CI+ kaartje bestellen

Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1047
Lid geworden op: 18 Feb 2014
Locatie: Gent
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer

Re: CI+ kaartje bestellen

Berichtdoor MaT » 22 Aug 2017, 15:45

r2504 schreef:Bellen ze jou constant op of zo... ik hoor TN nooit. Ben jij trouwens wel klant... of is dit je standaard bashing ?

MaT schreef:...maar als die voortdurend zeurt ... als je om ... vraagt ...

Nuff said.

En neen, ik ben geen klant, ik huur digicorders en koop kaartjes voor mijn verzameling... :bang: Volgende keer iets anders verzinnen om mij te beschuldigen van bashing.
En wat zou het als ik geen klant zou zijn? Is kritiek dan niet toegelaten? Stop dan zelf ook met je te mengen in discussies waar je zelf geen klant bent of het product niet van afneemt.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron

Gebruikersavatar
r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 27094
Lid geworden op: 28 Okt 2003
Bedankt: 1808 keer
Recent bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 312 keer

Re: CI+ kaartje bestellen

Berichtdoor r2504 » 22 Aug 2017, 20:11

MaT schreef:En neen, ik ben geen klant, ik huur digicorders en koop kaartjes voor mijn verzameling...


Bizar voor iemand die geen enkele positief woord over heeft voor Telenet.

MaT schreef:En wat zou het als ik geen klant zou zijn? Is kritiek dan niet toegelaten?


Objectieve en realistische kritiek is steeds toegelaten... als ik kritiek moet gaan geven zoals jij dan kan ik alles afbreken !

Bababa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 28 Jul 2014
Bedankt: 13 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: CI+ kaartje bestellen

Berichtdoor Bababa » 5 dagen 54 minuten 36 seconden geleden (17 Nov 2017, 09:01)

Is het nu nog zinvol om een CI+ kaartje te bestellen bij Telenet, of moeten we binnenkort een nieuwe versie verwachten. Met zinvol bedoel ik: "ondersteunt" die 4K etc. Ik vermoed dat de snelheid van het zappen niet met het kaartje te maken heeft maar enkel met de televisie?
Telenet Basic Internet + Telenet Digicorder + Telenet CI+-module
Mobile Vikings prepaid sinds 6 jaar
Netflix via Chromecast - Eweka nieuwsgroepen

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3646
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1281 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer

Re: CI+ kaartje bestellen

Berichtdoor raf1 » 4 dagen 19 uur 40 minuten geleden (17 Nov 2017, 14:16)

Bababa schreef:Met zinvol bedoel ik: "ondersteunt" die 4K etc.

Ja, technisch gezien vormt dat geen probleem maar Telenet kan ook beslissen dat 4K exclusief wordt aangeboden in een duurdere formule met hun nieuwe 4K-Digicorder.

Als eigenaar van een 4K-televisie is het dus zinvoller om je geld in Netflix of andere 4K-streamingaanbieders te steken, dan kan je programma's in 4K bekijken vanaf vandaag.


Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kenniey, laroyj, MaT en 4 gasten