Orange TV bevindingen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 534
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Komende dinsdag schakelen wij over van Telenet naar Orange.
Ik hoop echt dat onze decoder geen last zal hebben van die rare kuren...
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hier volgende week vrijdag. We'll see... Als het tegenvalt zal de volgende proximus zijn (voor lijn aansluiting) en dan later door naar een andere.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

de Orange (Siligence) digicorder is echt downgrade. net een AD-2200 van TN bij iemand geïnstalleerd en gaat echt snel.
succes!
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

devilkin schreef:Hier volgende week vrijdag. We'll see... Als het tegenvalt zal de volgende proximus zijn (voor lijn aansluiting) en dan later door naar een andere.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
enkel kabel is hier een optie(dus telenet of Orange)
Bij proximus haal ik hier volgens de website Max 46mbit, en dat zie ik niet zitten..
men gaat mij morgen terugbellen over de decoders, ik ben benieuwd.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Voila, de boel is geinstalleerd.

Eerste dingen die me opvallen:
- Damn, die router is lelijk.
- TV box is klein.. looks ok. Beetje trager dan de decoder van telenet, maar niet tot op het punt dat het op m'n zenuwen werkt
- TV box connect wel niet op mijn eigen wifi, no idea why. Momenteel even op de wifi van Orange gehangen, moet het eens bekijken waarom die faalt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

devilkin schreef:Voila, de boel is geinstalleerd.

Eerste dingen die me opvallen:
- Damn, die router is lelijk.
- TV box is klein.. looks ok. Beetje trager dan de decoder van telenet, maar niet tot op het punt dat het op m'n zenuwen werkt
- TV box connect wel niet op mijn eigen wifi, no idea why. Momenteel even op de wifi van Orange gehangen, moet het eens bekijken waarom die faalt.
Hier hangt die op eigen wifi zonder problemen.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tomsworld schreef:
devilkin schreef:Voila, de boel is geinstalleerd.

Eerste dingen die me opvallen:
- Damn, die router is lelijk.
- TV box is klein.. looks ok. Beetje trager dan de decoder van telenet, maar niet tot op het punt dat het op m'n zenuwen werkt
- TV box connect wel niet op mijn eigen wifi, no idea why. Momenteel even op de wifi van Orange gehangen, moet het eens bekijken waarom die faalt.
Hier hangt die op eigen wifi zonder problemen.
Na nog es proberen nu zonder problemen op eigen wifi.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

devilkin schreef:Damn, die router is lelijk.
Zijn er dan routers die er 'knap' uitzien? :-D
Siligence is Frans hé, en Macron ziet er nu ook niet 'top' uit.

Ik geef velen hier gelijk, de decoder werkt zoals destijds de AD2... van Telenet, wat traag.
Een reboot tijdens gebruik heb ik nog niet gehad, maar vermoedelijk komt dit doordat ik deze decoder altijd spanningsloos plaats na gebruik. EIgenlijk doe ik dan iedere dag een reboot van die decoder op deze manier.

Ik haat namelijk toestellen die bijna een ganse dag op standby staan en mij nutteloze energie kosten.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dag 6 zonder tv hier... al 3 dagen na elkaar gebeld. Men ging mij trrugbellen...

Service niet merr van deze tijd.
Als het zo blijft gaat de boel buiten, jammer van verbrekingsvergoeding...

Denk ook dat er censuur op orange tribe forum zit. Dit bericht al 3 maal gepost op eerdere reacties en telkens ineens gewist.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

davido schreef:Denk ook dat er censuur op orange tribe forum zit. Dit bericht al 3 maal gepost op eerdere reacties en telkens ineens gewist.
Ik heb mijn bedenkingen over het Tribe forum om echt vooruit geholpen te worden bij moeilijke zaken, meestal zitten daar een paar 'genezers' die je kunnen helpen bij een klein probleempje maar niet echt diep kunnen gaan, soms zie je ook wel iemand van Orange zelf antwoorden... Maar het is niet echt een vergelijk met het betere Proximus Community forum waar ik destijds bij account zaken zelfs in 'private mode' kon gaan met een medewerker.

Twitter, Facebook... Mijn vragen worden altijd beantwoord op Twitter, daarom niet meteen binnen het eerste uur maar zeker de dag erop. Af en toe heb ik ook wel het geluk dat er een directe conversatie kan gebeuren wanneer de Orange medewerker online is.

Of je nu van plan bent of niet om Orange op te doeken, toch zou ik vasthouden en blijven bellen, chatten, wat dan ook... Een ontevreden maar beleefde klant moet geholpen worden.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

davido schreef: Service niet meer van deze tijd.
Net wel, helaas.
davido
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2015, 13:30
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Net nog 1x half uur en 1x 45 min aan de lijn gehad.
Allerlei resets en wachten etc.
Uiteindelijl vraagt de man welke van de decoders het probleem is, laatste 3 cijfers van de decoder.

Dan blijkt dat die nieuwe decoder niet eens in hun systeem zit.....

Andere dienst zal mij morgen of overmorgen bellen om decoder toe te voegen... zucht
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 06073.html
"De belangrijkste groeimotor is LOVE, het scherp geprijsde televisieaanbod van Orange Belgium. Orange Belgium strikte over het vierde kwartaal 25.000 nieuwe klanten, een record sinds de lancering in 2016. De teller staat nu op 258.000, 43 procent meer dan een jaar eerder. "
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Nog paar mensen die hun bevindingen willen delen?

We zitten al een eeuwigheid nu bij Proximus maar na wat problemen (werken in de straat, lang wachten op herstel, uiteindelijk nieuwe aansluiting die trager en instabieler blijkt dan oude e.d.) overwegen we om na jaren eens terug te keren naar de kabel.

Hoe is het geheel in vergelijking met Proximus. Proximus TV staat ook niet echt bekend om zijn snelheid (al is dat door de jaren heen wel veel verbeterd met nieuwe decoders). Hoe is het aanbod, opname, terugspoel, opvragen bij Oranje? Hoeveel opnamen kunnen er tegelijk gebeuren e.d. En hoe stabiel is het nu?
-*-
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1816
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Deze week overgeschakeld van een Whop naar Love Trio.

Technisch snel in orde gebracht, vermits alle aansluitingen er al waren. Dus enkel modem vervangen.

Wifi signaal lijkt me iets sterker te zijn (in kamers op bovenverdieping), ook al had ik bij TN de meest recente modem.

Digicorder een beetje wennen, maar op zich geen problemen gehad. Enkel bij zappen blijft het beeld altijd een fractie van een seconde stilstaan. De tv-app nog niet geprobeerd. Verder eigenlijk heel tevreden, beeld minstens even goed.

Minpuntje. Helpdesk duidelijk inferieur aan die van Telenet. Dus ondanks Easy Switch ook maar (telefonisch) bij TN opgezegd en was binnen het uur in orde. Kunnen ze bij Orange nog iets van leren.

Minpuntje 2. Modem heeft blijkbaar geen "bruikbare" aan/uit knop.
mikeyd
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jan 2011, 13:28
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

ben ik juist dat je enkel tv en internet niet kan krijgen bij Orange?
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 534
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Correct
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Zitten er nog nieuwigheden in de pijplijn?
Nieuwe decoder? Native Apple TV app?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

is lange sprake geweest dat ze play en playmore gingen doorsturen. Maar nu alles met telenet verzuurd is vrees ik er een beetje voor. Is ook al lang sprake van nieuwe decoder en modem maar komt lijk ook nie veel schot in de zaak te komen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
mathiasc
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 maa 2017, 16:22
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

wij zijn sterk aan het twijfelen om van TN naar orange over te schakelen met internet, GSM en TV. echter gebruiken wij gigantisch veel de terugkijktv optie die in play zit.

- heeft mobistar iets dergelijks, liefst niet via de app streamen naar de TV ofzo want das voor de kids toch iets te omslachtig.
- zit er netflix/youtube in de digicorder geintegreerd?
- heeft Orange een app om mobiel te kunnen kijken (niet echt noodzakelijk maar wel leuk)
- ik lees veel problemen met de boxen van orange, is dat reeds opgelost?
- is het mogelijk om zoals bij telenet de modem te bridgen zodat je het WAN ip adres direct op je firewall krijgt en niet dubbel moet NAT'en?
- is orange qua 4G snelheid te vergelijken met Proximus?

bedankt alvast voor jullie feedback.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

mathiasc schreef: echter gebruiken wij gigantisch veel de terugkijktv optie die in play zit.
- heeft mobistar iets dergelijks, liefst niet via de app streamen naar de TV ofzo want das voor de kids toch iets te omslachtig
Nope. Enkel lineair en wat je hebt opgenomen
mathiasc schreef:- zit er netflix/youtube in de digicorder geintegreerd?
Nope.
mathiasc schreef:- heeft Orange een app om mobiel te kunnen kijken (niet echt noodzakelijk maar wel leuk)
Ja, en die vind ik stukken beter dan de Yelo app.
mathiasc schreef:- ik lees veel problemen met de boxen van orange, is dat reeds opgelost?
Ik schakel mijn box elke avond volledig uit (stroomblok met schakelaar) - ik heb nog geen enkel probleem gehad met de box in het laatste jaar. We zijn echter geen frevente live-tv kijkers dus mja.
mathiasc schreef:- is het mogelijk om zoals bij telenet de modem te bridgen zodat je het WAN ip adres direct op je firewall krijgt en niet dubbel moet NAT'en?
Nope
mathiasc schreef:- is orange qua 4G snelheid te vergelijken met Proximus?
Zal afhangen van je regio - zelf merkte ik weinig verschil.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1816
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

mathiasc schreef:wij zijn sterk aan het twijfelen om van TN naar orange over te schakelen met internet, GSM en TV. echter gebruiken wij gigantisch veel de terugkijktv optie die in play zit.

- heeft mobistar iets dergelijks, liefst niet via de app streamen naar de TV ofzo want das voor de kids toch iets te omslachtig.

Na die eerste mag je al stoppen met overwegen, want Orange heeft dat niet.

Als dit dus een vereiste is, blijf je beter bij Telenet.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

tkomt er op neer orange heeft niks en kan niks.
Je kan zelfs de GRATIS nieuwsuitzendingen van VRT VTM niet opvragen die gratis door de zenders ter beschikking worden gesteld.
bij ons kan het zelfs gebeuren dat hij het nieuws 4x opneemt met iedere keer5 min tussen. Antwoord orange : dat kan niet aangezien hij maar 2 programmas tegelijkertijd kan opnemen, heb hen een foto gestuurd maar zijn nu 2 maand veder en moeten mij nog bellen.
pauzeren en terugspelen kan bij telenet 6 uur bij orange 60 min
Ik vind de modems van telenet ook veel stabieler en zeker voor WIFI
tis in sommige gevallen goedkoper en tis al gezegd, soms duurder tot 11€ in een maand

allez dat is mijn mening
nu aant afwachten of ze de vlaamse netflix gaan uitzenden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

mathiasc schreef:- is het mogelijk om zoals bij telenet de modem te bridgen zodat je het WAN ip adres direct op je firewall krijgt en niet dubbel moet NAT'en?
Tuurlijk is dat mogelijk. Gewoon die poort uit de bridge halen. Bij de nieuwe modems zou t gaan via ssh. De oudere gewoon via de webinterface.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

De ouwe worden niet meer geleverd, de nieuwe zijn er dacht ik nog altijd niet...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1816
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Naast die dingen zijn het ook veel kleinigheidjes die storen.

Dat je geen info vindt bij programma's (bij Telenet klik je en krijg je informatie over de uitzending- bij Orange is dat één lijn. Bijvoorbeeld komische film (VS-2015). Maar geen inhoud of dergelijke.

Dat als je schakelt tussen zenders, je bv telkens opnieuw ondertitels moet inschakelen. Je kijkt bv een debat op BBC en zapt even naar Canvas, dan moet je daarna opnieuw de instelling "ondertitels" bij BBC inschakelen.

Dat je géén teletext krijgt bij de zenders die dit wel aanbieden (zoals NPO of ARD). Lijkt ouderwets, maar was handig als je bij actuele gebeurtenissen even hun geupdate epg wou raadplegen...

Dat het opstarten van de decoder vanaf "geen stroom" naar beeld (lijkt het wel) eindeloos duurt.

Dat je de mobiele app niet op een laptop of pc kunt gebruiken, itt bij Telenet waar Yelo Play op elk platform werkt.

Enz enz
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Orange heeft geen terugkijk-tv. Dat is alleen beschikbaar bij TV Vlaanderen, Proximus, Scarlet en Telenet.

Veel omroepen bieden zelf ook terugkijk-tv aan. Zoals VRT NU en VTM GO. Je kan die ook rechtstreeks op tv-toestellen gebruiken met Kodi (bijvoorbeeld op Android TV)
https://kodi.tv/addon/plugins-video-add-ons/vrt-nu-0
https://kodi.tv/addon/plugins-video-add-ons/vtm-go
mathiasc schreef:zit er netflix/youtube in de digicorder geintegreerd?
Neen, lijkt me ook niet nodig want dat zit al geïntegreerd in elk tv-toestel.
mathiasc schreef:heeft Orange een app om mobiel te kunnen kijken (niet echt noodzakelijk maar wel leuk)
Ja. https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... nge-tv-app
mathiasc schreef:ik lees veel problemen met de boxen van orange, is dat reeds opgelost?
Ja, de decoder werkt goed.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

- heeft mobistar iets dergelijks, liefst niet via de app streamen naar de TV ofzo want das voor de kids toch iets te omslachtig.
https://community.orange.be/t5/Tv/terug ... td-p/63412
- zit er netflix/youtube in de digicorder geïntegreerd?
Née. (zit trouwens in de meeste tv's toch, mijne van 5 jaar kan het)...en voor 40-50 € heb je een android box die alles op je tv tovert, incl. terugkijktv :-D ... :-)
- heeft Orange een app om mobiel te kunnen kijken (niet echt noodzakelijk maar wel leuk)
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.orangetv
wel geen opnames dacht ik (kan wel via mijn enigma2 box probleemloos, en in betere kwaliteit)
- ik lees veel problemen met de boxen van orange, is dat reeds opgelost?
2 jaar terug hangde hij toch af en toe hoor....toch om de week eens hard reset doen. zapt ook trager dan TN toestel (vorige gen, huidige ken ik niet).
- is het mogelijk om zoals bij telenet de modem te bridgen zodat je het WAN ip adres direct op je firewall krijgt en niet dubbel moet NAT'en?
buiten DNS problemen? Ik al 2 jaar geen klant meer. Daarbij gebruikte mijn fritzbox (MAC-passthrough, mogelijk met gen1 routers van Orange)
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=107&t=58218
Clemens2 schreef:Bridged gaat (nog) niet (afwachten is beloofd voor dit jaar, maar eerst zien en dan geloven)
Maar niet te getreurd port forwarding werkt wel gewoon met Siligence Router.
Hier zie je een overzicht van de Siligence webinterface: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... e&start=40
Dubbele NAT kan eventueel ook, ook al is dit niet ideaal.
Nu ik snap wel dat je de Unifi ook liever als gateway gebruikt...
Tomsworld schreef:En ik had het er nog over met de technische helpdesk, omdat ik zou moeten veranderen van modem als ik speed upgrade neem en die persoon zei ik reken er niet te snel op nog niets concreet van bekend, vragen of zelfs af of het gaat gebeuren met deze generatie modems.
- is orange qua 4G snelheid te vergelijken met Proximus?
géén idee. hier wel dekkingskaart. +punt Orange: 5G vermoedelijk incl. + VoLTE en VoWifi (heeft proximus -nog- niet, in testfase). Uw telefoon moet wel ondersteunen.
https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
goede bron zegt: 'Ik denk het wel, binnen 3 jaar zeker'
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

nog iet waar ik me aan erger (wel op te lossen door facorieten) als er een nieuwe zender bijkomt dan zitten al de zenders door elkaar.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dat heb ik nog niet meegemaakt. Of bedoel je als je zelf een zendervolgorde hebt aangemaakt?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

inderdaad. als je zelf de zenderschikking doet en er komt een nieuwe zender bij, alles door elkaar dit had ik niet bij telenet, toch niet toen ik daar klant was.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

krisken schreef:
mathiasc schreef:- is het mogelijk om zoals bij telenet de modem te bridgen zodat je het WAN ip adres direct op je firewall krijgt en niet dubbel moet NAT'en?
Tuurlijk is dat mogelijk. Gewoon die poort uit de bridge halen. Bij de nieuwe modems zou t gaan via ssh. De oudere gewoon via de webinterface.
Come again? Waar haal je die poort uit de bridge?
En wat bedoel je met oude en nieuwe modem, de Siligence is de oude modem?
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

Opmerking ivm de tv app: enkel live te kijken indien er een orange simkaart gebruikt wordt.
Indien iemand van het gezin geen orange sim heeft, geen live tv voor die persoon (abonnement werkgever ofzo).
Erg debiel, want werkt wel op elk wifi netwerk.. en totaal niet transparant gecommuniceerd op hun website.
mathiasc
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 maa 2017, 16:22
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ok, bedankt voor de feedback, het zal nog even wachten zijn tot terugkijk TV bij oranje beschikbaar zal worden.

De kodi oplossing wist ik al van maar wij gebruiken dit op zowat elke zender dus niet enkel VMMa en één zenders.

Van de Mac passtrough hoor ik geen eenduidige mening? Is dit nu mogelijk met de huidige modems?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... te-klanten
bereikt de belangrijke mijlpaal van 300.000 convergente klanten
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Convergent... disruptief... bij Orange worden blijkbaar robotjes gebruikt nu om hun reclame-spinsels te bedenken :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Grote fout in hun bericht

door een internetboost te bieden om 400MB/s downloadsnelheden te bereiken

Aka 3200 Mbps oftwel 3,2 Gbps :beerchug:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

weet iemand of er iets veranderd,is met de nieuwe update van donderdag
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Precies niet te veel veranderd...
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

heeft iemand het volgend probleem al meegemaakt.

Als ik geluid decoder aanzet dat springen alle spreepkes open als ik eentje naar beneden wilt zijn alles streepjes weg.
Kortom het is alles op niks.
Indien je dit ook al hebt meegemaakt, hoe los je dit op ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”