Scarlet Trio

ericmonnikenveld
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 Jan 2019

Scarlet Trio

Berichtdoor ericmonnikenveld » 2 weken 1 dag 7 uur geleden (05 Jan 2019, 23:37)

Ik was een dvb-t gebruiker, wegens het verdwijnen van de VRT uit de ether heb ik op 09/11/18 Scarlet Trio besteld. Ik beschikte immers al jaren over een internet en telefonie aansluiting van 50Mb/s bij Scarlet zodat er bij mij enkel nog een decoder moest geplaatst worden.
De installatie zou op 29/11/18 gebeuren (wat mij al laat leek) maar de dag ervoor is ze door Scarlet afgebeld met de melding dat de technische dienst later nog contact zou opnemen.
We zijn nu 5 januari en nog steeds niets gehoord van de technische dienst; de enigen uitleg die Scarlet na herhaalde telefoons en mails geeft is: Helaas behoor je tot een selecte groep klanten die problemen ervaren met de opleveringen. :bang:
Mijn waardering voor Scarlet is ver zoek.

Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4453
Lid geworden op: 03 Jan 2010
Locatie: 127.0.0.1
Bedankt: 242 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 134 keer

Re: Scarlet Trio

Berichtdoor honda4life » 2 weken 21 uur 10 minuten geleden (06 Jan 2019, 09:27)

Hallo Eric,

Welkom hier.
Je weet helaas dat je gekozen hebt voor een budgetversie van Proximus en dat het prijsverschil zich ergens zit...
Ik raad je aan toch nog even moeite te doen, eenmaal alles in orde is heb je weinig te klagen meer.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

orionis
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 Mar 2010
Locatie: Tienen
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Re: Scarlet Trio

Berichtdoor orionis » 2 weken 19 uur 27 minuten geleden (06 Jan 2019, 11:09)

Kunnen ze je via de klantendienst geen nieuwe installatie datum inplannen?
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix en google play music
- Gaming: PC met Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + domoticz op PI met Zwave

alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 Feb 2007
Locatie: Tielt (W-Vl)
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: Scarlet Trio

Berichtdoor alfa_ajx732 » 2 weken 17 uur 8 minuten geleden (06 Jan 2019, 13:28)

Ik heb juist hetzelfde meegemaakt,
Ikzelf ben al 'eeuwig' klant bij scarlet (vroeger Tiscali) en voor mijn dochter, die Proximus Start met Volume 100 GB heeft, wou ik upgraden naar Scarlet Loco (DL volume 500GB). Scarlet hoeft eigenlijk niks te doen maar toch moet er een technieker langs komen, de bbox3 staat er al, waarschijnlijk wordt die omgewisseld met een zelfde bbox3 !!
-Op 11/12 besteld, op 20/12 in de voormiddag zou de technieker langs komen.
-19/12 telefoontje technieker komt niet, er zijn problemen, er zou opnieuw contact worden opgenomen.
-Navraag bij scarlet vertelden ze me dat er daar wegens werken (van proximus) enige vertraging was maar dat alles binnenkort zou opgelost worden.
-Tot 5/1/19 (gisteren) nog niks gehoord dan maar opnieuw scarlet gebeld: "Ahzo geen afspraak … maak ik direct een aan, is 10 januari ok?"
- Dit is schijnbaar de tip, niet afwachten maar zelf navragen.

De mogelijkheid bestaat nu natuurlijk dat wij op 9/1 een telefoontje krijgen dat de afspraak toch niet doorgaat … :bang:

We wachten af
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7490 FW 113.07.01 (modfs Time based Dial plan) (Sync 70/20)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E; dLAN 500 powerlines
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4


Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast