Wat met digitale TV functies indien geen Telenet internet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Drwho
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2014, 17:26
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Momenteel klant bij Telenet met een basic internetpakketje en digitale TV. Ik gebruik frequent Yelo om opnames te plannen of te bekijken en deel ook opnames met een digibox boven.
Ik wil een hogere internetsnelheid, maar denk er niet aan om mij zo'n duurder pakket van telenet laten aan te smeren.
Volgens lijntest zijn hier mooie snelheden op DSL te halen of het zou moeten zijn dat ik toch nog overstap naar Orange...

Maar ik vraag me af, wat met de functionaliteit van opnames delen en Yelo als je géén internet meer afneemt bij Telenet? Verlies je die of blijft dat werken? Yelo kwijt tot daaraan toe, maar opnames delen kwijt dat zou erg zijn... :?
Laatst gewijzigd door Drwho 23 feb 2017, 21:33, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Je zal nog steeds opnames kunnen plannen (via Yelo app of internet), alsook opnames delen tussen je decoders.

Via Yelo TV kijken of je opnames bekijken gaat volgens mij niet meer werken... aangezien je geen internet/wireless meer hebt van TN.
Gebruikersavatar
Drwho
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2014, 17:26
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

r2504 schreef:Je zal nog steeds opnames kunnen plannen (via Yelo app of internet), alsook opnames delen tussen je decoders.

Via Yelo TV kijken of je opnames bekijken gaat volgens mij niet meer werken... aangezien je geen internet/wireless meer hebt van TN.
Foutje van mij, opnames bekijken doe ik niet via Yelo (er zijn toch amper zenders die het toelaten via Yelo) enkel live kijk ik wel eens. Dat zal dus waarschijnlijk wegvallen? Is niet zo erg.

Opnames plannen wanneer buitenhuis valt wel eens voor, opnames delen is elke dag. Dat zou ik echt niet kunnen missen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”