Geprogrammeerde opnames met ring in tvgids worden niet opgenomen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
gielenje
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 maa 2004, 11:18

Dit probleem duurt nu toch al een paar maanden. Ik programmeer via de tvgids een serie opname, die neemt 1 keer het programma op en dan niet meer ondanks dat in de tvgids een ring staat. Serie opname annuleren lukt ook niet meer voor sommige programma's. Soms lukt het wel door de decoder V5, power-off/power-on te doen. Wat ook gebeurd is dat een programma als serie opname geprogrammeerd staat, zonder ring staat in de tvgids en om het toch op te nemen ik gewoon op opnemen moet drukken. Beter gezegd, in die opname software zit een serieuze bug die ze al maanden aan het zoeken zijn maar niet vinden. Bellen naar de klantendienst helpt ook niet want daar zeggen ze dat het probleem gekend is maar nog geen oplossing hebben. Kan iemand mij hier een fatsoenlijke uitleg geven hoe dat nu in godsnaam mogelijk is? Alvast bedankt om hierop te reageren.
Modbreak:
naam en telefoonnumer verwijderd (privacy)
Jean Gielen. Tel lijn: 052330004
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je bent niet de enige....!

https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=101&t=48373

Beste is via Twitter klagen en dan plaatsen ze manueel de gemiste afleveringen terug. Ongelooflijk dat dit probleem nu al meer dan een jaar is...

Ik kreeg ook de feedback om zeker niet de functie: "alle opnames verwijderen" te gebruiken.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

ze raden zelf aan van geen opnames te wissen en aangezien deze toch na 60 dagen automatisch gewist worden en je met geen beperking zit voor wat korte termijn opnames betreft, wat natuurlijk niet het geval is indien je voor lange termijn gekozen hebt.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”