Hallo,
We hebben hier een tv toestel van LG
Type 32LT360C
Afstandsbediening AKB73655802
Probleem is de poorten aan de achterkant van de tv werken niet.
Ik kan ook met de afstandsbediening niet veranderen naar "scart" - HDMI enz
Geluid en posten verzetten werkt wel.
Kan ook niet in het menu settings gaan enzo,dus waarschijnlijk staat er een soort slot op.
Weet iemand hoe ik deze kan ontgrendelen
Of hoe ik naar fabrieksinstellingen kan gaan.
Alvast bedankt
Mvg
TV LG 32LT360C hoe terug naar fabrieksinstellingen
nee ik geraak ook niet in het menu settings met mijn afstandsbediening
Volgens de concierge hebben ze jaren geleden software op de tv's komen zetten via een usb stick
Soort hotelslot
Heeft er iemand misschien software om de tv terug naar fabrieksinstellingen te zetten.
Of een andere oplossing
mvg
Volgens de concierge hebben ze jaren geleden software op de tv's komen zetten via een usb stick
Soort hotelslot
Heeft er iemand misschien software om de tv terug naar fabrieksinstellingen te zetten.
Of een andere oplossing
mvg
- TimoLimo
- Pro Member
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 42 keer
Met welke afstandbediening heb je geprobeerd? Je moet de code verzenden via een Logitech Harmony of een Android-toestel met IR-blaster (want ik ga er van uit dat je geen officiële LG Service-remote hebt die de techniekers gebruiken)
Na het versturen van het InStart-commando (eventueel beveiligd met pincode 0000 of 0413) moet je wat zoeken in het menu naar een factory reset optie.
Anders, toch ergens een firmware proberen te vinden op het net (geen idee of er betrouwbare downloads sites tussen zitten, ik heb alvast niets bij LG zelf gevonden. Misschien een mailtje sturen dat ze je de officiële firmware bezorgen?)
Deze extracten op USB en in de TV pluggen. Met wat geluk krijg je een prompt om te installeren. De foldernaam is meestal wel bepalend om het updateproces op te starten, geen idee wat het voor deze tv is.
Er zit toevallig ook geen bakje aan vast achteraan met een aansluiting op de seriële poort of netwerkpoort? If so, kabeltjes uittrekken en opnieuw proberen.
Dat is wat ik voorlopig kan verzinnen. Anders eens navragen bij LG zelf.
Na het versturen van het InStart-commando (eventueel beveiligd met pincode 0000 of 0413) moet je wat zoeken in het menu naar een factory reset optie.
Anders, toch ergens een firmware proberen te vinden op het net (geen idee of er betrouwbare downloads sites tussen zitten, ik heb alvast niets bij LG zelf gevonden. Misschien een mailtje sturen dat ze je de officiële firmware bezorgen?)
Deze extracten op USB en in de TV pluggen. Met wat geluk krijg je een prompt om te installeren. De foldernaam is meestal wel bepalend om het updateproces op te starten, geen idee wat het voor deze tv is.
Er zit toevallig ook geen bakje aan vast achteraan met een aansluiting op de seriële poort of netwerkpoort? If so, kabeltjes uittrekken en opnieuw proberen.
Dat is wat ik voorlopig kan verzinnen. Anders eens navragen bij LG zelf.
-
- Elite Poster
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 95 keer
Ter info:
http://www.lg.com/au/support/software-firmware
Probleem is wel dat de opgegeven info 32LT360C geen resultaat oplevert (model niet gekend... is het correct? eventueel achterkant TV nakijken zie hierboven)
http://www.lg.com/au/support/software-firmware
Probleem is wel dat de opgegeven info 32LT360C geen resultaat oplevert (model niet gekend... is het correct? eventueel achterkant TV nakijken zie hierboven)
Is niet voor mij persoonlijk gaat over 30tv's wel allemaal zelfde type
En probleem is hebben daar ongeveer 4j geleden een soort hotelslot laten opzetten.
En de firma bestaat niet meer vandaar.
En blijkbaar had die firma ook een stick afgegeven met soort software,maar niemand weet waar die is
En dat is het probleem
En probleem is hebben daar ongeveer 4j geleden een soort hotelslot laten opzetten.
En de firma bestaat niet meer vandaar.
En blijkbaar had die firma ook een stick afgegeven met soort software,maar niemand weet waar die is
En dat is het probleem
-
- Moderator
- Berichten: 17488
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
- Bedankt: 3348 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Er moet toch een service afdeling zijn bij LG, die je (eventueel tegen betaling) kan helpen, of een technieker sturen, om deze toestellen te ontgrendelen.
De fout ligt hier waarschijnlijk niet bij de technieker die niet meer te vinden is, maar bij de organisatie, die een USB stick verloren is, en heel waarschijnlijk alle uitleg gekregen heeft destijds...
De fout ligt hier waarschijnlijk niet bij de technieker die niet meer te vinden is, maar bij de organisatie, die een USB stick verloren is, en heel waarschijnlijk alle uitleg gekregen heeft destijds...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 95 keer
Misschien helpt onderstaande LG info je althans in het LG service menu te geraken (en mogelijk een "reset" uit te voeren)
https://factory-reset.com/wiki/LG_Service_Menu
Vermits het een 30tal TVs betreft is het advies om beroep te doen op LG support waarschijnlijk nog de best mogelijke oplossing (om eventuele mogelijke "schade" te voorkomen)
LG Productondersteuning
Telefoon
Tel : 0900 543 54 54(NL, lokaal tarief)
Tel : 015 200 255(BE,LUX)
Ma t/m Vr. 8.30-20.00 uur
https://factory-reset.com/wiki/LG_Service_Menu
Vermits het een 30tal TVs betreft is het advies om beroep te doen op LG support waarschijnlijk nog de best mogelijke oplossing (om eventuele mogelijke "schade" te voorkomen)
LG Productondersteuning
Telefoon
Tel : 0900 543 54 54(NL, lokaal tarief)
Tel : 015 200 255(BE,LUX)
Ma t/m Vr. 8.30-20.00 uur