige info ivm bestelstatus gekregen.
Het is enige wat ze antwoorden is dat de betaling goed ontvangen is en dat het tot 10 weken kan duren".
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”