Geprogrammeerde opnames met ring in tvgids worden niet opgenomen

gielenje
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 Mar 2004

Geprogrammeerde opnames met ring in tvgids worden niet opgenomen

Berichtdoor gielenje » 16 Feb 2017, 20:34

Dit probleem duurt nu toch al een paar maanden. Ik programmeer via de tvgids een serie opname, die neemt 1 keer het programma op en dan niet meer ondanks dat in de tvgids een ring staat. Serie opname annuleren lukt ook niet meer voor sommige programma's. Soms lukt het wel door de decoder V5, power-off/power-on te doen. Wat ook gebeurd is dat een programma als serie opname geprogrammeerd staat, zonder ring staat in de tvgids en om het toch op te nemen ik gewoon op opnemen moet drukken. Beter gezegd, in die opname software zit een serieuze bug die ze al maanden aan het zoeken zijn maar niet vinden. Bellen naar de klantendienst helpt ook niet want daar zeggen ze dat het probleem gekend is maar nog geen oplossing hebben. Kan iemand mij hier een fatsoenlijke uitleg geven hoe dat nu in godsnaam mogelijk is? Alvast bedankt om hierop te reageren.

Modbreak:
naam en telefoonnumer verwijderd (privacy)
Jean Gielen. Tel lijn: 052330004

liber!
Premium Member
Premium Member
Berichten: 620
Lid geworden op: 09 Apr 2006
Twitter: nathan_gs
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer

Re: Geprogrammeerde opnames met ring in tvgids worden niet opgenomen

Berichtdoor liber! » 16 Feb 2017, 21:00

Je bent niet de enige....!

viewtopic.php?f=101&t=48373

Beste is via Twitter klagen en dan plaatsen ze manueel de gemiste afleveringen terug. Ongelooflijk dat dit probleem nu al meer dan een jaar is...

Ik kreeg ook de feedback om zeker niet de functie: "alle opnames verwijderen" te gebruiken.

jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3958
Lid geworden op: 05 Jun 2011
Bedankt: 254 keer
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer

Re: Geprogrammeerde opnames met ring in tvgids worden niet opgenomen

Berichtdoor jackho » 16 Feb 2017, 21:11

ze raden zelf aan van geen opnames te wissen en aangezien deze toch na 60 dagen automatisch gewist worden en je met geen beperking zit voor wat korte termijn opnames betreft, wat natuurlijk niet het geval is indien je voor lange termijn gekozen hebt.


Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten