CI+ kaartje bestellen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

r2504 schreef: Bellen ze jou constant op of zo... ik hoor TN nooit. Ben jij trouwens wel klant... of is dit je standaard bashing ?
MaT schreef:...maar als die voortdurend zeurt ... als je om ... vraagt ...
Nuff said.

En neen, ik ben geen klant, ik huur digicorders en koop kaartjes voor mijn verzameling... :bang: Volgende keer iets anders verzinnen om mij te beschuldigen van bashing.
En wat zou het als ik geen klant zou zijn? Is kritiek dan niet toegelaten? Stop dan zelf ook met je te mengen in discussies waar je zelf geen klant bent of het product niet van afneemt.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MaT schreef:En neen, ik ben geen klant, ik huur digicorders en koop kaartjes voor mijn verzameling...
Bizar voor iemand die geen enkele positief woord over heeft voor Telenet.
MaT schreef:En wat zou het als ik geen klant zou zijn? Is kritiek dan niet toegelaten?
Objectieve en realistische kritiek is steeds toegelaten... als ik kritiek moet gaan geven zoals jij dan kan ik alles afbreken !
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Is het nu nog zinvol om een CI+ kaartje te bestellen bij Telenet, of moeten we binnenkort een nieuwe versie verwachten. Met zinvol bedoel ik: "ondersteunt" die 4K etc. Ik vermoed dat de snelheid van het zappen niet met het kaartje te maken heeft maar enkel met de televisie?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Bababa schreef:Met zinvol bedoel ik: "ondersteunt" die 4K etc.
Ja, technisch gezien vormt dat geen probleem maar Telenet kan ook beslissen dat 4K exclusief wordt aangeboden in een duurdere formule met hun nieuwe 4K-Digicorder.

Als eigenaar van een 4K-televisie is het dus zinvoller om je geld in Netflix of andere 4K-streamingaanbieders te steken, dan kan je programma's in 4K bekijken vanaf vandaag.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”