Digitale TV @ Telenet only

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Beste,

Soms dwaal ik eens rond om mijn 2 play bij proximus te vervangen door internet bij edpnet of dommel of billi ...

Voor tv kom je dan bij Telenet uit, tv met een kaartje voor mijn 2e tv en een digicorder kan ik mee leven.

https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... gitale-tv/

Ik zie dan 25,90 en Yelo Play-app inbegrepen.
Screen Shot 2017-05-01 at 15.43.39.png
Maar ga je verder in de kleine lettertjes kijken :
Op terras of in je bed, met Yelo Play kijk je via Telenet-internet op elk scherm in huis naar je favoriete programma's, series en films. Tot 5 gezinsleden kunnen tegelijkertijd op hun toestel (computer, tablet, smartphone) kijken, live of naar opgenomen programma’s. Je tv-toestel wordt niet meegerekend.

Om van Yelo Play te kunnen genieten heb je digitale tv en internet van Telenet nodig.
Met andere woorden met digitale tv only betaal je ook voor de Yelo app maar je kan ze niet gebruiken en je krijgt geen korting. Maar hoe moet ik het begrijpen je kan niet live kijken, maar je kan wel je digicorder programmeren, of moet ik het zien als je kan helemaal niets.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

Tomsworld schreef:
Om van Yelo Play te kunnen genieten heb je digitale tv en internet van Telenet nodig.
Ik ga overmorgen mijn abo TV + Internet overbrengen naar PX en dat precies om deze 'kleine lettertjes'.
Heb je geen TN internet kan je slechts 2 dagen programmeren. En rest ons geen mogelijkheid om via de app je recorder verder te programmeren wanneer wij enkele dagen in het buitenland zijn.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

@Tomsworld: je kan helemaal niets. Als je gn internet via hen (TN) afneemt: gn. hotspots, gn. yelotv/programmeren op afstand.

Anders had ik al langer edpnet + TN. Nu Orange (met verplicht gsmabbo)+ TN CI+ op adres ouders, zodat je ook op afstand kan programmeren. Hopelijk binnenkort op afstand kijken.

Koppelverkoop noemen ze dat.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

satsurfer schreef:@Tomsworld: je kan helemaal niets. Als je gn internet via hen (TN) afneemt: gn. hotspots, gn. yelotv/programmeren op afstand.

Koppelverkoop noemen ze dat.
Ok dus weer typische telenet marketing. Hopelijk mag Mobistar op een dag ook gewoon tv alleen verkopen, ik gun het dan nog liever aan hen. Ze plaatsen een modem en je zit op hen netwerk ze zouden perfect je een lan like tn only connectie kunnen geven maar soit.

Ik zal toch veel meer moeten gaan betalen bij prx om meer upload te hebben alhoewel het minder is blijkbaar dan gelijk welke andere combinatie :(.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Tomsworld schreef:Maar hoe moet ik het begrijpen je kan niet live kijken, maar je kan wel je digicorder programmeren, of moet ik het zien als je kan helemaal niets.
De app is waardeloos zonder Telenet internet.

Dit is een vorm van misleidende reclame.
Zelfs de wettelijke infofiche is foutief: http://static.prd.telenet.be/productfic ... italTV.pdf

Je zou volgens de wettelijke infofiche maandelijks slechts 16,30 euro abonnement betalen...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

dat klopt, excl. huur digicorder.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Vreemd, op de website staat 16,90 euro/maand exclusief huur Digicorder, toch 60 eurocent/maand verschil.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

denk op site accurater. onlangs toch opgeslaan? fiche niet aangepast?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

@Tomsworld : Ik zit in hetzelfde schuitje. Onlangs heb ik TVVlaanderen buiten gezwierd uit pure frustratie. En ja, dan is het enige overblijvende alternatief Telenet. Ik wou eerst met een kaartje werken, maar dat is dus niet gelukt omdat mijn TV wel een CI+ module heeft, maar enkel een terrestrial tuner voor digitale TV en geen kabeltuner.

Omdat de kaart nog niet geactiveerd was, heb ik ze zonder problemen terug kunnen inleveren en is er zo'n digikreng recorder in huis gekomen, want dochterlief wou toch nog altijd haar reeksjes opnemen.

Ik heb wel heel duidelijk moeten maken in het Telenetcenter dat ik geen internet van Telenet had/wou. Die wouden dus al een technieker laten langs komen om een modem te komen installeren omdat ze dachten dat die box niet zonder kon.
Niet nodig dus als je interactiviteit niet belangrijk vind. De TV-gids gaat ook maar twee dagen ver en niks dus op afstand. Updates van de box worden wel uitgevoerd over de kabel, daar is dus ook geen modem voor nodig.

Ik heb die box wel in mijn lokaal netwerk hangen zodat ie mijn mediaservers kan benaderen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

satsurfer schreef:@Tomsworld: je kan helemaal niets. Als je gn internet via hen (TN) afneemt: gn. hotspots, gn. yelotv/programmeren op afstand.
Slaan we hier niet een paar zaken door elkaar?
  • zonder TN internet kan je slechts 2 dagen programmeren?
  • programmeren op afstand
  • live kijken met het hele gezin via de App (5 personen gelijktijdig)
- Als je een modem hebt, en jouw digicorder staat interactief, dan moet je toch verder dan 2 dagen kunnen programmeren? Hiervoor heb je (volgens mij) geen internet nodig.
- Voor programmeren op afstand heb je ook geen TN internet nodig (iemand die vanop zijn werk, of op reis, zijn digicorder programmeert, heeft toch niet altijd toegang tot een Telenet lijn)?
- Voor het kijken via de Yelo play App heb je inderdaad Telenet internet nodig.
raf1 schreef:Zelfs de wettelijke infofiche is foutief: http://static.prd.telenet.be/productfic ... italTV.pdf
Raf heeft gelijk: de prijs is €16.90 (en niet €16.30 zoals op de fiche) ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:Slaan we hier niet een paar zaken door elkaar?
- Als je een modem hebt, en jouw digicorder staat interactief, dan moet je toch verder dan 2 dagen kunnen programmeren? Hiervoor heb je (volgens mij) geen internet nodig.
https://community.telenet.be/t5/Yelo-Pl ... /td-p/3784
wanneer ik mijn yelo tv app wil openen verplicht hij mij om up te graden naar Yelo play. Tot daar geen probleem. Maar wat blijkt nu? Je kan de app enkel nog openen indien je buiten je telenet digitale tv abonnement eveneens een internet abonnement hebt van Telenet. Dit betekent dat er geen mogelijkheid is voor klanten zoals ik (wel een telenet TV abo maar geen telenet internet vanwege policy van mijn werkgever) om op afstand vlug een opname te programmeren via de app. Laat nu net dit het voornaamste voordeel zijn welke ik vond van de Yelo app in combinatie met mijn TV abonnement...
philippe_d schreef:- Voor programmeren op afstand heb je ook geen TN internet nodig (iemand die vanop zijn werk, of op reis, zijn digicorder programmeert, heeft toch niet altijd toegang tot een Telenet lijn)?
klopt, idem kijken enkel via telenet hotspot of thuis (telenet)
danchrista
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 apr 2012, 14:35
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 3 keer

Als je digitale TV neemt bij telenet wordt normaal een modem van telenet geïnstalleerd, dit zit in de prijs inbegrepen. Deze modem dient enkel om de digibox of digicorder interactief te maken. Dus programmagids van meer dan 2 dagen en om films te bestellen in de tv-theek, als ook gratis uitgesteld nieuws te bekijken enz... Je kan dan ook je digicorder van op afstand programmeren. Dus de modem dient enkel voor deze diensten, je hebt dus geen full internet. Enkel voor de Yelo app heb je echt internet van telenet nodig, dus deze zal niet werken.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

De digi(box)corder kan enkel verbinding maken met het internet via de modem van Telenet. Dus om de box te programmeren heb je een actieve internetverbinding van Telenet nodig. (Uitleg Telenetcenter)

Een modem alleen is dus niet genoeg om enkel de interactieve diensten van je box te gebruiken.

Edit : ik zal het voor de eigenaardigheid nog eens navragen bij TN en ze eventueel een modem laten installeren?
danchrista
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 apr 2012, 14:35
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 3 keer

En toch heb je enkel de modem nodig en geen internet. De modem die geplaats wordt bij enkel digitale tv is zo geprogrammeerd dat deze enkel verbinding kan maken met de servers van Telenet. Je kan er gerust een pc of laptop aanhangen via een netwerkkabel, je komt bij het openen van je browser direct terecht op een welkomstpagina van Telenet en verder geraak je niet.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

De vraag is gesteld aan TN. Ik wacht hun antwoord af.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Hier ongeveer hetzelfde. Telenet digicorder moet verbonden zijn met Telenet router om programmagids deftig te hebben.
Vraagje: Zet de Telenet router de digicorder op een eigen intern netwerk dat je nodig hebt voor de programmagids of is het voldoende louter Telenet internet te hebben? Waarom de vraag: Nu staat die router dag en nacht op voor die programmagids... Ik heb een VPN naar familie met Telenet voor backups. Zou ik de digicorder niet op die VPN kunnen zetten en zo de router bij mij thuis kunnen uitschakelen? Aangezien de router dacht ik op basis van mac-adres de digicorder op een netwerk zet zou dat via VPN ook moeten lukken, maar zien ze dit en gaan ze hier moeilijk over doen?
Ik denk dat ik dat gewoon maar eens moet proberen :)
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 491
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 54 keer

Ik heb zelf enkel kabeltv bij Telenet. Er is bij mij WEL een modem geïnstalleerd. Daar zit enkel internet op voor de digicorder en dit wordt door Telenet natuurlijk niet aanzien als een internet abonnement, alhoewel er technisch natuurlijk wel een tcpip verbinding op mogelijk is. Maar enkel door de digicorder, niet door je pc.

Via de app is het ONMOGELIJK om je digicorder te programmeren als je ook geen apart internet abonnement van Telenet hebt.
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Krijg je dan geen mijntelenet login? Als je dan een WiFree hotspot in de buurt hebt kan je wel op die manier Yelo opstarten, de YELO app zit volgens mij gewoon bij de TV en nie tbij het internet?
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

NuKeM schreef:Zet de Telenet router de digicorder op een eigen intern netwerk dat je nodig hebt voor de programmagids of is het voldoende louter Telenet internet te hebben?
De Digicorder zit inderdaad op een eigen intern netwerk, heeft niets met internet te maken. De Yelo-app op je smartphone/tablet werkt via Telenet internet.
NuKeM schreef:Ik heb een VPN naar familie met Telenet voor backups. Zou ik de digicorder niet op die VPN kunnen zetten en zo de router bij mij thuis kunnen uitschakelen?
Heel misschien, als die VPN connecteert naar het private Digicorder-netwerk en als Telenet niet detecteert dat jouw Digicorder op een andere node of kopstation zit.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Bericht van TN gehad. Voor interactiviteit heb je geen internet nodig. Enkel de modem (en kabelsplitter?). Nu ben ik aan het twijfelen of ik zo'n kreng in huis haal. Modem-only misschien, OIO nooit. Ik voel al nattigheid.

Misschien dat ik nog eens een (ander) telentcenter binnen stappen.
.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

petrol242 schreef:Bericht van TN gehad. Voor interactiviteit heb je geen internet nodig
Ja, dat zeggen we toch al de hele tijd ;)
petrol242 schreef:Misschien dat ik nog eens een (ander) telentcenter binnen stappen
Verwacht je daar nog een ander antwoord ? :-D
wimpie3 schreef: Er is bij mij WEL een modem geïnstalleerd. Daar zit enkel internet op voor de digicorder en dit wordt door Telenet natuurlijk niet aanzien als een internet abonnement, alhoewel er technisch natuurlijk wel een tcpip verbinding op mogelijk is. Maar enkel door de digicorder, niet door je pc.
Daar zit absoluut geen internet op. Verwar "internet" niet met "tcp/ip" :wink:
Zowel de digicorder als jouw PC zullen dus wel een IP adres krijgen.
  • - jouw digicorder een Ip adres van het interne Telenet digicorder netwerk.
    - jouw PC zal een intern IP adres krijgen van de HGW, maar de HGW krijgt geen publiek IPv4 adres. Je kan niet op het internet (wel op enkele Telenet pagina's voor de self-install).
    - in geval van modem-only zal je PC een intern Telenet IPv4 adres krijgen, maar geen internet (wel de self-install pagina).
NuKeM schreef: Ik heb een VPN naar familie met Telenet voor backups. Zou ik de digicorder niet op die VPN kunnen zetten en zo de router bij mij thuis kunnen uitschakelen? Aangezien de router dacht ik op basis van mac-adres de digicorder op een netwerk zet zou dat via VPN ook moeten lukken, maar zien ze dit en gaan ze hier moeilijk over doen?
Ze gaan er niet moeilijk over doen, het zal gewoon niet lukken, ze zullen jouw digicorder dus niet zien :wink: .

Reden: jouw router zet inderdaad jouw digicorder op basis van het MAC op het aparte digicorder netwerk. Dit omdat het MAC adres van jouw digicorder ingevuld staat op de "MAC passtrough" lijst in jouw modem.
Gezien het MAC adres van jouw digicorder niet gekend is door de modem bij jouw familie, zal die passtrough niet lukken.

In geval van een aangekochte digicorder, kan je deze natuurlijk bij Telenet laten registreren op de modem van jouw familie (zogezegd verkocht). Dan zal Telenet het MAC adres van jouw digicorder invullen op de lijst in de modem van jouw familie ...

... tenzij jouw familie een modem-only heeft, maar dat is dan een ander verhaal!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Misschien is het een idee eens met wireshark te kijken hoe die programmagids wordt ingeladen (misschien is het een simpele XML/json). Misschien kan dan die service nagebouwd worden waardoor de Telenet digicorder denkt te communiceren met de Telenet digicorder programmagids service? Maar of opnames etc dan gaan werken is nog maar de vraag. Bovendien veronderstelt dit dat het protocol doorzichtig en reverse engineerbaar is... Veel werk met weinig garanties.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

philippe_d schreef:
petrol242 schreef:Bericht van TN gehad. Voor interactiviteit heb je geen internet nodig
Ja, dat zeggen we toch al de hele tijd ;)
In het eerste TN center waar ik de digicorder haalde, beweerden ze andersom. Ze hebben me daar op het verkeerde been gezet.
philippe_d schreef:
petrol242 schreef:Misschien dat ik nog eens een (ander) telenetcenter binnen stap
Verwacht je daar nog een ander antwoord ? :-D )
Ik hoop van niet, hoewel ik er niet van zou verschieten. Nee, ik zou er binnen stappen om eventueel alsnog een modem te laten plaatsen. De vraag komt toch stilaan naar boven in het gezinnetje... :help:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

philippe_d schreef:Ze gaan er niet moeilijk over doen, het zal gewoon niet lukken, ze zullen jouw digicorder dus niet zien :wink: .

Reden: jouw router zet inderdaad jouw digicorder op basis van het MAC op het aparte digicorder netwerk. Dit omdat het MAC adres van jouw digicorder ingevuld staat op de "MAC passtrough" lijst in jouw modem.
Gezien het MAC adres van jouw digicorder niet gekend is door de modem bij jouw familie, zal die passtrough niet lukken.

In geval van een aangekochte digicorder, kan je deze natuurlijk bij Telenet laten registreren op de modem van jouw familie (zogezegd verkocht). Dan zal Telenet het MAC adres van jouw digicorder invullen op de lijst in de modem van jouw familie ...

... tenzij jouw familie een modem-only heeft, maar dat is dan een ander verhaal!
Ben je hier zeker van (getest dus)... of is het louter een theorie ?
demenne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2011, 19:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 9 keer

Op de Telenet website staat het volgende over digitale TV:
Kijk tv in de hele EU
Kijk naar meer dan 80 zenders in de hele EU. Is er bij oma geen internet van Telenet? Of heeft de wifi van je koffiebar een ander netwerk? Geen probleem, vanaf nu kan je ook live tv-kijken op 3G, 4G of op eender welke wifi. En sinds 1 april 2018 kijk je ook live tv in de hele Europese Unie!
Dus ik vraag welke login ik kan gebruiken voor Yelo, maar blijkbaar krijg je deze enkel als je ook internet afneemt.
Klopt dit?
Is dit niet in strijd met hun uitleg?
Voorwaarden
Vanaf 01/04/2018 kan je Yelo Play bekijken in deze lidstaten van de Europese Unie:

België, Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte en het Franse gedeelte van Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Madeira en de Azoren), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje en Canarische Eilanden, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar) en Zweden.

Opgelet: in Zwitserland, Andorra, Isle of Man, Jersey, Guernsey en alle andere niet-EU-landen is het gebruik van de app niet mogelijk.

Je opnames kan je enkel via je Telenet verbinding thuis bekijken.

Sommige programma’s, films en series kan je niet via alle netwerken bekijken. Meer info hierover vind je hier.

Mobiel verbruik:
Door video bestanden te bekijken op 3G en 4G verbruik je meer mobiele data dan gewoonlijk. Een halfuur naar TV kijken via 3G verbruikt ongeveer 400Mb. Een aflevering van een serie van 45minuten verbruikt gemiddeld 600MB.
Er staat toch nergens dat je verplicht internet ook moet afnemen?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Zoals in mijn 1e post.

Ga naar de bestel pagina :

https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... gitale-tv/

Klik op het plusje bij "Yelo Play-app inbegrepen"
Om van Yelo Play te kunnen genieten heb je digitale tv en internet van Telenet nodig.
Heb daarna nog eens contact gehad, en ze zeggen dat de yelo play app verbonden is met het internet gedeelte van je abonnement. Soit gewoon een manier om minstens duo play te verkopen.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Oude Topic maar idd ... ik heb hier EDPNET + Telenet TV en nu 1 maand gratis play ( humo )

MAar idd https://www.yeloplay.be/ & https://www.telenettv.be/nl.html kan ik niet gebruiken ..

Deze info is idd boerebedrog .. toch raar dat je internet van Telenet thuis nodig hebt om het te gebruiken via 4G :-)

https://www2.telenet.be/nl/producten/tv ... elenet-tv/
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Ik heb het altijd spijtig gevonden dat je een modem nodig hebt voor wat extra dagen EPG.
Zelf heb ik een digibox, maar mijn kabel zit quasi nooit in, als je niet echt van plan bent dingen te bestellen is die uitgebreide EPG het enige dat je mist.
Technisch gezien is er echter geen enkele reden om die EPG tot 2 dagen te beperken, het is niet dat dat veel bandbreedte kost.
Dat ze het niet doen lijkt mij eerder bedoeld om mensen aan te sporen toch maar die kabel in te steken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Technisch gezien zouden ze prima een cmts modem in die digiboxen kunnen steken voor het beetje ip wat ze nodig hebben.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Tomsworld schreef:Technisch gezien zouden ze prima een cmts modem in die digiboxen kunnen steken voor het beetje ip wat ze nodig hebben.
In Nederland doen ze dat zo.
Maar sowieso is het niet nodig om een uitgebreidere EPG via DVB-C (EIT EPG) te voorzien.
Op Duitse en Britse satellietzenders kun je soms EPG voor 2 weken ver vinden.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”