Ik heb een probleem met een decoder v5 nadat ik hem achteraan heb afgezet.
Er blijf op komen "Software wordt geladen" of het schakelt het over naar een zwart scherm.
Al verschillende keren een reboot gedaan, factory reset en reboot van modem. Niets helpt.
Moet ik het in een bepaalde volgorde doen?
Decoder v5 probleem
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3543
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 93 keer
Je kan best deze techniek eens proberen :
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... etten.html
en ook nog dit :
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht tot de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Het is belangrijk dat je dit in deze volgende uitvoert.
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... etten.html
en ook nog dit :
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht tot de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Het is belangrijk dat je dit in deze volgende uitvoert.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 49 keer
Nee, staat niet in standby-modus.genksta schreef:Volgens mij valt hij gewoon in standby modus na de opstart. Gewoon op standby knopje aan de voorkant duwen of op je afstandsbediening
Werkt niet.Patje schreef:Je kan best deze techniek eens proberen :
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... etten.html
De tweede methode zal ik nu uittesten.
Het enige probleem is dat de er sinds enkele maanden geen tekst meer op het front display verschijnt (maar decoder werkt wel op zich), dus ik kan niet zien wanneer er Waking UP + en Hello DRA/Start DRA zou moeten verschijnen...
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3543
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 93 keer
Dan zou je beter de decoder laten omruilen als er niets meer op komt.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3543
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 93 keer
Mja gekocht, maar als die kapot is zal je wel iets moeten doen, bvb ééntje huren dan aan 8 € per maand.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 49 keer
Werkt ook niet, ik krijg nog altijd "Software wordt geladen".Patje schreef: en ook nog dit :
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht tot de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Het is belangrijk dat je dit in deze volgende uitvoert.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2187
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Je kan eens proberen te booten zonder harddrive.
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 49 keer
Valt buiten de garantie van 2 jaar.jempie schreef:beste,
Wanneer aangekocht, vergeet de 2 jaar garantie niet. Bij mij was vervangen geen probleem. Neem contact met proximus.
Jempie
Probeer ik nu.genksta schreef:De harde schijf verwijderen kan in vele gevallen helpen
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 49 keer
Werkt niet.genksta schreef:genksta schreef:
De harde schijf verwijderen kan in vele gevallen helpen
Ik ga tweedehands een decoder v4 of decoder v5 aankopen.
Zou een v4 nog lang ondersteund worden? Ik vond die precies stabieler dan die v5 decoder.
-
- Pro Member
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb hier nog een v4 liggen die weg mag
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Pro Member
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 22 keer
Doe maar een bod. Niet echt een idee hoeveel dat waard is. Ligt hier al maand of drie stof te vangen. Overschakeld op Orange.
Groeten Peter
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Peter
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk