Commerciele Duitse TV Zenders verdwijnen op de kabel?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Ik zie dat via Satelliet de Duitse Commerciele zenders die uitzenden in HD gecodeert zijn en enkel de SD uitzendingen nog free to air. Zullen RTL VOX en SAT1 verdwijnen ook op de kabel? Niet dat het mij veel uitmaakt want ik kijk via satelliet :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

satellitetv schreef:Ik zie dat via Satelliet de Duitse Commerciele zenders die uitzenden in HD gecodeert zijn en enkel de SD uitzendingen nog free to air. Zullen RTL VOX en SAT1 verdwijnen ook op de kabel?
TN/Proximus hebben overeenkomsten met iedere leverancier... wat je dus FTA ziet staat hier in principe los van.

Mogelijks gaan de aanbieders wel opnieuw onderhandelen als het contract voorbij is.
satellitetv schreef:Niet dat het mij veel uitmaakt want ik kijk via satelliet :-D
Voortaan dan toch nog maar in SD blijkbaar.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Die zenders heb ik nog nooit in HD kunnen bekijken via FTA.

Trouwens, Sat 1 wordt ook al jaren niet meer uitgezonden op de kabel. Enkel de RTL groep wordt gedeeltelijk weergegeven op kabel.

Wat is eigenlijk de bedoeling van deze topic? Reclame maken voor satelliet?
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

...misschien wel :-D op de kabel ben je snel uitgekeken. 70 zenders Tov 3000 zenders via satelliet.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

satellitetv schreef:...misschien wel :-D op de kabel ben je snel uitgekeken. 70 zenders Tov 3000 zenders via satelliet.
Dat is eigenlijk een open deur intrappen wat je nu doet.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Fallschirmjaeger schreef:Wat is eigenlijk de bedoeling van deze topic? Reclame maken voor satelliet?
Heel duidelijk een nieuwe nickname van user 'digiboy40' en nogal vreemd om zonder enig aantoonbare reden dit topic te starten.
Duitse commerciële zenders op satelliet zijn al altijd FTA geweest in SD en HD sinds dag 1 gecodeerd. Hiervoor is een Duits HD+-abonnement benodigd.
Of dit SD of HD is, FTA of niet, dit heeft niets met Telenet te maken. Zij hebben een contract met betreffende zenders en zolang dit contract loopt en SD beschikbaar blijft op satelliet zie ik geen reden dat er iets zou veranderen.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

satellitetv schreef:...misschien wel :-D op de kabel ben je snel uitgekeken. 70 zenders Tov 3000 zenders via satelliet.
Terwijl de gemiddelde Vlaming misschien zelfs niet eens naar 10 zenders kijkt.

Veel geluk dus met je 2990 andere zenders, hopelijk beleef je er veel plezier aan.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Hoort dit topic niet bij Digitale TV te staan want dat heeft eigenlijk niks met internet te maken.

[Mod] inderdaad, topic verplaatst
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om onderwerp te sluiten: zinloze discussie, gestart door een gebruiker die 2 nicknames heeft (tegen de regels)
Gesloten

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”