Telenet terugkijken via YeloTV (pc)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

Hopelijk ben ik hier in de juiste topic voor mijn vraag.
Ik heb deze namiddag een Play pakket aangeschaft bij Telenet, waardoor ik ook zou moeten kunnen programma's van de vorige dagen bekijken.
Blijkt nu dat dit niet werkt via een computer (Macbook in mijn geval), ondanks de mededeling op de website dat het mogelijk is op tablet, smartphone of computer.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... ugkijk-tv/

Iemand die me hierbij kan helpen, want waarschijnlijk doe ik iets verkeerd ? Of werkt het echt niet op een computer ?


Alvast bedankt !


Jollito
Gebruikersavatar
ikbenben
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 apr 2008, 00:00
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik zit met net hetzelfde probleem. Ik zou het ook willen gebruiken op de laptop van mijn vriendin maar ik vind geen enkele mogelijke manier.
Telenet Whoppa | Devolo 1200 + Wifi | Devolo 650 + triple

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Gebruik je de website of de Yelo app ?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Heb je dan Silverlight geïnstalleerd op je Macbook?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Heb twee keer klantendienst aan de lijn gehad, ze bevestigden dat het wel via de App lukt (en dat is ook zo) maar niet via de website (dus om via PC/Mac) te kijken.
Daarom heb ik het nu opgezegd.
Ik gebruik nu terug de betalende versie van Stievie om "terugkijk tv" te hebben (was ook de enige reden waarom ik dat had extra pakket had genomen bij Yelo). Werkt ook veel vlotter en kan ook via Apple TV / Chromecast bekeken worden op een deftig TV scherm met HD kwaliteit.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”