Telenet breidt HD-aanbod uit

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Bluray, netflix, youtube,... en UHD (smart)TV's zijn vapourware voor u? Ik vind mijn uitspraak 'staat voor de deur' nog vrij voorzichtig dan eigenlijk.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Ik zeg niet dat er geen toepassingen zijn, maar tussen dat en dat je gewoon naar één 4K of Canvas 4K kunt kijken, moet je wel nog jaren wachten.
Er zijn zelfs nog zenders die in slechte SD kwaliteit uitzenden.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

Is er uberhaupt al iemand die 1080p belgische TV uitzend? Of 1080p 60 fps?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Er wordt bij Vlaamse fictie al af en toe geproduceerd in 4K of 1080p50 maar meestal in 1080p25.
De beste "uitzendkwaliteit" vind je momenteel op Netflix. Bijvoorbeeld de VRT-reeks "Eigen Kweek" zal je nergens anders vinden in native 1080p25.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

fluppie schreef:Ik hoop dat Telenet dit niet zal gebruiken,om later (als de klant tevreden is,met de HD uitbreiding)terug een prijsverhoging toe te passen.
Mss heeft Telenet wel wat minder klanten,maar de Prijs per klant is er zeker op vooruit gegaan,voor Telenet.
Slaap maar op je twee oren, tegen begin volgend jaar komt de nieuwe verhoging eraan. Wie denk je dat er zal moeten betalen voor hun "Grote Netwerf"? Ze hebben altijd wel een mooie uitleg. Is het de éne keer niet de index dan zal het wel om één of andere Netwerk of gestegen kosten zijn. Maar betalen zal je doen. Tja, we moeten toch kampioen blijven als het land met de duurste tarieven en de kleinste limieten. Voorbeelden bij de buurlanden genoeg dat het voor meer dan de helft minder kan.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

boulder schreef: Er zijn zelfs nog zenders die in slechte SD kwaliteit uitzenden.
En dat is net wat ik aanklaag in die eerste post.
Aan de ene kant sijpelt 4K content binnen, aan de andere kant zitten we nog met SD zenders en dit 8 jaar lancering HD aanbod en 10 jaar na lancering digitale TV (beiden bij telenet).
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Muziekbos schreef:Slaap maar op je twee oren, tegen begin volgend jaar komt de nieuwe verhoging eraan. Wie denk je dat er zal moeten betalen voor hun "Grote Netwerf"? Ze hebben altijd wel een mooie uitleg. Is het de éne keer niet de index dan zal het wel om één of andere Netwerk of gestegen kosten zijn. Maar betalen zal je doen. Tja, we moeten toch kampioen blijven als het land met de duurste tarieven en de kleinste limieten. Voorbeelden bij de buurlanden genoeg dat het voor meer dan de helft minder kan.
Is het dan elders beter ?
Verhoogt Proximus niet met grote regelmaat haar prijzen?
En doet TV Vlaanderen niet hetzelfde, terwijl er daar quasi nooit iets bijkomt qua zenders?

Ik heb dan toch liever wat extra betalen als ik er iets voor in de plaats krijg, hoewel ik wel vind dat de bandbreedte bij de meeste HD zenders nu wel te laag ligt (4 à 5 Mbps).
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

MaT schreef:
boulder schreef: Er zijn zelfs nog zenders die in slechte SD kwaliteit uitzenden.
En dat is net wat ik aanklaag in die eerste post.
Aan de ene kant sijpelt 4K content binnen, aan de andere kant zitten we nog met SD zenders en dit 8 jaar lancering HD aanbod en 10 jaar na lancering digitale TV (beiden bij telenet).
Dat ligt toch niet altijd aan Telenet.
Ik heb satelliet en kabel.
TVEi, de Spaanse omroep zit aan dezelfde kwaliteit op de satelliet als op de kabel, en dat is een heel slechte beeldkwaliteit.
RTPi, de Portugese omroep heb ik op satelliet, en niet bij de kabel, de beeldkwaliteit is nog slechter.
Dus ja, als de maker van die zenders ze niet in HD aanbiedt kun je ze er ook niet in die kwaliteit opzetten, natuurlijk.
Bestaat er al een HD versie van KanaalZ, of van Vitaya?
Als Proximus en Telenet ze beiden niet hebben, moet het zijn dat die niet aangeboden wordt.

De eerste stap is dus diegene die de zender maakt, die moet het eerst produceren.
Een tweede stap is dan dat die geen exorbitante bedragen moet aanrekenen, omdat het HD is.
En een derde stap is dan dat er voldoende bandbreedte moet beschikbaar zijn.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Het ligt niet aan Telenet,het ligt vooral aan de consument,die nog steeds vind dat een super snelle lijn erg nodig is,en veel geld mag kosten (voor hetzelfde geld gezien enkele weken geleden?).Er zijn ook veel klanten blijkbaar die denken dat er een zeer vlugge lijn nodig is voor Netflix(ten onrechte)
Maar een consument die meegaat met het Telenet kanaal ziet zijn factuur al redelijk gemakkelijk boven de 100€ p/m uitstijgen.
Andere providers slaan natuurlijk ook wel op,bij Scarlet betaalde in destijds 50€ p/m maar nu 54€ p/m.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

France 2 is voortaan niet alleen in Brussel in HD te ontvangen maar ook in Vlaanderen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Er staat vandaag in De Tijd een art. over een Super belgger uit Noorwegen.Die zou zijn aandelen van Telenet verkocht hebben,met verlies,ik vraag mij af of de komst van een kabel collega daarmee iets te maken heeft.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

fluppie schreef:Er staat vandaag in De Tijd een art. over een Super belgger uit Noorwegen.Die zou zijn aandelen van Telenet verkocht hebben,met verlies,ik vraag mij af of de komst van een kabel collega daarmee iets te maken heeft.
Wat heeft dat hier te maken met HD aanbod? Gelieve dan deze post in de juiste rubriek te plaatsen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Alle France zenders behalve France 5 zijn vanaf vandaag in HD te bekijken. :-D
Eigenaardig genoeg is France 5 nog in SD te bekijken. :cry:
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

apestaart schreef:Alle France zenders behalve France 5 zijn vanaf vandaag in HD te bekijken. :-D
Eigenaardig genoeg is France 5 nog in SD te bekijken. :cry:
Laat ons zeggen, technisch gezien zijn ze in 1080i. :-) Hun bitrate is volledig gelijk gebleven volgens hun SD-normen.
France 2 is de enige met 1920x1080, France 3 heeft 960x1080, France 4 heeft 1440x1080 (met AAC-audio), France 5 is SD, waar de beeldkwaliteit lager is dan voorheen, ook het geluid is slecht (128 kbps MP2), France Ô heeft ook 1440x1080 met AAC-audio.

Zolang het rustige beeldfragmenten zijn valt het nog mee, maar vanmorgen zaten ze te windsurfen op France Ô met een bitrate van +/- 2 Mbps, bij die scenes merk je dan uiteraard goed de compressie. Het is dubbel, maar om goed te zijn zouden ze bijna een volledige mux kunnen vullen met de Franse HD-zenders en dat zal ook niet rendabel zijn als je (nog) geen bandbreedte op overschot hebt.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Ondertussen is France 5 ook in HD (1440x1080) met AAC-audio.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Nu heb ik vastgesteld dat Focus de regionale TV zender voor Noord West-Vlaanderen nu ook in HD te bekijken is of dat ook zo is voor de andere regionale TV zenders is weet ik niet.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

WTV ook (logisch, komt van dezelfde bron).
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Kanaal Z is bij Telenet voortaan in HD te zien.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Vorige vrijdag ook voor het eerst opgemerkt. Ook de resterende Play Sports-kanalen (excl. Golf) zijn nu in HD.

Edit: Ook Studio 100 TV is voortaan in HD.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Het wordt zo stilaan compleet HD :-D
Hoewel er nog een pak zenders is die al in HD bestaat, maar nog niet zo uitgezonden wordt bij Telenet (de Duitse zenders bijv.)
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Welke Vlaamse zenders zenden nu nog niet HD kwaliteit ui?

Strories, tv Limburg , njam, evenaar , ????
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Actua TV.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

VTMKzoom, KADET, Q-Music TV (kanaal 39), Acht.
Eigenlijk zou ik Ketnet en Vitaya ook moeten bij rekenen want die 2 zenders zenden in feite in SD uit desondanks dat Telenet ze in 1080i doorzendt.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Nick Jr., TV Oost
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Inhoudelijk voorlopig nog geen HD-kwaliteit, maar MENT TV is voortaan ook in 1080i met 192 kbps AAC (hoger dan andere kanalen).
Op 1 september zal de zender een make-over krijgen en wellicht zal er dan echt HD te zien zijn. Diezelfde dag wordt MENT in SD bij Proximus toegevoegd.
Ook voldoet de zender nu aan de R128 EBU-audionorm, wat de geluidskwaliteit en -comfort ten goede zal komen.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ketnet en Vitaya zijn ook zulke zenders die Telenet in 1080i doorzendt maar inhoudelijk ook SD beelden bevatten, ik hoop dat die 2 zenders binnenkort ook echte HD zullen uitzenden.
Gebruikersavatar
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

boulder schreef: Is het dan elders beter ?
Verhoogt Proximus niet met grote regelmaat haar prijzen?
En doet TV Vlaanderen niet hetzelfde, terwijl er daar quasi nooit iets bijkomt qua zenders?

Ik heb dan toch liever wat extra betalen als ik er iets voor in de plaats krijg, hoewel ik wel vind dat de bandbreedte bij de meeste HD zenders nu wel te laag ligt (4 à 5 Mbps).
Dus daarom moeten wij dat allemaal maar blijven slikken...?
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Je kunt altijd opzeggen, natuurlijk.
En dan FTA kijken.
Op satelliet zijn er heel wat vrij te ontvangen zenders.
Op DVB-T heb je de VRT en de RTBf zenders (weliswaar niet in HD).
Als je het ziet zitten kun je dus volledig zonder abonnement kijken.
Ik heb dat eens een maand of 6 geprobeerd.
Het is niet dat er niets te zien is op vrije zenders, maar het is wel allemaal wat droger.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Het is niet dat er niets te zien is op vrije zenders, maar het is wel allemaal wat droger.

FTA kijken wordt daarom aangevuld hier met netflix en google play movies. Deze google movie catalogus is trouwens grotendeels dezelfde als deze van proximus!

https://play.google.com/store/movies
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

wied schreef:Het is niet dat er niets te zien is op vrije zenders, maar het is wel allemaal wat droger.

FTA kijken wordt daarom aangevuld hier met netflix en google play movies. Deze google movie catalogus is trouwens grotendeels dezelfde als deze van proximus!

https://play.google.com/store/movies
Kan zijn, maar van zodra je moet betalen, is het nog maar de vraag of je beter af gaat zijn.
De concurrentie wil ook geld verdienen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

ik kan nu (recente) films huren bij google play en kiezen uit (oudere) reclame-vrije films/series, allemaal ZONDER belgisch betaal-abo! Ik ben eindelijk beter af nu :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Zouden jullie beter niet bij het onderwerp blijven want dat heeft hier allemaal niks met HD aanbod bij Telenet te maken. :!:
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

La Trois, AB3 en CNN zijn nu voortaan ook in HD te zien.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Back on topic: is er ergens een lijst van welke de zenders met HD zijn ? Telenet maakt er immers wel een zootje van met de HD aanduiding in de zendernamen. Bvb, je hebt 'La Une HD', 'La Deux HD' en 'La Trois', maar guess what, de derde is ook gewoon in HD. Idem met 'BBC One HD' en 'BBC 2' die beide HD zijn. En blijkbaar hebben ze recent 'MTV Live HD' en 'Animal Planet HD' eraf gegooid (dacht dat ik ze kwijt was) en de oude SD 'MTV Live' en 'Animal Planet' (die bij mij ergens in de hoge zendernummers zaten) ook HD gemaakt. Zo amateuristisch, die inconsistenties.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Tomby schreef:Back on topic: is er ergens een lijst van welke de zenders met HD zijn ? Telenet maakt er immers wel een zootje van met de HD aanduiding in de zendernamen. Bvb, je hebt 'La Une HD', 'La Deux HD' en 'La Trois', maar guess what, de derde is ook gewoon in HD. Idem met 'BBC One HD' en 'BBC 2' die beide HD zijn. En blijkbaar hebben ze recent 'MTV Live HD' en 'Animal Planet HD' eraf gegooid (dacht dat ik ze kwijt was) en de oude SD 'MTV Live' en 'Animal Planet' (die bij mij ergens in de hoge zendernummers zaten) ook HD gemaakt. Zo amateuristisch, die inconsistenties.
Zo eenvoudig is het allemaal niet.
De zendernaam wordt door de zender bepaald, en nu HD steeds meer gemeengoed wordt, gebruiken steeds minder zenders dat achtervoegsel niet meer.
Dat zie je ook aan de zenderlogo's.
Zoek je bij Lyngsat naar logo's, dan vind je van de NPO zenders geen specifiek HD logo meer.
Hier bijv. : http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl_4.html

Dus het lijkt mij weer een geval van "Telenet bashing" (uit onwetendheid misschien).
In elk geval, bij Telenet zitten ze al door de 60 HD zenders.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Inderdaad, dacht gewoon dat Telenet zelf de zenders namen geeft. Dus die zendernamen zouden dan op alle platformen (TV Vlaanderen, Proximus, etc...) identiek moeten zijn ?
Hier kan je zelf de zenders opzoeken, maar helaas staat er nergens bij vermeld of het HD is of niet : https://www2.telenet.be/nl/basic-channe ... ings.true/ .

Houd zelf bij welke zenders bij mij waar zitten (kwestie van mijn eigen logische nummering te hebben) en dit is wat ik heb als HD zenders. Dit is dus wel zonder betaalzenders, want wij hebben geen Play e.d. Wel hebben we HD XL omdat we dat gratis kregen destijds, maar lijkt erop dat dat nog enkel MTV Live en Animal Planet is, de andere zenders zitten tegenwoordig in het basispakket.

één HD
Canvas HD
VIER HD
VIJF HD
vtm HD
Q2 HD
Acht
FOX
NPO 1
NPO 2
NPO 3
La Une HD
La Deux HD
La Trois
RTL TVI HD
Club RTL HD
TF1 HD
France 2
France 3
BBC One HD
BBC 2
KanaalZ
CNN
Nickelodeon/Spike HD
Disney VL
MTV Live
Eurosport HD
Eurosport 2 HD
Focus
PlattelandsTv
Nat Geo HD
Discovery Vl HD
TLC
Animal Planet
Play time
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Het zou moeten overal gelijk zijn.
Maar net zoals jij en ik, weten veel mensen graag wat HD is en wat niet, dus gebeurt het wel eens dat een provider er HD bijzet, of zelfs op het logootje een HD bijzet.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik stel tot mijn verbijstering vast dat France Ô terug in SD te zien is, bij Telenet is het precies 2 stappen vooruit en 1 achteruit. :x
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

TV5 Monde FBS is nu ook in 1080i.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Arte is nu ook in HD te zien.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”