opnames

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik vind het niet direct terug op het net. Maar weet iemand hoeveel programmas je kan opnemen tegelijkertijd bij proximus. En wat is het maximum dat ze kunnen bewaard worden.

edit gevonden 3 jaar bewaren max
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

In principe kan men een onbeperkt aantal simultane opnames doen en die opnames op de cloud worden standaard 2 maanden bewaart maar kunnen verlengd worden tot maximaal 3 jaar, voor opnames op de harde schijf (V4 en V5 decoders) is de bewaartijd uiteraard onbeperkt.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Eigenlijk staat er op het aantal opnames in de cloud niet echt een beperking op, wel een beperking op het aantal uren in totaal voor alle opnames samen die je voor lange termijn (3jaar) wilt bewaren.
Default worden opnames voor minstens 60 dagen bewaard, waarna ze in uit de lijst met opnames verdwijnen.
U kunt ervoor kiezen om tot 50 uur aan opnames gedurende maximaal 3 jaar te bewaren.
meer uitleg: Uw opnames bewaren
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Hallo allen,

Ik heb een vraag waar ik niet meteen het antwoord op kan vinden. Ongeveer twee jaar geleden zijn we Proximus (vaste diensten) klant geworden. Helaas is dat enorm tegengevallen. De digitale tv reageerde traag maar we hadden vooral problemen met opnames. Heel vaak gebeurde het dat een ingestelde opname helemaal niet opgenomen bleek achter of dat slechts een deel van het programma opgenomen was.
Hiervoor hebben we verschillende keren met Proximus aan de lijn gehangen en de conclusie toen was dat het een algemeen gekend probleem is dat al maanden aansleept. Ook op het internet hebben we verschillende fora (van Proximus zelf) gevonden waar nog veel klanten gelijkaardige problemen al een lange tijd vermelden. Daarop zijn we terug veranderd naar Telenet...

Nu, we gaan verhuizen en in het nieuw appartement is een glasvezel verbinding aanwezig. Omdat dit ons aanspreekt zouden we terug Proximus overwegen maar we vroegen ons af of de algemene problemen met de opnames ondertussen opgelost zijn en of het feit dat je via glasvezel verbonden bent een verschil maakt qua snelheid van de interface van Proximus tv. Iemand hier die zijn/haar ervaring kan delen?
Bedankt!
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Naar mijn bescheiden mening zal het probleem met opnames, dat nog regelmatig voorvalt bij veel klanten, niet opgelost zijn omdat je over glasvezel verbonden bent.
Naar mijn gevoel zijn er met de nieuwe V6 evenzeer gelijkaardige opname problemen.
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Dat is toch wel ongelofelijk eigenlijk dat ze twee jaar later het 'opname' probleem nog steeds niet opgelost hebben... Zelfs niet met een nieuwe generatie decoders.
De keuze is snel gemaakt zo..
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”