Orange TV bevindingen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Tomsworld schreef:Wat wel leuk is aan de orange decoder, kan gewoon wired of op wifi, en kan zelfs zonder problemen op je eigen wifi hangen heeft enkel internet access nodig.
Interessant! Dat laatste wist ik niet, bij de installatie werd aan mij gezegd dat de decoder verplicht rechtstreeks aan de decoder moest (of via managed switch uiteraard). Is dat altijd zo geweest of is dat nieuw?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Geen idee de decoders krijgen een gewoon ip in je lan range. Uit een topic op het telenet forum kon ik ook afleiden dat dat het geval is met de nieuwe horizon tv boxen van hen.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Tomsworld schreef:Geen idee de decoders krijgen een gewoon ip in je lan range. Uit een topic op het telenet forum kon ik ook afleiden dat dat het geval is met de nieuwe horizon tv boxen van hen.
Waar heb je dat gelezen? Dat zou betekenen dat je eigenlijk, mits gebruik van een VPN, een Orange/Telenet decoder vanop een andere locatie kan gebruiken.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17488
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Zowel de Horizon boxen of de Orange decoders hebben nog altijd DVB-C nodig voor de lineaire uitzendingen.
Dat zal je niet over jouw VPN krijgen :-) .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

philippe_d schreef:Zowel de Horizon boxen of de Orange decoders hebben nog altijd DVB-C nodig voor de lineaire uitzendingen.
Dat zal je niet over jouw VPN krijgen :-) .
Juist, daar had ik weer niet ver genoeg bij nagedacht :-)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

voor mensen die problemen hebben met hun decoder

https://community.orange.be/t5/Televisi ... 373/page/8

nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Dat is niet echt nieuws. Mij is vorige zomer net het zelfde verteld maar toen over net wat andere reeksen decoders. Ik had een oververhitte/defect 28 serie en is vervangen door een 30. Deze werkt ook prima.

Ik vermoed dat 27 en 28 defecte reeksen zijn en vanaf 30 betrouwbaar zijn. Dit heb ik hier al meermaals op het forum gemeld.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Ik vermoed dat het de software was, ik had ergens in augustus eerst 28 of 2.8 en na paar weken moesten ze nog eens hier zijn (voor de modem) en toen hebben ze de software (hardware ID) met een usb stick geupgrade naar 3.0.0 en sedert dien gaat de decoder veel beter.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

al 2 maand Orange opgezegd, en nog altijd geen TUF filter geplaatst, want nog altijd kabeltv :-D

Ze gaan 45 € crediteren, maar aangezien ik via kredietkaart betaal, gaan ze dat bedrag debiteren van nieuwe factuur. Helaas, heb ik geen abbo of niets daar. Nog niets gecrediteerd op mijn visakaart. :-o
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Vandaag staat er een bericht op de decoder van Orange dat het zappen vanaf morgen een stuk sneller zou gaan. Ik vermoed dat er dus een software update aankomt. Laten we hopen dat het ook zo is! :wink:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

******zelfcensuur******
Laatst gewijzigd door satsurfer 05 aug 2019, 16:32, in totaal 1 gewijzigd.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

Nieuwe software is uit. Zappen is inderdaad sneller en het lipsyncprobleem bij zappen is EINDELIJK opgelost.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Super, dat zal ik vanavond dan zeker ook eens testen
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

gisteren alle orange miserie afgekoppeld en een telenet business geinstalleerd, ook de upload voor internet is meteen terug in orde..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Wij zijn sinds vorige week klant bij Orange voor TV + Internet en ook voor 1 abonnement (Dolfijn), ik heb recht op dubbele data op dit abonnement maar dat is nog niet in orde... we hebben die dubbele data eigenlijk niet nodig maar goed het was wel inbegrepen.

Verder kan ik mijn Orange decoder niet updaten, ik krijg een melding dat mijn decoder niet geauthenticeerd is maar ik kreeg wel da update melding over het zappen. Ook het koppelen van de TV APP met mijn decoder is nog niet gelukt, ik krijg op al onze apparaten (iPad en iPhone) de melding dat ik de TV APP moet resetten maar geen enkele actie lijkt een oplossing op te leveren.

Over de rest ben ik eigenlijk wel tevreden maar deze nadelen zorgen er toch wel voor dat ik na 6 maanden alles opnieuw zal moeten bekijken.
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

kdhoe schreef:Nieuwe software is uit. Zappen is inderdaad sneller en het lipsyncprobleem bij zappen is EINDELIJK opgelost.
Hoera :banana: :banana: :banana:
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Goed bezig zo te horen, voor dat geld zeker goed in orde
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

De reacties hier houden me wel gereserveerd om bij Orange aan te kloppen voor TV+internet. Momenteel ben ik bij Proximus TV en internet, helaas met max. 45 Mbps omdat ik te ver van een ROP gelegen ben maar gelukkig levert dit geen probleem op bij TV kijken.

Het aanbod van Orange is heel mooi, maar dat vele herstarten van een decoder bij Orange doen me wel terugdenken aan de beginjaren van het digitaal kijken bij Telenet. Dat tijdperk wil ik niet nog eens meemaken. Dus we lezen (kijken) de kat uit de boom tot het betert.
Laatst gewijzigd door timmermc 13 maa 2019, 23:40, in totaal 1 gewijzigd.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
michel68
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Locatie: Westerlo
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb ondertussen ongeveer anderhalf jaar Orange. Laatste maanden komt herstarten van de decoder niet meer voor. In het begin had ik hier wel last van maar enkel op 1 van de 2 decoders.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

timmermc schreef:De reacties hier houden me wel gereserveerd om bij Orange aan te kloppen voor TV+internet. Momenteel ben ik bij Proximus TV en internet, helaas met max. 45 Mbps omdat ik te ver van een ROP gelegen ben maar gelukkig ondervind ik geen problemen daardoor met TV kijken.

Het aanbod van Orange is heel mooi, maar dat vele herstarten van een decoder bij Orange doen me wel terugdenken aan de beginjaren van het digitaal kijken bij Telenet. Dat tijdperk wil ik niet nog eens meemaken. Dus we lezen (kijken) de kat uit de boom tot het betert.
ook al meer dan 1 jaar lang geen last van...


Ondertussen al meer dan 2-3 jaar klant en alle kinderziekten lijken er ondertussen wel al uit
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik ben nu een jaar klant bij Orange en heb nog maar 1 freeze gehad in het begin. Daarna nooit nog problemen van gehad. Vermoedelijk is die freeze vooral bij de 1e gen decoders. Sinds de laatste update van eergisteren gaat het zappen ook veel beter. Vind het wel nog altijd trager gaan dan de TN decoder en de lipsync is wel verdwenen.

Voor die prijs ga ik niet sukkelen en hoop op snelle fiber via Fluvius overal in Vlaanderen. Dan breekt de markt helemaal open!
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

Nog een paar bijkomende vraagjes:

1) Binnenkort verhuis ik misschien naar een ander appartement, waar een stopkontakt van kabelaansluiting aanwezig is maar verder geen apparatuur.
Ik weet niet of de vorige eigenaar/huurder ooit aangesloten was op Telenet, hoewel ik het vermoeden heb van wel gezien er naast dit stopkontakt wel enkele gaatjes in de muur aanwezig zijn met nog een plug erin. Zelf weet ik niet of er nog signaal aanwezig is op dit stopkontakt of...
Momenteel heb ik een Proximus tv abo en dat gaat uiteraard mee verhuizen, althans toch voor de eerste maanden. Zou ik dan, indien ik daarna voor het Orange LOVE pakket kies de aansluitingsvergoeding van 150 euro op wat er nu slechts aanwezig is moeten betalen of niet?

2) Zou er ooit net als bij Proximus een app in de Orange decoder komen voor Netflix, de oplossing nu via de Google Chromecast is bevredigend maar levert mij met geen enkele mogelijkheid 5.1 geluid via de TV.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Het zal er vanaf hangen als Telenet nog actief was toen de vorige eigenaar het appartement verliet. Zoniet zal Telenet die eerst moeten komen aansluiten. Ik weet als je de HFC MAC code van de vorige eigenaar kan bemachtigen, dat ze dan sneller kunnen aansluiten. Deze code staat op de sticker op de Telenet kabel modem. Bij mij ging een verhuis zo erg vlot.

Ik dacht niet dat Orange aan een netflix app werktte. Veel info kan je ook op de community "Tribe" op hun website vragen.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Ik denk dat er veel van afhangt of je de decoder veel gebruikt. Bij mij wel een vriendin ook resultaat 1 a 2 maal freezen per week. met hoogtepunt van 5x in een avond. OOK het niks kunnen opvragen zelfs het gratis aangeboden nieuws kan je niet. Terugspoelen max 60 min terwijl telenet 6 uur. Bij mij is het duidelijk, tis goedkoop insommige gevallen maar tis ook al gezegd. Allez dat is mijn ervaring.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Kleine update voor mijn situatie

> Decoder update kwam plots dan toch automatisch binnen, zappen is nu geen probleem meer 8)
> TV APP werkt nog steeds niet, ik heb dit opgegeven omdat ik toch Stievie gebruik :roll:
> Eerste factuur is binnen, enkel mobiele telefonie staat erop, dus nog geen TV en internet :bang:

Toen ik de decoder ging binnenbrengen werd me wel verteld dat er niets was opgezegd bij Telenet, nochtans heb ik wel de easy switch code gebruikt.
Ik hoop dat alle diensten nu netjes bij elkaar komen en dat ik gewoon elke maand mijn vast bedrag kan betalen zonder al te veel technische problemen. :beerchug:
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

diepvries en krijg je dubbele data ? bij mij en nog mensen die ik ken was het ook zo. Waarschijnlijk omdat ze dan geen dubbele date moeten geven :-D
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

Als ik die reacties hier lees kan ik mezelf met een overschakeling naar LOVE, van een goed werkende aansluiting bij Proximus in de miserie werken.
Rekening houdend, met die hoge vergoeding aan aansluitingskosten is het mss beter dit te laten. Want het lijkt me uiteindelijk een dure grap te worden, toch maanden lang.
In elk geval bezoek ik eens een Orange shop om een duidelijk antwoord op die eventuele kosten te ontvangen.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

timmermc schreef:Als ik die reacties hier lees kan ik mezelf met een overschakeling naar LOVE, van een goed werkende aansluiting bij Proximus in de miserie werken.
Rekening houdend, met die hoge vergoeding aan aansluitingskosten is het mss beter dit te laten. Want het lijkt me uiteindelijk een dure grap te worden, toch maanden lang.
In elk geval bezoek ik eens een Orange shop om een duidelijk antwoord op die eventuele kosten te ontvangen.
Het kan je maximum 50€ kosten.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 980
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

proximusboyke schreef:Het kan je maximum 50€ kosten.
Via Twitter spreekt Orange nu van 49,- euro aansluitingskosten, waar halen ze dan die extra 100 euro vandaan. Allemaal verwarrend.
Schermafbeelding 2019-03-18 om 18.31.54.png
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

99 euro om te instaleren maar 60 van de 365 dagen is dat bij proximus telenet orange gratis.
activering is 50e zoals telenet normaal vraagt maar ook hier veelal gratis als je een pack koopt.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1754
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

is er bij orange ook terugkijktv (zonder zelf op te nemen) zoals bij proximus?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nee ik dacht van niet.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is niet mogelijk bij Orange.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

proximusboyke schreef:diepvries en krijg je dubbele data ? bij mij en nog mensen die ik ken was het ook zo. Waarschijnlijk omdat ze dan geen dubbele date moeten geven :-D
Nog geen dubbele data gekregen, deze morgen dan maar nog eens gebeld met hun helpdesk... Ik zag de bui wel al hangen want factuur was enkel voor mobiele telefonie. Omdat ik toch aan het bellen was heb ik ook maar eens aangegeven dat ik de online korting nu niet heb gekregen omdat ik uiteindelijk via de winkel heb moeten bestellen.

Van Telenet heb ik ook nog een factuur ontvangen voor de volledige maand, dit terwijl ik dat abonnement op dag 1 heb stopgezet van die maand. Ik kreeg ook al een brief dat ze de som zullen verrekenen en terugstorten. De easyswitch code was dus waardeloos, zal waarschijnlijk wel aan Orange gelegen hebben denk ik.
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

splinterbyte schreef:is er bij orange ook terugkijktv (zonder zelf op te nemen) zoals bij proximus?

nee niks zelfs het GRATIS vrt of vtm nieuws. Ze beloven het al van toen ik keek om klant te worden 11/2017 dat vod eraan kwam.
Tegwoordig moet je alles van orange met een zeeeeeeeeeeeeeeer grote korrel zout nemen zowel de officiële als de niet officiële wijzigingen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op zich vind ik dat persoonlijk geen groot gemis omdat ik dat heel gemakkelijk kan met de Apple TV app van VTM of via Airplay met VRT NU.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

eindelijk de bevestiging van mn opzeg bij orange gehad, ik moet nu de decoders EN de modem binnen de 2 weken terugzenden, anders boete van 200 euro per decoder; dat is zowaar 2 jaar huur, en 60 of 80 euro vioor de modem... maar hier komt het... gezien ik ook telenet klant ben.. zit er een splitter tussen de inkomende coax die het signaal verdeeld naar de telenet modem only en de orange modem...telenet wilde de orange modem niet loskoppelen, en ik mag ook niet, anderszijds hangt die coax dan langsd 1 kant los te zweven, ook technisch niet correct, normaal moet er een afsluitweerstand op, en beter nog de splitter vervangen door een koppelstuk, heb orange gevraagd een technieker te sturen die zijzelf betalen...bij telenet blijft de modem gewoon hangen, en men had er nog nooit van gehoord dat de orange modem retour moest...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Jap Orange modem moet retour.

Daarnaast vind ik het raar dat ik bevestiging krijg dat mijn spullen goed toegekomen zijn bij Orange en dat ik paar dagen erna nog een herinnering kreeg.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

laroyj schreef:eindelijk de bevestiging van mn opzeg bij orange gehad, ik moet nu de decoders EN de modem binnen de 2 weken terugzenden, anders boete van 200 euro per decoder; dat is zowaar 2 jaar huur, en 60 of 80 euro vioor de modem... maar hier komt het... gezien ik ook telenet klant ben.. zit er een splitter tussen de inkomende coax die het signaal verdeeld naar de telenet modem only en de orange modem...telenet wilde de orange modem niet loskoppelen, en ik mag ook niet, anderszijds hangt die coax dan langsd 1 kant los te zweven, ook technisch niet correct, normaal moet er een afsluitweerstand op, en beter nog de splitter vervangen door een koppelstuk, heb orange gevraagd een technieker te sturen die zijzelf betalen...bij telenet blijft de modem gewoon hangen, en men had er nog nooit van gehoord dat de orange modem retour moest...

bewijsje van de post goed bijhouden !!! veelal zeggen ze we hebben de decoder niet gekregen. Pas als je zegt ik ga uw bewijs sturen van verzending en aan de hand van e tracker kan je zien dat je hem hebt ontvangen, vinden ze hem plots terug en is het niet nodig het bewijs te sturen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

******zelfcensuur******
Laatst gewijzigd door satsurfer 05 aug 2019, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”