Orange TV bevindingen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Parshift
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

r2504 schreef:
wouter5 schreef:Zeker als je ziet dat de beeldkwaliteit beter is ivm Telenet (1080p vs 720p-1080i).
Beide gebruiken dezelfde signalen... en die zijn heus geen 1080p.
Toch wel, TV geeft bij Orange 1080p aan, bij Telenet 1080i
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Tja, da's dan gewoon de Orange decoder die het 1080i (of 720p) signaal upscaled naar 1080p.

De bron van het signaal is dus identiek aan dat van TN... wat er niet is kan je niet bijmaken.
Parshift
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Nochtans de meeste reacties zijn dat beeld scherper is dan Telenet. Dat valt zelfs meteen op. Placebo dan?
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Beeld is effectief scherper hoor. Vooral op grote TV's valt dit hard op.
Off-topic: Telenet zou wel gaan komen met een 4K digicorder, na de Grote Netwerf.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Goh, misschien de scaler die wat groter contrast geeft dan deze in de gemiddelde TV ?

Maar de bron is dus hetzelfde... veel toveren kan je dan nochtans niet.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Heb je bij decombing filters geen grote kwaliteitsverschillen? Dat zou het eventueel kunnen verklaren.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Er kunnen verschillen zitten maar dat die van Orange zo wonderbaarlijk beter zou zijn dan deze van TN zou me verbazen.
Gebruikersavatar
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Neem nu een DVD of bluray schijfje, ja zelfs een UHD schijfje van een film.

Speel deze af op dezelfde TV maar met verschillende DVD/BD/UHD-BD-spelers. Zelfde bronmateriaal, zelfde weergever, en toch zie je in veel gevallen een verschil, soms klein, soms groot en zelfs binnen dezelfde prijscategorie zijn er zeker merkbare verschillen.
Maar de verschillen zijn er wel degelijk, dankzij de gebruikte componenten, algoritmes, beeldprocessors, enz.

Hadden zo vroeger een Samsung DVD-recorder en eentje van Pioneer..Wel, de analoge tuner van de Samsung was veel slechter dan die van de Pioneer.. Zelfde bronmateriaal, over dezelfde kabels op dezelfde tv.

Is dat allemaal zo verbazingwekkend? Uiteraard niet..
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

idem LCD schermen. Meeste komen uit zelfde fabriek.
Bij OLED is het enkel LG die vb. aan Sony, Philips, Panasonic levert.

Maar dankzij hun processing chips, kan je uiteindelijk wel levensechtere beelden krijgen. Verschillen tss. verschillende OLED display merken toch klein. (in die prijsklasse gebruiken ze topmateriaal)
De ruim 8 miljoen zelfverlichtende pixels worden apart gereguleerd door de X1™ Extreme-processor.
https://www.sony.be/nl/electronics/tele ... 18A8F_9260

Ik kijk ook tv-vlaanderen via satelliet op een Axas 4K Ultra (vergelijkbaar met dreambox 920). En beelden zijn fletser, minder contrast, dan via de Orange decoder.
Afbeelding
https://www.axas.tv/Satellit-DVB-TKabel ... lerie]/11/
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

satsurfer schreef:En beelden zijn fletser, minder contrast, dan via de Orange decoder.
Klassieke truuk... kijk maar eens in MM, Carrefour, FNAC, ... naar de verschillende TV's die naast elkaar staan te spelen.

De meeste staan ingesteld op een demo mode welke veel contrast en felle kleuren heeft... en mensen denken meteen dat het beeld "beter" is.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

De TV ervaring van Orange zal er binnenkort op vooruit gaan.

- Software update voor traag zappen is in testfase
- Live tv via de app zou vanaf eind mei moeten lanceren! Dat vind ik toch al een mooie stap vooruit!
- VOD wordt gewerkt

Vanaf minuut 52 wordt het interessant:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ToMiKoN: ik heb hetzelfde al op Za Mei 05, 2018 17:19 (5 dagen terug) gepost in deze thread. :-D

iets nieuws:
Twitter: https://twitter.com/MichaelTrabbia/status/994639051276898304 Ik heb het volledig artikel, kan het hier wel niet posten voor copyright doeleinden hé. Anders PM en ik stuur het door.
In het Frans weliswaar.

- installateurs van Orange gaan niet meer moeten wachten op die van de kabelbeheerders (gaat maar binnen 6 maand in), dus snellere installaties.
- BIPT versterkt ook de verplichting van 'non-discriminatie'. Er mag dus geen vertraging op interventies zitten bij Orange klanten. Zij moeten Orange klanten op dezelfde manier behandelen als hun eigen klanten. :-D
- internet only: pas voor midden 2019
- willen in 2018 meer klanten dan de de aanwinst van 70.000 in 2017
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Hopelijk zullen alle Vlaamse zenders in het tv live aanbod zijn, want voorlopig is het maar povertjes in Wallonië.
Med
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

r2504 schreef:Er kunnen verschillen zitten maar dat die van Orange zo wonderbaarlijk beter zou zijn dan deze van TN zou me verbazen.
En toch vond ook ik het verschil opmerkelijk. Scherper, beter contrast en vooral geen 'blokjesvorming' meer.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 30 keer

Ik kan hetzelfde beamen. De beeldkwaliteit van de Orange decoder is beter dan die van Telenet. Blokjesvorming had ik sowieso nooit, maar het contrast en scherpte is idd beter.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als je blokjesvorming hebt heb je duidelijk een probleem met je signaal.

En beter contrast is iets wat je ook gewoon kan instellen op je TV... en de perceptie van mensen is vaak een "beter" beeld.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Zoals eerder vermeld

Orange geeft 1080P
Telenet 1080i

Je ziet inderdaad beetje verschil

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
fryeBE
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Sinds een week of 2 herstart elke dag mijn digicorder van Orange.
Bijna altijd blijft deze herstarten tot ik de kabel van de stroom uittrek.

Als ik er niet ben zijn 1 op 2 van de opnames mislukt (kruisje) en degene die gelukt zitten echt stukken uit.

Heb de klantendienst gebeld en ze komen vandaag langs.

Heeft eigenlijk nog iemand deze problemen?
Als ik hoor bij iemand in de familie, die hebben hetzelfde probleem.
Lijkt me dus een software probleem te zijn?

Maar een collega op het werk kijkt elke dag zonder problemen.
Parshift
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

Controleer eens welk Hardware ID uw decoder heeft. De reeks 2.8.0 heeft gekende reboot problemen en vervangen ze kosteloos. Ik heb een 3.0.0 in de plaats gekregen.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

fryeBE schreef:Sinds een week of 2 herstart elke dag mijn digicorder van Orange.
Bijna altijd blijft deze herstarten tot ik de kabel van de stroom uittrek.

Als ik er niet ben zijn 1 op 2 van de opnames mislukt (kruisje) en degene die gelukt zitten echt stukken uit.

Heb de klantendienst gebeld en ze komen vandaag langs.

Heeft eigenlijk nog iemand deze problemen?
Als ik hoor bij iemand in de familie, die hebben hetzelfde probleem.
Lijkt me dus een software probleem te zijn?
Ik had nog een paar maanden terug een met het Mobistar logo er nog op. Naarmate de updates kreeg ik dezelfde problemen zoals jij beschreef. <klant van het eerste uur> double wink Afbeelding (hij komt wel aan bij de juiste persoon) Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Net dezelfde problemen gehad de laatste weken. Maandag voor gebeld, ze konden al dinsdag een technieken sturen, maar dat paste niet in mijn agenda. Vandaag is er een technieker geweest en die gaf net dezelfde reden serienummers met 28 hebben reboot problemen. Ook een 30 gekregen. Hardwarematig zijn de nieuwe decoders te herkennen aan het aan/uit knopje die niet meer op de kabel zit, maar op de decoder zelf net boven de power kabel. Het is wel een klein knopje, dus goed kijken! De decoders zijn vooral rond december, januari en misschien februari uitgeleverd schatte de technieker.

Mooie snelle en kosteloze service van Orange! :banana:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
fryeBE
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Had dus ook een 2.8 versie en heb vanmiddag een 3.0 gekregen. Ben benieuwd. Hopelijk geen bootloop meer. Na 5 minuten nog niets gehad.. :bdaysmile:

Was bij de vorige vaak al mis gelopen. :bang:
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Parshift schreef:Controleer eens welk Hardware ID uw decoder heeft. De reeks 2.8.0 heeft gekende reboot problemen en vervangen ze kosteloos. Ik heb een 3.0.0 in de plaats gekregen.
Raar want in december hebben wij onze decoder ook veranderd omdat we steeds problemen hadden met decoder die vast zat.

Nu hebben we momenteel ook een decoder met hardware id 2.8.0.

Voor ons tot nu toe nog maar één keer een probleem gehad.

Als het nog eens gebeurt weten we wat we waar de oorzaak zit. Nieuwe decoder is ook alle opnames terug kwijt.



Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

fritzbox via Mac Passthrough achter de Orange modem. De orange tv app bedienen lukte niet meer. Diverse malen proberen ontkoppelen, maar lukte niet. Telkens 'netwerkprobleem, Deze functie is niet beschikbaar omdat er een probleem met het netwerk is. Gelieve je internetverbinding te controleren'. Nochtans juist via de fritzbox gekoppeld, en internetverbinding uitstekend.

Dan terug naar fabrieksinstellingen, en nu lukt het terug. :-D Kijken hoe lang het duurt.
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 534
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Voor de geïnteresseerden:
De update van de Orange TV-app is tussen 18/05 en 24/05 beschikbaar in de App Store en Google Play.

Hoe werkt het?
Elke Love-klant kan via de Orange TV-app rechtstreeks tv kijken wanneer hij verbonden is met een 3G-, 4G- of WiFi-netwerk. Dit kan in heel Europa.
Verder kijkt je klant op maximaal 5 apparaten tegelijkertijd. Dit doe je door de Orange TV-app te openen en onderaan het Live-logo aan te klikken.
Orange is aan het teasen elke dag op Twitter.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Nu nog opnames delen tussen 2 decoders en ze hebben een extra klant :-D . Had ik ook al als opmerking gezegd tijdens de test fase
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 534
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

Tegen eind dit jaar zal ik bijna verhuizen naar mijn nieuwbouw woning.
Eerst Telenet half jaartje nemen en dan Orange. Dus ik hoop dat ze tegen volgend jaar terug grote sprongen gemaakt hebben :)
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
satellitetv
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
Bedankt: 3 keer

Zowel Telenet als Orange zijn identiek: zelfde zenders, enkel een andere ontvanger. Voor mij persoonlijk veel te weinig zenders! Slechts 50% in HD, en allemaal openbare zenders, enkel Vlaamse Commerciele zenders en geen buitenlandse commerciele zenders... daarom heb ik al 25 jaar Satelliet TV.
Bijna 100 euro per maand bij Telenet of Orange zie ik...vinden jullie dat niet duur? Da's 1200 euro per jaar!! En dit enkel om TV te kijken en wat te internetten! Ik betaal 170 euro PER JAAR voor Tv Vlaanderen en 20 euro per maand voor Internet 4G via de Orange Flybox. Goedkoper kan bijna niet en ik surf in de daluren ook praktisch onbeperkt en ik heb 4000 TV zenders met mijn schotel met 4K zenders via de Hotbird satelliet!
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Zowel Telenet als Orange zijn identiek: zelfde zenders, enkel een andere ontvanger.
Er zijn een aantal zenders die niet te verkrijgen zijn via Orange die je wel kan krijgen via Telenet (Njam en DobbitTv zijn er al 2 waar ik zeker van ben).
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Mis je daar iets mee door die twee zenders niet te hebben? :) DobbitTv kan je ook gewoon online kijken.
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Ik zeg niet dat ik deze mis, ik zeg gewoon dat deze niet te verkrijgen zijn via Orange... er zijn er nog maar kom er nu niet op.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

satellitetv schreef:Zowel Telenet als Orange zijn identiek: zelfde zenders, enkel een andere ontvanger. Voor mij persoonlijk veel te weinig zenders! Slechts 50% in HD, en allemaal openbare zenders, enkel Vlaamse Commerciele zenders en geen buitenlandse commerciele zenders... daarom heb ik al 25 jaar Satelliet TV.
Bijna 100 euro per maand bij Telenet of Orange zie ik...vinden jullie dat niet duur? Da's 1200 euro per jaar!! En dit enkel om TV te kijken en wat te internetten! Ik betaal 170 euro PER JAAR voor Tv Vlaanderen en 20 euro per maand voor Internet 4G via de Orange Flybox. Goedkoper kan bijna niet en ik surf in de daluren ook praktisch onbeperkt en ik heb 4000 TV zenders met mijn schotel met 4K zenders via de Hotbird satelliet!
Volledig akkoord. Maar je zit wel met een vrij dure installatie (imho) en ook met een satelliet buiten aan de muur wat ik persoonlijk toch niet zo mooi vind.
Daarbij moet je dan nog eens apart internet nemen, wat zeker duurder uitkomt als je kabelinternet wilt (VDSL is nogal wat wispelturig qua snelheid/lijnwaarde?

OT: Vandaag dan de release van de nieuwe app? Persoonlijk zit ik eigenlijk meer te wachten op de update van de digibox (die is zooo traag).
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Sorry, ik kan het niet laten...
satellitetv schreef:Zowel Telenet als Orange zijn identiek: zelfde zenders, enkel een andere ontvanger. Voor mij persoonlijk veel te weinig zenders! Slechts 50% in HD, en allemaal openbare zenders, enkel Vlaamse Commerciele zenders en geen buitenlandse commerciele zenders... daarom heb ik al 25 jaar Satelliet TV.
TVVlaanderen en buitenlandse commerciële zenders is een contradictio in terminis :lol: Bij TVV heb je tegenwoordig een TVV decoder nodig en die is niet te gebruiken met andere abonnementen.
ik heb 4000 TV zenders met mijn schotel met 4K zenders via de Hotbird satelliet!
Als sat gebruiker sinds halverwege de jaren 90 weet ik evengoed dat een groot deel van de 4000 zenders ofwel niet beschikbaar zijn zonder abonnement, ofwel louter een lokale versie van een andere zender. Wat heb je aan 10x discovery channel (en ik weet niet hoe jouw taalknobbel ontwikkeld is maar aan een Tsjechische, Catalaanse of Deense voice-over heb ik niets). Bovendien spreek je over Hotbird, dan zit je met jouw TVV al met een complexe en dure installatie.
Goedkoper kan bijna niet en ik surf in de daluren ook praktisch onbeperkt en
Laten we samen een alternatief uitzoeken? Scarlet, dan heb je internet (de stabielste van het land), TV (meer Vlaamse HDzenders dan TVV) en zelfs telefoon voor 39/maand, ja dat is 468€ per jaar! En daar heb je geen duizend euro startinvestering voor nodig...
En dit enkel om TV te kijken en wat te internetten!
Sommige mensen (ik gok zowel de overgrote meerderheid van actief werkend België) hebben internet nodig en kijken "wat TV". En dan is het "kijken wat TV' meestal ook via internet (ooit gehoord van netflix, iTunes, amazon prime of rakuten TV?)
Ik betaal 170 euro PER JAAR voor Tv Vlaanderen en 20 euro per maand voor Internet 4G via de Orange Flybox.
Dus je betaalt 178,80 per jaar (Basic Light) voor 4 HD zenders en 240€ voor een trage (4G indoor is ook niet overal de heilige graal) en in volume behoorlijk beperkte (30GB/maand overdag) internet verbinding. Oftewel 418,80euro per jaar en dan heb je nog geen vaste telefoon noch mobiel abonnement? Dan vind ik het aanbod van Orange helemaal niet verkeerd met 69/maand voor 6Gb mobiel, een snelle en in de praktijk onbeperkte internet thuis en een kwalitatieve TV ontvangst.
Bijna 100 euro per maand bij Telenet of Orange zie ik...vinden jullie dat niet duur? Da's 1200 euro per jaar!!
Gelukkig leven we allen in een land waar je andere gewoontes kan aanhouden en keuzes kunt maken, de ene heeft genoeg aan een Dacia, de andere wilt een BMW, zoiets :wink:
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Zonet de ios Orange tv app gedownload. Nu is live tv mogelijk

EDIT ik kan het jammer genoeg niet testen momenteel omdat ik eerst met verbinden met de tv decoder. Ik houd jullie op de hoogte

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Laat je even weten welke zenders je kan hebben en of je ook kan casten/AirPlayen?
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

road rebel schreef:Laat je even weten welke zenders je kan hebben en of je ook kan casten/AirPlayen?
vtm, Een , Canvas, 4, Vijf, Q2, Discovery, National Geographic, Ketnet, Disney Channel, La Une, La Deux, RTL/TVI, Club RTL, TF1, AB3

maar ik kan niet afspelen want heb geen orange verbinding op het werk
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

road rebel schreef:Laat je even weten welke zenders je kan hebben en of je ook kan casten/AirPlayen?

De website vermeldt: https://www.orange.be/nl/orange-tv
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 60 keer

Beeldkwaliteit vind ik wel goed, maar 't is natuurlijk op een 5 inch scherm.
Soms heb ik wel een lipsync probleem waar de audio een halve seconde voorloopt, maar door van kanaal te wisselen is dat opgelost.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Geen casting mogelijkheid en voor streaming over mobiel netwerk moet je een Orange SIM hebben zitten.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op mijn iPad, verbonden via easy internet@home router, lukt het streamen niet.

"Afspelen van deze zender is alleen toegelaten wanneer je verbonden bent met je thuisnetwerk of wanneer je gebruikmaakt van een mobiel netwerk (3G/4G) binnen Europa".

Is wel wat raar natuurlijk want deze functie is, volgens mij, toch net bedoeld om buitenshuis naar tv te kijken... Je Orange TV app is verbonden met je decoder, dus ze weten perfect welke toestellen dat zijn...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”