Geen Studio 100 meer voor abonnees van Telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Telenet is zijn contract met Studio 100, het productiehuis achter onder meer K3 en Plop, kwijtgespeeld.

De zender Studio 100 TV verdwijnt daardoor vanaf januari uit het Telenet-aanbod, net als de meeste Studio 100-programma’s in de catalogus. Telenet maakt zich sterk dat het voldoende alternatieve kinderprogramma’s heeft aangekocht.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20171026_03154486
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hoe kun je nu een contract 'kwijtspelen'... Ofwel betaal je, ofwel betaal je niet. Nu zijn de kinderen de dupe (inclusief de onze) van iets waarvan ze zelfs het bestaan niet van weten (coax VS telefoon lijn)
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6006
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tjah, als je moet kiezen tussen te sport of programma's voor de kleintjes... dan krijg je zo iets hé :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Blijkbaar verhuidt njam tv ook naar proximus.

Want dat is ook studio 100
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

woutervh schreef:Hoe kun je nu een contract 'kwijtspelen'... Ofwel betaal je, ofwel betaal je niet. Nu zijn de kinderen de dupe (inclusief de onze) van iets waarvan ze zelfs het bestaan niet van weten (coax VS telefoon lijn)
Nogal kortzichtig van je, proximus heeft simpelweg meer geboden en een exclusiviteitsclausule gevraagd, en telenet heeft zijn bod niet willen verhogen, et voila, telenet speelt het kwijt. (en speelt nu de geslagen hond want "het is oneerlijk". :lol: )

Doodnormale gang van zaken, weet je wel, vrije marktwerking enzo, iets wat bepaalde mensen zo graag willen.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Toch vreemd dat een bedrijf als studio 100, die bovenop hun programma's nog een gigantische merchandising hebben lopen, kiezen voor een exclusiviteitscontract?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Studio 100 in het Frans was al een tijdje op proximus tv. Nu ook in het nl hoop ik!
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

woutervh schreef:Nu zijn de kinderen de dupe (inclusief de onze) van iets waarvan ze zelfs het bestaan niet van weten (coax VS telefoon lijn)
En die van ons zijn nu gelukkig want nu gaan ze (ook) kunnen kijken...
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Telenet-CEO John Porter is al langer voorstander van niet-exclusieve overeenkomsten.
Als ze aan de andere kant van de deal staan wel ja :roll: Eindgebruikers zijn er ook tegen maar ze doen het alletwee toch maar steeds (en waarschijnlijk kunnen ze ook niet altijd anders, ik denk dat bedrijven als HBO enkel exclusieve contracten aangaan).

Geen kinderen hier, dus ik mistte de zender niet, maar ik ken er wel een paar die niet tevreden gaan zijn.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Eigenlijk de eerste keer dat ik het voordeel inzie van apparatuur te huren... Veranderen van televisie-leverancier houdt niets in :-)
Ik heb gekochte digicorder + digibox + tv met een kaartje. Ik ga echt niet overstappen voor één zender.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

FlashBlue schreef:Nogal kortzichtig van je, proximus heeft simpelweg meer geboden en een exclusiviteitsclausule gevraagd, en telenet heeft zijn bod niet willen verhogen, et voila, telenet speelt het kwijt. (en speelt nu de geslagen hond want "het is oneerlijk". :lol: )
Doodnormale gang van zaken, weet je wel, vrije marktwerking enzo, iets wat bepaalde mensen zo graag willen.
Als er nu ns iets illegaal moest gemaakt worden, was het wel exclusiviteitscontracten.
Gewoon vaste prijs en iedereen die een license wilt moet er een kunnen krijgen.

Dat geldt trouwens ook voor de paketten van de providers zelf.
Wil je bv als Proximus klant Prime (die filmzenders van Telenet, of hoe die tegenwoordig ook noemen) kijken, dan moet dat kunnen met een simpel betalen van het abbogeld aan Telenet.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

boonpwnz schreef:Blijkbaar verhuidt njam tv ook naar proximus.

Want dat is ook studio 100
Ja dat klopt, Njam en Studio 100 vanaf 1 januari 2018 bij Proximus.

https://www.proximus.com/nl/news/20171026studio100#
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Iemand die trouwens weet heeft of studio100 ergens via ip-stream te bekijken valt?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Oei, de grote liefde is dan blijkbaar gedaan tussen Studio 100 en Telenet. Had Telenet niet jaarlijks een klantendag in Plopsaland waarvoor ze het hele park afhuurden ? En ik dacht dat er in Plopsaland zelf ook reclamestanden waren voor Telenet, al is het wel al enkele jaren geleden dat we nog daar waren.
Moet toch zijn dat Proximus zeer veel wil neerliggen, want logischerwijs zou Studio 100 prefereren dat beide de helft van dat bedrag willen neerleggen zodat de zender op beide te bekijken is. Ik zou immers toch denken dat voor Studio 100 de zender zelf toch de grootste visibiliteit was voor al hun franchises.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

zo erg is dat niet, je kan best nog studio 100 kijken op VTM of ketnet. Alleen niet de ganse dag :banana: . De beeldkwaliteit was trouwens niet zo schitterend.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Iemand weet of Scarlet dit ook zou krijgen in het basispakket?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik vermoed dat Scarlet dit zeker niet in basis pakket zullen steken. Ik denk zelfs dat je met Scarlet niet kan abonneren hierop, Wanagogo is ook Px-only.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Patje schreef:
boonpwnz schreef:Blijkbaar verhuidt njam tv ook naar proximus.

Want dat is ook studio 100
Ja dat klopt, Njam en Studio 100 vanaf 1 januari 2018 bij Proximus.

https://www.proximus.com/nl/news/20171026studio100#
Ik heb dat nagevraagd op de Facebook pagina van Telenet, en zij zeggen dat Njam blijft bij Telenet.
Als je de mededeling van Proximus grondig leest, dan zie je dat Proximus zegt dat ze exclusiviteit krijgen over Studio 100, en dat Njam in hun aanbod erbij komt.
Ze zeggen dus niet dat Njam óók exclusief zal zijn bij hen.
Dit eventjes voor alle duidelijkheid.
Proximus schreef:Studio 100 TV zal hierdoor exclusief voor Proximus TV-klanten in heel België, zowel in het Nederlands als het Frans, beschikbaar zijn in het basisaanbod van Proximus TV. Ernaast zal vanaf 1 januari 2018, Njam, het eerste Vlaamse kookkanaal, hier eveneens deel van uitmaken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Hoe je het draait of keert, Telenet is zijn pluimen aan het verliezen.
De'n John moet zijn oogkleppen eens afdoen
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Sylvester schreef:Hoe je het draait of keert, Telenet is zijn pluimen aan het verliezen.
De'n John moet zijn oogkleppen eens afdoen
Ja, 't Is zeker geen positieve evolutie.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1605
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 149 keer

Altijd leuk... Als Telenet iets exclusiefs heeft (voetbal, HBO e.d.) dan vindt meneer het prima. Nu Proximus er mee gaan lopen is kan hij er niet mee lachen...

Zelf ben ik overigens geen fan van die dit gedrag. Straks moet je dan bijv. niet alleen Netflix nemen, maar ook DisneyFlex, HBO Go...etc.
Voor muziek hoeft dan (op een klein aantal uitzonderingen) gelukkig ook niet.
Mr.Toma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 okt 2017, 07:39
Bedankt: 1 keer

Dat noemt men vrije markt...

Het alternatief is een staatszender die op subsidies draait... je weet wel, die plek waar studie100 groot geworden is.

Voor mij mag studie100 gerust een stream beginnen met payperview.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

Tomby schreef:Oei, de grote liefde is dan blijkbaar gedaan tussen Studio 100 en Telenet
Nu niet naïef beginnen doen hee. Liefde of liefdadigheid tussen bedrijven bestaat niet. Wie met de meeste poen over de brug komt krijgt het (contract). Dat er anno 2017 nog zielen rondlopen die deze eenvoudige stelling niet (willen) begrijpen gaat mijn petje te boven.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Jap geld is macht en dat is erg jammer.

Niet tegenstaande dat ik blij ben als proximus klant over dat njam tv komt.

Zou heel de tijd willen kijken xd.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Jack Daniels schreef:
Tomby schreef:Oei, de grote liefde is dan blijkbaar gedaan tussen Studio 100 en Telenet
Nu niet naïef beginnen doen hee. Liefde of liefdadigheid tussen bedrijven bestaat niet. Wie met de meeste poen over de brug komt krijgt het (contract). Dat er anno 2017 nog zielen rondlopen die deze eenvoudige stelling niet (willen) begrijpen gaat mijn petje te boven.
Ik betaal toch liefst zo weinig mogelijk voor dezelfde kwaliteit, zolang ze zich aan het lastenboek houden en de Clausule bij gebreken zeer duidelijk is.
Hier geld eerder de regel, als de zot er zo veel geld aan geeft, zal het dat wel waard zijn.

Telenet heeft het in hun aanbod gehad voor een bepaalde prijs en ze hebben hierdoor kunnen inzien dat er niet voldoende naar gekeken werd, ze zijn nu tevreden dat het contract ten einde loopt en Proximus er verlies mee kan maken.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mr.Toma schreef:Dat noemt men vrije markt...
Het alternatief is een staatszender die op subsidies draait.
De vrije markt is een ideaal dat in de praktijk niet bestaat. Je moet dat zwaar reguleren om dat werkend te houden.
Je kan gerust vrije markt hebben binnen bepaalde krijtlijnen, en die krijtlijnen mogen voor mij gerust exclusiviteitscontracten verbieden.
Concurreren op basis van service, niet op basis van "wij hebben zenders die de anderen niet (mogen) hebben".
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

mailracer schreef:Telenet heeft het in hun aanbod gehad voor een bepaalde prijs en ze hebben hierdoor kunnen inzien dat er niet voldoende naar gekeken werd, ze zijn nu tevreden dat het contract ten einde loopt en Proximus er verlies mee kan maken.
Deze die ernaast gegrepen heeft, zal altijd doen alsof de ander een slechte zaak gedaan heeft.
Enkel Proximus zal in de komende jaren zien of het het geld dat ze ervoor neergeteld hebben waard was of niet.
Zoiets lijkt mij ook moeilijk te bepalen, zelfs als een zender weinig bekeken wordt, het hebben van die zender in het pakket, hoeveel klanten trek je er extra mee aan?
Of omgekeerd, het niet hebben van die specifieke zender in het aanbod, hoeveel klanten verlies je ermee?
Hoe becijfer je dat juist?
Ik kan mij ook indenken dat die mediagroepen als Studio 100 als ze succesvol zijn, altijd maar meer willen, tot op het moment dat een aanbieder zegt "dat is het ons niet meer waard.", precies omdat het zo moeilijk is te bepalen hoeveel klanten daardoor erbij komen of blijven.

Dat opbod zal blijven doorgaan, net zolang tot men ziet dat niemand het nog wil betalen, en dan ga je plots zien dat het weer overal beschikbaar komt, omdat niemand nog extra wil betalen voor de exclusiviteit.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het betoog van boulder doet mij denken aan de perikelen met de stemacteurs van The Simpsons. Op een bepaald ogenblik was die serie zo populair dat de stemacteurs een graantje wilden meepikken onder de vorm van een serieuze loonsopslag. Ze wilden 100.000 dollar per aflevering of ze hielden het voor bekeken. Ze kregen hun zin tot de serie het plots slechter begon te doen. Toen kregen de acteurs de keuze: een serieuze inkrimping van het loon of meteen de hele handel opdoeken wegens niet langer rendabel. Ze kozen voor het eerste, terug naar af dus.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Mr.Toma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 okt 2017, 07:39
Bedankt: 1 keer

Op die wijze moet de wereld wat leren van de Porsche AG.
Daar heeft iedereen een aandeel van de succes, gaat de fabrieken goed dan heeft iedereen een standaardbonus te verkrijgen.
Zowel de werkkrachten als de hogere kaderlid heeft dan mee de profiteren van de succes.

Maar in vele ondernemen enkel de directie ziet zichzelf als leverancier de succes.

Dus niet raar dat mensen willen een procent van de omzet die ze zelf mee aanmaken
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ter info: Njam is nog wel gewoon bij Telenet (iemand sprak dat dat ook zou verdwijnen, tot op vandaag alvast nog niet).
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

En njam is nu ook op Proximus TV.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

ditCh schreef:Ter info: Njam is nog wel gewoon bij Telenet (iemand sprak dat dat ook zou verdwijnen, tot op vandaag alvast nog niet).
Waarschijnlijk loopt het contract bij Telenet nog maar eens die zal aflopen zal Telenet dat contract waarschijnlijk niet verlengen en dus zodoende zal die zender uit het aanbod van Telenet verdwijnen en zal die zender enkel bij Proximus te zien zijn, dat is wat ik voorspel.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

apestaart schreef:
ditCh schreef:Ter info: Njam is nog wel gewoon bij Telenet (iemand sprak dat dat ook zou verdwijnen, tot op vandaag alvast nog niet).
Waarschijnlijk loopt het contract bij Telenet nog maar eens die zal aflopen zal Telenet dat contract waarschijnlijk niet verlengen en dus zodoende zal die zender uit het aanbod van Telenet verdwijnen en zal die zender enkel bij Proximus te zien zijn, dat is wat ik voorspel.
Neen, ik heb in dit topic op 27 oktober al geschreven dat Njam niet ging verdwijnen.
Dat werd door Telenet bevestigd, en als je het persbericht van Proximus goed leest dan staat er dat Studio 100 TV exclusief bij hen kwam, en ook Njam! zou beschikbaar komen.
Er stond NIET dat Njam! exclusief ging zijn.

Letterlijk staat er :
Proximus persbericht schreef:Studio 100 TV zal hierdoor exclusief voor Proximus TV-klanten in heel België, zowel in het Nederlands als het Frans, beschikbaar zijn in het basisaanbod van Proximus TV. Ernaast zal vanaf 1 januari 2018, Njam, het eerste Vlaamse kookkanaal, hier eveneens deel van uitmaken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Krijgen we eigenlijk iets in de plaats?
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Baby TV. Waardeloos.
Kanaal 33 (standaard)
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Sylvester schreef:Baby TV. Waardeloos.
Kanaal 33 (standaard)
Mijn jongste kijkt er graag naar.
Toen de oudste zo jong was, was het één van de redenen om play te nemen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Ja, uiteraard. Er is een publiek voor. Het programma op zich zal wel goed zijn.
Maar als plaatsvervanger voor Studio100 is het waardeloos. Komt niet eens in de buurt.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Het lijkt mij zeker een waardevolle zender, maar dan voor heel jonge kinderen (de naam is nogal een hint...), terwijl Studio 100 een andere leeftijdscategorie aanspreekt.
Duidelijk geen vervanging.
Bovendien, men haalt een zender uit een betaalpakket en stopt hem in het basispakket.
De prijs van dat betaalpakket blijft echter gelijk, dus het is minder waar voor je geld.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Onbegrijpelijk dat zowel proximus als Telenet gekozen hebben voor een exclusiviteit.
Hierdoor betalen ze minstens het dubbel, en helaas voor hen zal er niemand voor 1 zendertje veranderen van operator.
2e helaas : als er toch mensen zouden overstappen dan zijn er bij verlies van de zender weer evenveel mensen die weer wisselen van operator.
Een dikke nuloperatie dus.

Voor Studio 100 is exclusiviteit ook heel dom want zo verliezen ze 50% van hun bereik en dus hebben ze minder verkoopnaa' merchandise.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Voor mijn broer alleszins de aanleiding om te kijken naar het aanbod van Proximus. Hij is nu veranderd en betaalt 8 € minder per maand, plus een promo van 6 * 20 € afslag.

Ik, als trouwe klant, heb zelf moeten vragen om een afslag van 5 euro en kreeg een maand later een indexatie van 4 € maar goed...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”