Decoder enkel voor Netflix aansluiten aan versterker

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Momenteel is de decoder simpelweg met een HDMI kabel aangesloten op een Samsung TV. Geluid is goed van deze TV en heb geen behoefte om elke keer mijn versterker op te zetten om naar bijvoorbeeld het nieuws te kijken.

Via de Proximus decoder starten we Netflix op omdat (tot nu) het simpelste werkt. PS4 verbruikt te veel stroom, Blu-ray speler is te traag, app van Samsung TV werkt meer niet dan wel en Chromecast verliest regelmatig de verbinding en heb je weer je tablet of gsm in de buurt voor nodig).

Dus... wat ik wil is de Netflix app van de decoder gebruiken in surround mode. Wanneer ik de optical aansluit van de decoder naar de versterker (Marantz 1604) speelt natuurlijk het geluid van de TV nog af (en surround van de versterker) maar heb ik last van echo.

Wat is er mogelijk (instellingen, bepaalde (extra) aansluitingen,...) om enkel Netflix in surround te krijgen in mijn situatie?

Iemand in dezelfde situatie of gebruiken jullie aparte toestellen (zoals Chromecast, AppleTV,...).
Victory Not Vengeance
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Gaat niet, Netflix heeft geen aparte geluid settings op de decoder. Hier hangt alles aan de versterker en we zetten die altijd op om tv te kijken.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Als je via de versterker luistert, dan demp je toch gewoon het geluid van de tv zelf?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”